be careful with what you wish for. you might end up getting it.

i might as well admit it, that i miss you. i know what i said. but it's kind of hard for me. and it's hurtin' me. this is bigger then pride. and i want to give it another try. i'm still torn in two. but you made me do this. i want you to know that i'll forgive you. even though you really hurt me. my heart wants to give it one more try. i know you're only human. you have to make your own mistakes. but you almost destroyed me. our friendship was worth it. still i need a little more time. i hope you learned your lesson. about hurtin' the ones you really love. because, i was a soldier for you. would have done anything to prove it to you. maybe. someday. we can get back on track. pretend we have our old friendship back. because, there's nobody that close to me. my heart just wants to say this to you. Got to figure this out. we need a new start and no more lies. if someone told me, that we would be apart. i would say ; that's foolish. God brought him to me. he's staying. because i forgive him ..


; dina sms berör mig djupt. spec det om ip. och det du skickade idag runt 2. jag har läst dom tusen ggr om. jag kan inte sluta läsa dom. jag märker att du inte ger upp. men nästa gång. var försiktig med vad du säger. för envis som jag är tar jag åt mig och släpper inte på mina principer. minns du inte leken vi körde. jag valde stolthet först. jag sa att det stämde och det gör det. det är min stolthet & det är mitt liv. ja något stör mig. vad vet jag nog inte själv. tonen var annorlunda för det du sa. som ledde till det du skrev. jag har ingenting att säga. jag trodde  jag inte hade det då, men nu har jag verkligen slut på ord. kanske för att jag inte förväntade mig det här utav dig?! jag förväntade mig inte, helt enkelt. jag är i chocktillstånd. men jag har upplevt värre. så även det här klarar jag. kanske inte som en bagatell. men det löser sig. så skriver du, same things that makes us laugh, makes us cry. and right now i wanna cry because i fucked up. om du tror att det är där lösningen ligger. så har du fel. gråt du gärna om det får dig att känna dig bättre. men det är absolut inte det jag vill få ut av det där. att se dig ledsen. ställ dig själv en fråga. varför? Läs du min blogg. har jag ingenting emot. men läs den då i rätt tidpunkt. och rätt tidpunkt är nu. för just detta är riktat mot dig. jag hade velat skriva tillbaka. du förstår inte hur det känns att inte kunna göra det. men det är jag. och det visste du nog. jag vill bra säga, att om du läser det här. så är jag inte sur, inte förbannad eller något. jag har förlåtit dig. det är bortblåst med vinden. det är bara din önskan, som jag håller fast vid. och tro inte att du kan ta tillbaka det så lätt. du ska få känna efter vad du önskade. du fick det och det gör ont. nästa gång då du är rädd - så kanske du uppksakttar mig mer och inte önskar om det.


Kommentarer
Postat av: JESSICA

Jag med :)

2008-09-29 @ 19:38:57
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0