all the pleasure, it worth all pain.

; only for you my heart. sista inlägget handlade inte om dig. absolut inte. det var till en annan person. men jag kan förstå att du tog åt dig, efter alla andra inlägg.

; hvala ti za srecu, radost i osmijeh. hvala ti za svaki skriveni grijeh. hvala ti za rijec sto suze brise. jer takav prijatelj ne nalazi se vise. kazu da je ljubav vaznija od prijateljstva. ali da je prijateljstvo trajnije od zivota. prema tome ti ces biti, prijatelj koga cu voljeti do kraja zivota. bezbroj suza u mojim ocima je bilo. bezbroj zelja sto mi zivot nije ispunio. u svijetu je malo ljubavi, koju osjecaju svi. a jos manje je prijatelja kao sto si ti.

; så här sitter jag , less then perfect, far from free. men trots det så är jag medveten om livets mening. många ställer sig ibland frågan om vad livets mening är. och än idag kan jag inte förstå att folk ställer frågor, dom redan har svar på. har vi verkligen blivit så lata att vi vill ha allt skrivet på papper. livet handlar om att födas, att leva & att dö. att svika, att hata och att älska. att känna lycka, att känna smärta att känna skönhet. sist men inte minst - att känna att man lever, och vad kan få dig att känna dig mer vid liv. om inte dina - vänner?!

; jag sträcker fram min hand. jag vet att du känner av smärta. jag kommer krama dig. jag vet att du känner av kyla. jag kommer uppfinna medicin. jag vet att detta gör dig sjuk. jag lovar att vara den eviga bästa vännen du har. jag är fullt allvarlig när jag säger att du kan berätta vad som helst till mig. alla dina hemligheter och all din rädsla. all olycklig kärlek och alla förfallna drömmar. du kan erkänna allt. när du är lycklig. och när du har ont. jag finns inte här för att döma dig. jag finns här för att hjälpa dig. för att älska dig. när ödet är på ens sida. så skänker den bort en bästa vän. jag måste ha varit rejält älskad för att ha förtjänat dig. stanna precis där du är. på exakt samma adress. i mitt hjärta. jag vill alltid kunna hitta dig. jag vill alltid kunna nå dig. just för att berätta vad du betyder för mig, när jag än känner för det.

; om ditt hopp försvinner med tiden. om dina vänner väljer en annan väg. känner du att hela världen är emot dig. kom ihåg. du har mig. jag står där och lyssnar. när ingen annan förstår. behöver du någon som varmt viskar orden, du kanske inte vill höra, men orden som har en betydelse. ring mig. om så även mitt i natten. för så länge du har mig. så är du inte ensam. jag står där i vått och torrt. jag står där för att lindra din smärta. jag står där för att älska dig, när alla andra väljer att inte göra det. jag har inte råd att förlora dig. jag har inte råd att vara utan dig. för världen är du kanske bara en simple människa. men för mig är du typ, hela världen. jag älskar att höra dig skratta. jag älskar att mobba dig för hur du snackar. eller hur du rullar på dina R. jag älskar att slåss med dig. jag älskar att kramas med dig. älskar att dela en bounty med dig. älskar att livet har en mening med dig.

; läs mellan raderna. i want you back best friend. jag klarar inte av att vara kallhjärtad mot dig mer. jag klarar inte av att ignorera dig mer. jag är fast besluten på att det är över .. i want you back. och du är min familj. har du alltid varit.. kommer alltid vara. det är sant. familj älskar varandra i alla väder. i reng och sol. vad du vet om family love? du bevisade precis att du är expert. du sa precis som rätta orden. -
jag saknar dig. jag älskar dig. i need you back.

: And the tears come streaming down your face , when you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste. Could it be worse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0