i'm counting your tears.

desperat? inte precis. rastlös?! kanske lite. trött? abso fucking lutly. =)

; vill bara ha nerskrivet allt jag missat under denna veckan. jag vet att det blir mycket på en gång. men måste man så måste man. och detta måste jag.

- att ha en bästa vän handlar om intim och stark kärlek. förståelse och förlåtelse.

sms nr 1) Girl, i'll do anything to make you feel special. man it's easy to see, you're special to me. wheter we lovers or friends, we'll always be. i want you to know. you're special.  ( jag älskar låten, det vet du. jag uppskattar att du skickade den och det betyder mycket för mig. men jag förknippar den låten tyvärr till en annan person! )

sms nr 2) fly away, fly away. my love for you is not about jewelry and cars. i love you cause you love me. just for who i are. who i is. who i am.

sms nr 3) I cherish all the moments we spend together. the laughter. the tears. they're all so special to me. I guess, what i'm really tryin' to say, is that i love you Emina.

sms nr 4) you know, if you want me. you got me. if you need me, i'll be there. i'll always be around girl. i'll always be around. you know i will.

för att nt fortsätta skriva, men hade nt det bara gjort er överlyckliga också?! speciellt när man har några sådana här tragiska dagar framför sig. och vet du vad duso?! jag märker att du älskar mig som en vän. jag märker att du inte ger upp. jag märker att du finns där och är helt enkelt en bästa vän! det är du när du kan tolka mina sms och min röst om morgonen när du ringer innan fem. varje morgon väcks jag utav dig, och jag har ingenting emot det. du lär dig snabbt. men jag tillåter dig också. duso , right back at ya!  - A <3

;
idag gick min älskade lur sönder. alla sms raderades. jag blev ledsen. för jag brukar bas nt odluciti da sparam söta poruke. men nu när gjorde det ville jag ha kvar dom. men icke sa nicke. allt försvann. tror ni inte då att bästisten i sig själv sitter och anstränger sig att skicka tillbaka alla söta sms. duso , df är du loved!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0