i wish i was still, living in yesterday.

05.00 har slagit på min klocka nu. Försökte äta, men det gick inte - som vanligt!. Är bara inte en storätare utav mig. i know i said i would try, and i did. i couldn't. min buss kommer om ca 22 min och jag är inte ens påklädd - orka. sen är det första bästa tåget till en "föreläsning" . Hoppas jag är hemma lite tidigare än igår..

- igår var jag glad , igår handlade om lycka, igår handlade om kärlek. har länge försökt att bryta ett nederfall - där allt handlade om mörker, ensamhet & depression. låter kanske hemskt, but i liked it a lot. - alla har ett ställe som får dom att känna sig hemma.

, var tog min bästis vägen imorse? inga sms klockan fyra. du vaknade inte. ganska tråkigt, för nu har du brutit ditt mönster om att omedvetet vakna klockan 4 var morgon. Ah, we'll try it tomorrow again :) igår då allt hadlade om lycka och kärlek, så tänkte jag på dig med - one of a kind. vi ses nog sen, om jag inte deckat innan klockan slagit halv 6!

i need you guys, 'til there is no me.


/ even though love sometimes hurts - i still put you first!

   - i miss every part of being with you guys- summer 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0