sometimes it's not about winning. it's about healing.

; så nu har jag precis gått ut ur duschen, som har fått mig att bli en människa åter igen. jag har nog mer eller mindre frossat igenom hela natten, så för er som ska fråga om jag har sovit gott? bespara er frågan, för natten sög. minns nt sist jag kände mig så här sjuk, och kim du vet vilket helvete det blir nu. inte nog med plågerierna om vågen. nu blir det all sorts medicin, och massa miljoner läkarbesök. & dittan & dattan. jag vill inte fråga varför? för jag har det bra, masala! andra har det mycket värre, så jag ska inte klaga. får väl klä på mig nu, och fortsätta mina dagliga rutin, vid den där tiden.

; trots att jag har blivit sjuk & allt bara blir sämre för varje sekund. så vill jag säga att jag är glad. glad och lycklig. för bästa vännerna jag nämnde igår, jes. deras sms vaknade jag till imorse. en lite mer oroväckande än den andra. men smileeeee, är precis vad dom fick mig att göra ..

sms nr 1): Duso, i know you're sick and you're having a hard time. But don't let that take away your beautiful smile. Even though it's hard, just keep your head up, and don't forget to smile. And remember that i love you. i love your smile. so if you're sick. then we're both sick. so lets try the hardest to be healthy! and don't forget, i'm whatever you need.

same person ; ja vill hålla om dig & inte släppa dig. jag älskar det. jag älskar att hålla om dig, och för att du behöver det extra mycket nu anser jag. En lång varm kram duso. och massor av pussar!

sms nr två. hitta en gammal klassiker av joe ; love is a game. i'm tired of all the fussin' and fightin'. we can't keep going on like this way. so tired baby and angry. you keep hurting me over and over and over again. you're making me wanna leave. you just don't understand, what you're doing to me. maybe we're not meant to be..

ingen annan behöver förstå, men jag gjorde det! att inse saker är nycklen till framgång och lycka. så maybe you're not. but something's telling me, that you are.

; ville nt lämna hemmet utan att nämna att jag älskar dom här två fägetsen extremt mycket. bästa vänner handlar ju om att finnas där i vått och torrt. i medgång och motgång. kan nt komma på någon gång, då vi inte funnits där för varandra. i love you guys. det betyder mcyket för mig att ni bryr er i dom rätta studerna. jag ska dra nu. vi hörs senare <33


Kommentarer
Postat av: Branka

hahah tack =) måste köpa den :P

2008-09-24 @ 20:50:32
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0