ja imam mnogo zelja, svaku zovem imenom tvojim.

så nu sitter jag fast här vid datan igen pga att jag har blivit utskälld. har inte skrivit ngt på ett par dagar. men jag har en riktigt bra anledning, faktiskt!

jag vaknar 04.00 varje morgon. duschar, klär på mig. försöker slänga i mig vad som helst vid namnet - MAT  men funkar nt alltid. därefter fixar jag håret, packar mina saker och drar iväg på föreläsningar :D när jag kommer hem , mellan 4-6 varje dag, så har jag träning att se fram emot. laga mat och plugga lite. sen är det dags för att käka, efter det blir det en liten vilostund, snack med bästa kompisen , som jag har SAKNAT! hans mob har varit sönder, så han har nt kunnat höra av sig på HELA 3 dagar med sina 100 dagliga sms . uhh, vilken lättnad det var när jag fick dagens sms ; guess who's back :P Jag snackar nog med min andra halva , min andra bästa vän, min adoptivsyster , Kimberly ca 2-3 timmar om dagen :P haha, sen är det dags för att sova och så fortsätter det dag in och dag ut som en inlärd rutin. Jag är ledsen, men jag har nt haft tid ..

Neznam ni sama.
Koliko sam ti puta htjela reci - volim te. al kad neznam sta je ljubav i kako se voli -
nemogu.
Koliko sam ti puta htjela reci - ti si mi sve. al kad neznam kako je sve imati - nemogu
Koliko sam ti puta htjela reci - s tobom dozivotno. al kad neznam sta sudbina krije -
nemogu
Koliko sam ti puta htjela reci - otvorio si mi svaka vrata u zivotu. al kad nemam snage preci svaki prag -
nemogu.
Koliko sam ti puta htjela reci - ti si meni jedini. al kad znam da mi je srcu tesko -
nemogu
Koliko sam ti puta htjela reci - znas me mili kao niko drugi. al kad nikom nemogu dusu otvoriti -
nemogu.
; znam da si mi neko i nesta, i znam da mi zauzimas mijsto u srcu. htjela bi ti ispricati sta i koliko mi znacis, al kad ni ja neznam - NEMOGU!

al mogu reci da je ono pravo, bas po prvi put , minje <3

imorn kommer suga, för då har jag tenta - orkar plugga, får nog gå på det jag minns från föreläsningarna - eller inte ?!  .. vid denna tidpunkten ska vi ha lärt oss massvis om medicin and all that shit .. imorn så har jag en snabb genomgång angående ögonen också, för det blir nog nästa steg - FUN FUN FUN! - jag älskar att inse att jag aldrig slutar lära mig , allt blir bara mycket enklare då, och absolut mycket mer intressant.  - så nu sitter jag med en bok som känns så pass tung som jag, och massvis med anteckningar - försöker plugga, men lägger ändå det åt sidan för att skriva , hoppas du är nöjd mes. <3

 ; kreni kao i ja pa ce mo se sresti na pola puta, ako zelis da budes s mnom. i nedaj da ti ponos kvari sve to uvezi cega smo se borili toliko dugo, ne bacaj sve u vodu mili. probala sam da ti otvorim oci, da vidis .. sve sto ti treba u zivotu - naces kod mene.

;
kad volim ja volim, zbog ljubav zivim. i bez cijelog svijeta, mogu da prezivim. kad gorim ja gorim, i Bogu se molim. sto mi vise brane sve vise te volim. kad hocu ja mogu, da svanem s danom. al srece mi nema, ako nisi s mnom. za tebe se borim, al ne iz inata, s tobom i do pakla, tu se nepomakla.

allt handlar om att älska & bli älskad .. fick precis detta underbara sms av min bästis ..
; Emina :) you once asked me why i thought you were special. And now as then my answer is this : Emina, you're both special on the inside as on the outside. you're always there, with your words, with your security, with a hug or a kiss. or just a smile. I just love it . that's why darling .. snacka om att bli DJUPT berörd .. tack dusoo (L) you just made my day.

; i would cry if i could, but i can't. i would at least share a tear. i'm sorry for being this cold. but this i who i am. this is who i've always been. and probably always will be. this is how i live my life. i can't change. i sure as hell won't change. letting you in is like abandon the walls i spent my whole life to build. i'm sorry .. i would if i could . but i just can't..

;
sunce moje, nadam se da ces mi sutra sjajiti kao sto cu ja veceras tebi. nesto mi sunce nedostaje i to vise nego sto sam ikad mogla zamisliti. al grijes me, gdje god si. znam da me grijes. ljubim te sunce, cujemo se <3<3

                         ; kad se dvije emine spoje - zivot je pun srece.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0