there's no use to wish. i know that i can't turn back the hands of time.

Aida Sabanovic om ; att älskas utav er, är det vackraste jag vet!:
Heej
Ååhh, det här var det finaste jag nånsin läst! Jag bara minns och skrattar och börjar nästan gråta medan jag läser. Din familj betyder så otroligt mycket för oss, och du betyder speciellt mycket för mig! Det har alltid vart du och jag, från första gången vi träffades och jag saknar dig så fruktansvärt mycket!Tack så jätte mkt för det du skrev, men det är du som är unik, du lyckas med allt du vill, jag ser upp till dig och kommer alltid att göra dt. Tack, tack, tack! Älskar dig!<3

Aida Sabanovic . JAG ÄLSKAR DIG!

; neznam ko si. neznam sta si. nit znam sta hoces. al ovo. nisam zasluzila. ovo me nije iznenadilo. al sam se ipak nadala da to nikad necu doziviti to s tobom. nikad se nisam nadala. al ipak je nesto u meni znalo. da si to dzubre sto sam uvijek i govorila ispocetka da si. ako se sjecas kako sam ti govorila na koga me podsjecas. neznam. neznam sta da kazem. al znam da mi se gadi sve. da se kajem svakog dana. da mrzim svaku minutu provedenu s tobom. i znam da mi ne vrijedi moliti boga. kad znam da vrijeme nemogu vratiti. nemogu isbrisati nist. i uvijek ce ostati nase uspomene da zive . kako. reci mi samo kako. to da ubijem. svaka je sansa iskoriscena. svaka laz je ispricana. svaka nevjera je profurana. sta ces sad. haj mi reci? hvala sto mi je dokazano kolipasni narod zna biti u zivotu. hvala sto mi je dokazano da si i ti .. fool me once. shame on you, fool me twice, shame on me.

; samo mi daj sekundu. da ti ispricam sta na mom srcu lezi kao teret. samo mi daj jednu sansu. da ti ispricam. pa onda skontaj. koliko zelim da mi se gonis s ociju. koliko ne zelim da te imam u mom zivotu. tu. pored mene.

; sjecam se oni prvi dana. nebi me nikad ostavio samu. al sad u zadnje vrijeme bebo. izgleda da si uvijek negdje. daleko od mene. sad mi reci. sta ti prepostavljas da ja sad radim. bil ostala da tebe cekam. jer ko ceka. on i doceka. srce mi pati za tu ljubav. koju nikad haman neznas pokloniti od cijelog srca. sad stojim izgubljena. i neznam sta da radim. daj mi samo jedan razlog. sto bi ostala. tvoja ljubav obilazi me. al nikad da stigne. samo nek krene prema meni. ja cu je sresti na pola puta. moje oci nece plakati. toga se nemoj nadati. neznam. stvarno neznam sta da radim. al daj mi samo jedan razlog sto bi trebala ostati. a ja cu tebi dati tri sto bi trebala otici. prolaze nam dani. istece nam vrijeme. al zelim samo da znam. kako si mogao to uraditi meni? kad znas da mi to zbuni mozak do mile majke. ja sam bila tu. kad ti je neko trebao. ja sam obecala stojati pored tebe i u dobru i u zlu. i odrzala sam svako obecanje. i zbog tog razloga. jos uvijek stojim tu. jer nisam kao ti. jer nelazem do boli. znam da si mi govorio da me volis. al svi drugi prijatelji idu prije mene. i ne. nisam zadovoljna biti na zadnjem mjestu. nemogu opisati nit objasniti kako preko samo jednog dana. i jedne noci. sva ona sreca sto si mi pokloni u zivotu. je postala bol i mrznja. al pogledaj fino. i vidices. da nije ni jedna suza puscena. nit ce ikad biti. ja odlazim. i zatvaram vrata. budala si ako ih ponovo otvoris. al jednu stvar sigurno znam. pokajaces se. bezbroj puta.


;
ännu en vänskap. fann sitt slut. vår. det var vår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0