ti se bebo bio. ono sto ni jedan nije.

: bila sam jedina. koju si volio. i primjetila sam, da me i dalje nisi prebolio. vjerujem da u tvom srcu i dalje zivim ja. da u tebi zive jos sjecanja. ti zivis sam. haman u svijetu prepunom tuge. s bolom u srcu, sjecas se dana. kad smo bili sretni mi. jedno pored drugog. ja sam ti bila, ono sto ni jedna nije. u dusu sam tu ulazila, mjenjala ti stvarnost. djevojka kad voli. to bogami nikad i ne krije. cinila sam ti da ti snovi postanu realnost. s mnom nisi vise mogao. a bez mene ti je jos teze. obuzeo je te strah. a nema mene tu sad. da te spasim kao prije. gotovo je sve dragi. sad nas vise nista ne veze. dozvolila sam da se ljubav pretvori u prah. pokupila sam prah u ruku. i s osmijehom na licu sam puhala da samo sjecanja srece padaju oko tebe. znam da jos uvijek sanjas isti san. zelis da smo opet zajedno, bas po cijeli dan. al nebo oko tebe tako crno je. i govori ti, da tvoja beba, tebe vise ne voli. posle toliko godina. znam da i dalje me zelis. i da si opet s mnom. da opet s mnom dijelis sve. volio si, a i volis me, kao ni jednu prije.. bila sam i dalje cu biti, tebi dragi sve. s mnogima si garant bio. al sve jedna ti je bila laz. trazio si uvijek neku. sto ce znati iskreno da voli. ni jedna od tih veza. nije imala draz. znas da je ljubav samo prevara sto boli. tvoj zivot sad bez mene. gubi smisao svoj. dok sam ti bila tu. imao si sve. i dalje stalno osjecas miris moj. al svati da nista nije kao prije. sad se uvijek pitas. dal si ispao idiot. jer znas da ces me voljti. moze ne do vijeka. al dok ti bude sudjeno. u tvom srcu imas samo mijesto za zivot i mene. zivot za svaki dan. a mene za uvijek.

: laku noc. moja mala barbiko. dzaba sve. al ja sam na te navikao. usnama slucajno. ali srcem beskrajno.

;
zamisli da ne postoji raj. lahko je, ako samo probas. da ispod nas nepostoji pakao. a viz nas samo postoji - nebo. zamisli da sav narod. samo zivi za danas. da zivi. za samo jedan dan. zamisli da nema ni jedne zemlje. nije tesko. samo probaj. zamlisi da ne postoji nista, zbog cega bi umro ili ubio. nema religije. ne ni to ne postoji. zamilsi da postoji samo mir. i u tom miru, nas narod zivi ovaj zivot. zamisli da nema politiki. pitam se da li mozes to da zamislis. nepostoji ni jedna zelja. ne postoji glad. ne postoji mrznja. postojimo samo mi. zamisli zivot. gdje sav narod. dijele sav svijet. jer svijet je nas. i postoji tu zbog nas. mozes li zamisliti - il ti je tesko?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0