odvedi me na mijesec, samo na dan. samo na tren.

; odvedi me na mijesec ili negdje dalje. samo na dan. samo na tren. da on sazna da me nema vise. da me zaboravi. da me ostavi na miru. onda me vrati, da zivim zivot. koji ja mislim, da sam zasluzila. al me samo na kratko odvedi, da me on prestane da prati. da mi on prestane zivot da kvari. s najvecim korakom bi zeljela u zivot da krenem. al nemogu kad me on koci. on je tu, uvijek je bio, i uvijek ce biti. ma da to ne zelim, al on nigdje ne ide. u san mi dolazi. a pred ocima se uvijek stvara. izgleda da on zivi moj zivot. ne zivim ga vise ja. - umri tugo, umri. umri vec jednom. 

; prvi dan mog zivota, sam osjetila onaj dan kad sam ti okrenula ledja, ostisla i zatvorila vrata, vrata puna bola, tuge i mrznje. ko mi pokloni tu milost, tu snagu i tu srecu? sad vidim a i cijenim svoju ljepotu, i dobroto, koju si ti govorio da nisam imala. nismo se nikad spajali, neznam kako se to nije primjetilo. al sad polahko zaboravljam, svaku laz i svaki oprostaj. zaboravljam svaki dan srece s tobom. to nije bila sreca, to je sve bilo umisljeno. kao prikaza iz moje proslosti me pratis, nedas mi mira, nedas mi sna. govoris da hoces da ti se vratim. al znam da me ponovo hoces da zarobis. al to je nemoguce. ako me volis. pusti me. makar na dan me pusti, samo da poletim. ako ti smeta moja sloboda, ponovo me vrati da ti budem rob, al me makar samo ponekad pusti, da znam kako je ziviti. kako je svijet viditi. kako je osjecati ljubav, srecu i radost. da znam sama za sebe. ja sam zatvorila vrata, neznam sto ih ti ponovo otvaras. il me zajebavas , ili neznas sam sta hoces. ne zelim biti zarobljena u tugi, koju sam danima prije disala. da bi samo mogla biti slobodna osoba, bez cekanja na tvoju dozvolu - to bi bilo cudo. cudo bozije. ako me volis, koliko sto govoris, samo me ostavi, to ce mi biti dovoljno.

; bilo je i ti vremna, kad bi te vratila za tren. a nebi ni mislila na posljedice. al sad se trudim da te izbacim iz mog misljenja, iz mog zivota, iz mog sna. al tesko je zaboraviti sve. sad sam samostalna, i znam koliko sam vrijedna. zato sacuvaj sve tvoje lazi, jer ja vidim sta se desava, al necu to dozvoliti. nedostajem ti, znam. al reci zbogom - jedinoj sto bi mogla uraditi covjeka od tebe, a sad budi sta i jesi, za sta si i bio rodjen, propalico najveca.

; ako zelis pomoci, samo odlazi. nista mi vise nije potrebno. tvoj glas mi nija potreban, tvoj pogled me cijepa u komade. a tvoje suze je jedina stvar u vezi tebe sto me moze nasmijati. obecala sam sama sebi, da cu se dici na noge sama, bez i kakve pomoci. bila sam i na njima prije tebe. jer gdje sam zakopala sve u vezi nas, tu se nikad vise ne vracam, ne! bilo i proslo, oziljak ostavilo. al vrenemom, sve ce postati providno i neprimtljivo.

; nisam ta sto sam nekad bila. sad sam spremna na bilo sta, samo da tebe nema tu vise. nisi me povrijedio koliko si me patio. psihicki i fizicki. pala sam na to, da te molim da ma ostavis na miru. gore mi je sad, nego ikad prije. ne zovi. ne pisi poruke. ne trazi me i ne gledaj me. ne prati me, ne zeli me . presatni jednostavno da volis me. to me muci, al to je izgleda tebe zabavno. kad god sam zatvorila varta, i procitala te kao knjigu, ti si se vratio. gdje ti nije mijesto. ti samo budi, dovoljno daleko. za mene postoji, drugi neko. sta ti vrijedi druga sreca, kad ovu jos nisi zaboravio? al to je sto nisi prebolio sta si izgubio - mozda si cak dobio i "jaja" da priznas sam sebi, da si pogresio. al olakso si mi, kad sam vidila da ti takav kao osoba, znala sam do kog je greska bila. pusti me da zivim, ne diraj mi srecu. stobom na pocetak VISE NIKADA NECU!

. förstår du inte det här & känner du dig inte träffad. onda stvarno neznam sta je s tobom. al znam da nist nije kako treba. försök inte att få tag på mig, mrsko mi je vise bytati broj vise zbog tebe. bara låt mig flyga iväg, och denna gången - stoppa nt denna sokol som flyger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0