budi s mnom i budi se s mnom, zeljo moja.


                                                                                   

Babysteps är precis vad jag är van vid. Babysteps har lärt mig att röra mig framåt - sakta men säkert i varje grad. Stora steg är inte nödvändiga, så länge du rör på dig i rätt riktning. Men för att komma med något nytt - så tar jag ett steg, ett steg jag egentligen inte var beredd på att ta, men ett steg jag är beredd att chansa på.

så, eminas svarta hår försvinner möjligtvist, fast det är nog det enda jag starkt vill behålla. Min mörka utstryelse ska ljusnas upp totalt, och min rockiga stil, som jag mer än något annat trivs i - skall förändras. Yes damer och herrar , it's all about - THE MAKEOVER! Visst känns det att behöva byta ut garderoben, för jag älskade den precis som den var. Men att höra att mina känslor reflekterar i det jag har på mig . BLACK! öppnade mina ögon en aning och fick mig att inse, att dad tyckte jag var för dyster, han trodde jag var kvar i mitt mörker & min ensamhet. Which i loved, btw. - but anything for you dadi! <3

- så idag ska jag locka mitt hår, försöka få det se ut som en fin frisyr - om det nu ens är möjligt. Min bästis <3 stöttar mig igenom det här och är lika nyfiken som jag på hur detta ser ut. Har handlat lite nytt, men det kommer först på måndag, måste smälta detta lite, och njuta av en sista helg i mina underbara kläder. it's happening , men jag tror faktiskt inte att det dröjer länge, innan jag är back on track with black!   - that's just me !


imorse fick jag faktiskt i mig nästan en hel risi frutti . jag är faktiskt stolt, för jag är långt ifrån en frukost människa! 



        
                                      ;                  the steps that you can't take. i'll take them for you! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0