the hardest part of saying goodbye. is having to do it again, every single day.

Endast för dig Kimberly .

; ABEK 3/8, blev olyckligtvis aldrig av. synd. men den smällen får man ta. vi hade ägt, det vet jag! även om du aldrig nämnde det till B. Men däremot, så var inte A så mycket informerad han heller.

. vidare till det jag egentligen ville ha sagt är, jag uppskattar alla samtal och alla sms och alla råd. vi gick mer eller mindre igenom samma saker under den tiden. 880308, bara dagen säger en hel del, kanske allt t.o.m ?!  EA utvecklades kanske lite snabbare, eller ganska mycket snabbare än KB, men vi förstod varandra precis. i ett samtal om B så behövde nt A nämnas, för du hade sagt allt. och sen tvärtom. tufft att både slutade upp som det gjorde. lite mer vänskap skulle det kunna vara. lite mer kärlek. och definitivt lite mer handling. men nu står vi här och kollar tillbaka på allt som har hänt. vi glädjer oss nog åt allt. good as bad..enda saken som står i vägen är att vissa saker är svårare att förstå än andra. men så är det alltid. B kommer aldrig lämna ditt hjärta, ditt sinne och din själ - definitivt nt dina minnen & dina tankar. hur vet jag det?! för jag upplever det själv. visst blev allt kallt och olyckligt. men gumman, vi valde mer eller mindre själva att avsluta det som vi gjorde. vi var nog lessa på hur allt utspelades. repris efter repris, osäkerhet efter osäkerhet, som ledde till - slut!

; men för din skull ska jag erkänna, inte för min, för det har jag redan spelat om och om i huvudet. insett det, erkännt det, och börjat leva med det. om jag någongång, kännt av kärlek. så var det från den människan. och om jag någonsin hade kunnat uttala dom tre mest omtalade orden i världen, så skulle det vara honom. jag kan inte säga att jag inte hade chansen. det hade jag. jag ville bara inte ta den. för jag är nt en människa som slänger ut orden - JAG ÄLSKAR DIG! ; hur som helst. men jes jes, min kära Kimberly. jag står inför rätta & erkänner till dig nu. NU om ALDRIG mer. Jag älskade AF. precis som du älskar BF. - visst är det underbart att säga det i efterhand :P

; every moment we spent together, is a dream come true. i can be anywhere in world,
but i choose to be with him because life is better with him by my side. yeeah! det var ljuvliga minnen det.

15-16/9 - 2007
10-11/5 - 2008

oförglömliga datum. oförglömliga händelser.

E.A.F - stands for , everlasting. always. forever - det är precis vad det är. sen Mitt namn E , mitt efternamn A. Hans namn A hans efternamn F ! ; den enda jag kunde säga jag älskar dig till, men valde att inte göra det.

p.s. vad är det kimberly säger om att låna hans kläder ?        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0