zbog tebe letim. zbog tebe padam.

; pita me pamet i ja se pitam. odkud ti u srcu mom?

; mogu cuti po tvom glasu. kad si sretan i kad nisi. mogu viditi u tvojim ocima kad si odlutao i drugi svijet. u drugi svijet gdje si sam. gdje ti ni ja nemogu prici. tu si sam i sanjas svoje snove. ti mozes krenuti kojim god putem zelis. al nikad nemoj zaboraviti. kad god stanes. tu sam. tu iza tebe. uvijek sam tu kraj tebe, da ti pomognem da ponove krenes.

; jer ti si moje svijetlo u mraku. ti si nocni najljepsi sjaj. ti si moje sunce posle kise. ti si najdrazi ljetsi vjetar. ti si zvijezda moga neba. ti mi pokazujes put. ako se ikad osjecas sam - znaj da sam uvijek tu.

; posle oluje, sve se uvijek smiri. nikad nemoze biti kako je bilo. ali uvijek moze biti bolje. posle noci dolazi dan. i, ljubav koju mi pruzas, nju nosim s sobom. jer ta je ljubav ponekad. sve sto imam. vidila sam kad se vrijeme okrene. vidila sam kako lutalica krene na pravi put. i vidila sam kako na najvecoj zvijezdi, licno tvoje ime pise.

; jos uvijek osjecam kako tvoja ruka moj obraz miluje. jos uvijek slusam pricu sto mi tvoj poljubac prica. kako zelis samo mene da imas. da zelis s mnom da dijelis - sve. tvoju ljubav nosim s sobom. jer svaki dan sam sve vise sigurna u to. sigurna u nas. zauvijek zaljubljena. zauvijek zarobljena. nemoj me pusitit samo. jer moze se desiti da nemogu naci put , ponovo do srece.

-
what we have is right now. and right now, we have eachother. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0