now you had me on my knees. begging god please. to send you back to me.

; nedostajes mi. ma da mozda nebi trebao. ne jucer. ne danas a pogotov ne sutra. nemogu da zaboravim. nemogu da prebolim. nemogu da se pomirim s tim. da sam te izgubila. i da ne postojis vise. ne postojis u mom zivotu. ne postojis nikako. - nema te i tome je sve sudbina kriva.

; Bebo, volim te. ti si bio moj zivot. ti si bio moja radost. najsretniji trenutci mog zivota nebi bili potpuni, da ti nisi bio pored mene. ti si bio moja prica. ti si bio moja veza. ti si bio moje sunce. dao si mi snagu da podnesem najvece tame i samoce ovog zivota. 
bebo, tako sam ponosna u vezi tog sto sam bila dio tvog zivota. ti si skolinio svaku zbunjenost u ovom hladnom i zbraknom svijetu. nemogu ti opisati koliko te volim. nemogu ti opisati koliko mi znacis. ti si mene pustio da letim. ti si mene pustio da budem slobodna i samostalna.
nemogu nastaviti ovo sto se zove zivot bez tebe. ovdje pored mene. jer toliko te volim. i toliko me boli sto te nema vise. ostajem. ne odlazim. samo me nastavi voliti na taj nacin koji ja volim da me volis. ja znam da me ti volis. bas vakvu kakva sam.
jer mnogo godina prije nego sto sam postala, ko sam danas. ti si bio kraj mene. znam da nije lahko. nije lahko mene voljeti. al sam zahvalna za svaku kap ljubavi i srece sto si mi poklonio. dalje u mom zivotu. u mojoj sudbini. vidim sliku ispred sebe. gdje si ti opet pored mene. i sretni smo. ne kao prije. to nikad necemo biti. al smo vise. vise nego ikad.
vidim cijelu svoju buducnost u tvojim ocima. ponekad mi se place, kad se sjetim koliko ljubavi u sebi nosim sto bi s tobom dijelila. al nemogu. jer te nema. al uvidena sam. koliku sam blagoslov dobila. pa si ti bio tu kraj mene. zivio i zivis u meni.
bas svaki put kad vidim tvoje lice ispred sebe, osjecam osmijeh svog srca. osjecam kako i koliko se smije. to uvijek osjecam. i uvijek mi ja drago. ma da me vise puta zna da i zaboli. stvorena sam da te volim. da te cuvam. da te osjecam. da te disem. da te zivim. - da budem jedna s tobom.


_

i'll try my best to be there for you. if i can. but if i can't. don't hate me for trying. don't say that i'm a failure. because when you had no one beside you. no one but me. i tried. even though i didn't make it. remember - i tried.

; sjecam se dana kad sam te ugledala. kad sam prvi put vidila tvoje preljepo lice. sjecam se dana kad smo se sreli. kad si me prvi put osmjehom docekao. prisao si mi i rekao si mi. da si mene u ovom zivotu cekao. sjecam se prvi put kad si me nazvao. sjecam se prvi put kad smo izlasli. svega se sjecam. sjecas li se ti ?

; sjecam se kako smo jedno drugo drzali za ruku. kako smo hodali onim mracnim putem. sjecam se kako smo se smijali. kako je osjecaj dobrote zivio u nama. preljepo je bilo. naci tebe. od tad sam znala, da si ti taj. da si ti jedini. znam da me volis, jer si mi to rekao. i znam da me volis. jer si mi to dokazao. kad me gledas. vidim ti u ocima da se brines. i da ces biti tu. vidi ti se u ocima. da si zaljubljen. iz dubine duse. znam da me volis. jer je vidljivo. znam da me volis. jer meni vjerujes. i znam da ti nedostajem. kad nisam tu. tvoje zelene oci govore da je to -
 istina.

; sjecam se dana kad sam se ponovo rodila. dana kad si me prvi put poljubio. sjecam se dana kad sam se izgubila. dana kad smo se prvi put posvadali. izvinili smo se jedno drugom. i od tog dana se nismo vise zakacili. sjecam se dana. kad smo prestali igrati one glupe igre. sjecam se dana kad si se zaljubio u mene. super si se osjecao. kad si te rijeci meni rekao. kako to znam? i ja sam isto osjecala. tako sam sretna. sretna sto dijelis ovaj zivot s mnom. i ljubavi, sad kad si dio mene. dokazao si mi, sta prava ljubav znaci. i znam da me volis. jer to su mi tvoje zelene oci rekle. rekle su mi  istinu.



Kommentarer
Postat av: S.

aww...:/ moram reci, väldigt fint skrivet .

2008-10-13 @ 09:36:17
URL: http://senahida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0