så lika, men ändå - så olika.

                                                                        

; jag har upplevt en massa konstiga saker. vissa värre än dom andra. men aldrig har jag stött på en människa, som påminner så mycket om mig själv som nidaa. att läsa hennes inlägg är precis som att skumläsa igenom mina egna tankar. det är precis som att jag tänker det, hon skriver ner det. och jag får det nerskrivet ändå. stackare, av oss två så fick hon det hårda jobbet :P vi är både lejon i stjärntecken. använder oss mycket utav liknande könslor, tycker mer eller mindre om samma saker, och har liknande åsikter. vi resonerar likadant och vi är ganska lika i allmänhet. tror faktikt att jag läste i en av hennes blogg att hon också har solallerigi :P haha, ironiskt nog, va?! :P

                                                                              

det är faktiskt inte mycket som skiljer oss åt, vi är mer eller mindre engagerade i samma saker, intresserade av liknande, dvs så lika - men ändå så olika. tidigare idag så skrev jag ett inlägg, efter att ha sett nidaa logga in på msn, så blev jag helt off i mitt huvud . jag hade tagit ut fraser från en låt, och självklart har hon den som nick. alltså allt med oss två är helt creepy, som hon säger. känns helt sjukt, att allt ska likna så mycket. men vet du vad, det är ganska kul att ha "tvillingsjäl" som folk kallar det =)

- låten såklart ; ti samo budi, dovoljno daleko. za mene postoji, drugi neko. cije ce rijeci, manje da bole. cije ce ruke, ljepse da vole. ti samo budi, tamna sjena. za mene idu ljepsa vremena. ulice nove, nova lice. jedno nebo, prepuno ptica. ti samo budi, srcu trag. jos ce mi neko biti drag. jos cu sa nekim, naci srecu. nikad te vise, voljeti necu. nekom ces biti, dobra zena. odana, vjerna i postena. sve nek ti bude, drugi neko. ti samo budi, dovoljno daleko. Generacija 5 - dovoljno daleko.

; vill tillägna detta inlägget bara till dig nidaa. ändrade mitt inlägg totalt, så det blev mer riktat mot dig :P haha. it's fun having you around. ha det kul med din tetka från amerika. för att tillägga så har jag också en tetka där :P haha. lycka till med omladinski iftar imorn, och tack för inbjudan. ha det underbart =) 


       

                     
                                                                - i love myself.
                                                      


Kommentarer
Postat av: nida

naaaaaw... ostala sam bez teksta! :) u pozitivnom smislu. ja, det är lite creepy. voljela bi te sresti nekada haha, hade varit kul att ta en kopp kaffe med dig ;D slagali bi se u svemu duude, nista se ne bi morali prepirati :p



PS tjejen, du är JÄTTEvacker!

2008-09-12 @ 13:52:22
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: Emina

haha , glad att jag kunde göra dig mållös iaf en gång , för du har lyckats göra mig många fler :P haha , ja visst , creepy is the word :D haha, dricker nt kaffe, men sure. någon gång hade nog varit bra :) haha , nee det tror nt jag heller faktiskt .. jaså .. tusen tack! är du med, av det lilla jag har sett :D

2008-09-12 @ 17:42:53
URL: http://ahmetovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0