there is nothing in life to fear. there is only to be understood.

; sretna sam. svaki dan. ne cijeli dan svaki dan. al svaki dan.

;
nisam ti obecala sjaj svijetla. nisam ti obecala da ce sunce sjajiti svaki dan. al ti dajem sve sto imam. i dobro. i lose. sto me stavljas na pijedstal? toliko sam u nebesima da nevidim zemlju ispod sebe. spusti me. jer pogresno si shvatio. ja ne pripadam tu. al jednu stvar znam, nosim auerolu kad god me ti pogledas. al ti to nebi rekao. da bi bio ja. samo zelim da te volim. samo hocu da te volim. uvijek sam govorila da cu praviti greske. i ja sam samo jedna obicna osoba. al padam koliko se trudim a ti ne vidis. nemoj biti corav dok gledas u moje oci. one ce ti ispricati ko sam i sta sam. nisam perfekt. kao svi drugi. i ja znam grijesiti kod boga kao ostali. samo sputsi me s pijedstala. jer tu ne pripadam.


:
i'm back on track. har varit i bosnien. underbara dagar. eller inte så underbara. inte alla. men dom två sista var obeskrivliga. men ni vet hur det är efter att ha kommit hem. man måste verkligen lata sig typ en vecka för att bli normal igen. och hela den veckan förbannar man sig sj för att man inte stannade iaf bara några dagar till :P min resa fram & tillbaka var nog bättre än hela resan i helhet. Edin, Ibro, Cola, Emir & sjklart älsklingen Sadik made my days. Jag kände nt av resan alls. kände nt av hur timmarna bara rann förbi. Haha. Sen självklart Almedina också. Så sööt du va duso! & sist men absolut nt minst. Mirza ofcourse. Jos fler, som borde stanna onämnda kanske :P haha.

; bilder kommer förmodligen upp lite senare. jag har nog bara nt blivit normal igen. förstår nt att jag är tillbaka till plugg & jobb igen. FUJ! men dom andra som borde nämnas är ; Melis, Sandra, Muhamed. Muamer. Meho. Debela. Samira. Sabina. Amer. Nuko. Ramiz. Alen. Muhamed. Azemina. Ajka. Elmin & Elmina. Mensura., Jaaa. Yeah, there's a whole bunch of them :P haha. Men ni fick verkligen solen att skina otroligt. & vet ni vad. det gjorde det. Jag gick i linne hela tiden. Sen förbannade jag min mamma för att hon sa att jag skulle packa varmt :(

; inom några dagar så ska jag säkert komma igång med mitt bloggande igen. bas ono redovno. men först. Lördag, bijelo dugme. sjklart ska jag backstage som alltid. ÄLSKAR REDZO. sen ska jag nog skoknuti do göteborg jednog dana do sadika :P haha catch up, you know :P haha! sen renovera ett rum. måla det och handla in lite saker. i to je to. onda flyttam! masala. i tog belaja .. haha . någon frivillig da mi pomogne? haj haj. i te srece. nu ska jag återgå till min förövrigt tråkiga fredag. bas ono plugg och tröstätandet :p haha . jebiga .. Ibland måste man offra lite. och det gör jag. hajde. imorn ska jag iaf försöka hinna blogga lite. men måste storhandla också :( fuj. så är det att nt bo hemma.

/ TAKE CARE FOLKS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0