zelim da mi srce prestane da kuca. kao jednom sto je tebi.

; SAKNAD!

;
att sakna någon är något av det finaste som finns. även om det kan göra dig ledsen ibland. saknad är en bra känsla. den hjälper dig bearbeta mycket. det är bra att sakna. saknad får dig att inse hur mycket människor som stått dig nära har betytt för dig. det är aldrig försent att inse. hur starka känslor det har handlat om. att vara saknad - det är en välsignelse från ovan. alla i hela världen. är saknade minst en gång av någon. kan ni då föreställa er hur stor känsla saknaden är? det förbrukas vid varje levande & död millisekund. att bära på den oerhört fina och enormt stora känslan - SAKNAD, behöver inte alltid förknippas med bortgång & förlust. dvs smärta. precis som jag tidigare nämnde som ; regn, ensamhet m.m kan det förknippas med lycka. saknad något fint. det är ditt hjärtas val.

; nu tycker väl ni läsare att jag förvirrar er mycket. jag skriver deprimerade inlägg. men tjatar om lycka hela tiden. som en idiot. men ursäkta mig för att jag är optimisternas konung. det är jag född till att vara. fråga bara min bästis. livet är mycket enklare när man är positiv. även om man är det mot saker som kräver att man är negativ. le trots att det är svårt. det är endast så du övervinner det. jag älskar lycka gott folk. men även jag kan ha mina stunder. då allt bara faller isär. men jag älskar lycka. vare sig jag är ledsen eller glad. det är ändå lycka. jag förbannar aldrig dagar eller andra människor för att en dag har gått snett. ist kämpar jag för att spika morgondagen i oändlig lycka. det kallar jag kärlek för sig själv. just precis - jag älskar mig själv. jag förtjänar att leva i lycka.

; känslan - saknad - har flera olika höga nivåer. oftast saknar man saker som man troligtvis är van vid. men är utan det nu. man har nog mer eller mindre bara inte vant sig vid att det inte finns vid sidan om en nu. man kan sakna allt ifrån ett föremål. en person. en tidigare semester. allt. vad  som helst. för det finns minst en sak varje dag som väcker gamla minnen till liv. angående den här saken. och just den saken förbannar du. för ibland hamnar man i ett mönster. där man bara inte kan - sluta sakna.

; jag saknar att vakna varje morgon. eller snarare bli väckt till världens sötaste vilddjur. njaa. lillebror. hoppande & skrikande i min säng. "dado. det är lördag. jag har cup" - "dado. du har lovat att vi ska till busfabriken" - "dado. jag minns att du sa att jag skulle väcka dig för att vi skulle till mcdonalds idag" - "men dado. sluta sov. vi skulle shoppa idag" dado hit dado dit. det är alltid något. men mest älskade jag när han kom in och sa lungt. "dado. jag älskar dig mest. men dado jag behöver faktiskt pengar" =) vem hade inte gett honom? zivot moj. moja dusa. moje srce. moje sve. moj EDDIE.

; jag saknar att se eddie springa in till mitt rum och säga : "dado. göm mig. det är läggdags nu". saknar att somna vid sidan av denna lilla ninja. saknar att han alltid sa. "mini, ska vi inte köpa lördagsgodis"  Emina ; men big deal eddie. du käkar godis varje dag. Eddie ; meen ååååååh Emina. vanligt godis ja. men inte lördags godis herre gud. haha varenda tågresa för att se dig är värd att rumpan somnar. så många timmar av smärta förlorar när man jämför hur många timmar av lycka. slagsmål & kärlek jag får uppleva.

; jag saknar då jag ber eddie göra något och han svarar att han tyvärr inte kan. att han är för liten. sen testar man honom för skojs skull och frestar honom med något han faktiskt är för liten för och till det svarar han självklart ; jag kan. jag kan. jag kan. jag är ju faktiskt en stor pojke nu. haha . dusaaa. du är det finaste som finns. du har lärt mig hur det är att sakna. du har lärt mig vad sakna betyder. herre gud alltså. jag saknar dig så mycket. att jag saknar dig. även om du står precis bredvid mig. och alltid när jag saknar dig så putar jag på mina läppar och känner av doften på min överläpp. från 01.04.02. din allra första dag i livet. då jag gav dig din allra första puss. jag vet inte hur jag lyckas. men jag lyckas alltid återskapa just den doften. just den härligheten.

; saknar att spela fotboll med eddie. baka med eddie. jaga honom. baka med honom. fotas med honom. se honom le. få honom att gråta. trösta honom. uppfylla alla hans drömmar. få allt han önskar att slå in. vara hans allt. näst intill hans Gud. saknar & älskar dig bebo. mitt hjärta tillåter inget annat. ibland känns det som om jag är flera världar ifrån dig. jag missar allt du upplever. jag missar oss. jag missar allt. känns som om jag inte finns med i bilden längre- men jag vet att vår kärlek är stark eddie. jag tror starkt på att det kommer vara vi snart igen. vi kommer ha våra lördagar & våra slagsmål. jag lovar dig bebo att jag kommer tillbaka. in i ditt liv. där jag alltid har varit. jag vet det för det finns en människa som bevisar att jag kanske inte är med i bilden längre. jag är bilden själv. där du är med. älskar och saknar dig bubiii!

; att sakna får dig att vara en annan person. det väcker en sida hos dig som du kanske inte ens visste att du hade. men plocka fram den sidan. lär känna den. utnyttja den. gråt till den. skratta med den. lev med den. du kommer älska den. för först när du saknar någon lär du dig att veta hur det är att vara saknad. för endast du kan förstå den person du saknar. som saknar dig! hoppas bara jag inte gjorde er allt förvirrade. jag älskar lycka och jag älskar att sakna. mest älskar jag dig eddie. som handlade åt sig en helt ny outfit idag. dada voli. mest mest mest.

;
eddie - znam ja gdje cu da te nadjem. tu te trazim svaki dan. ti si poslednja adresa. na kojoj sretna bila sam.

    - jag älskar livet. vid din sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0