jedna noc je bila dovoljna, da za mrzim onog jucer voljenog.

» . Zar mislis da ovaj svijet, zbog tebe postoji. I da Bog s neba, Grijehe tvoje ne broji. Zar mislis da ljubav, prodaje se tako. Put do mene i srece naci, vjeruj nije lahko. Idi idi, sreca nek te prati. Nikad vise ja te necu zvati. Idi idi, uzmi sto je tvoje. Nikad vise s tobom, milo moje. Ja nemogu vise tako, to necu da gledam. Radije cu u samoci, nekom cu da se predam. - älskar låten!

, ibland är tystnad det bästa svaret.

sve mi na dusu stavi, sto na srcu nosis kao teret ljubavi, neka me zaboli. i na vrat mi kamen stavi, pa da potonem do dna kada me nevolis, bebo, kao tebe ja. - älskar låten!

; ni som känner mig vet att mina topp låtar är ; Bijelo Dugme - Ruzica si bila & Divlje Jagode - Jedina moja. Jag älskar dom nästan mer än mig själv. vilket faktiskt nästintill är omöjligt, men ändå möjligt.

lägg dig inte i duso, saker som inte rör dig bör stå kvar som dom är så allt jag har att säga till dig är                     ;  
that's very strong words for someone that weak inside.

minns inte sist jag mådde så här , men inatt kramar jag om något så värdefullt, jag kramar något som får mitt hjärta to skip a beat. jag kramar något jag vet att jag är älskad utav. vi är återförenade. jag älskar dig, jag står för det och jag erkänner det. du är den enda jag helt ärligt kan säga det till, och då menar jag inte skriva. utan personligen säga det till. för jag har aldrig kännt en kärlek så stark. jag är väl den kalla & hjärtlösa människan som folk säger att jag är, men du får mitt liv att vara på en helt annan nivå. så låt dom kalla mig vad dom vill , kallhjärtad, känslokall, hjärtlös, ingen själ men jag vet att du vet något helt annat, det är det som räknas - tycker jag!

                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0