kad bi bio - bijelo dugme.

; nemam rijeci. pjesma ce sama ispricati svoje.

;
ruzica si bila. jedna u mom srcu. ruzica ti bila. moja. al nije za tebe. divlja kupina. ni covjek kao ja. bog mi daje. bog mi odnosi. ruzica si bila. sada vise nisi. s vremena na vrijeme. kao da cujem stope. kao da ides preko mog praga. s vremena na vrijeme. al znam da nemam prava. ti nisi vise. moja draga. letjele su nocas. iznad moga krova. letjele su ptice. selice. a ja sam sanjao. tvoja koljena. i tvoje poljupce. bog mi daje. bog mi odnosi. ruzila si bila. sada vise nisi. s vremena na vrijeme. kao da cujem stope. kao da ides. preko mog praga. s vremena na vrijeme. al znam da nemam prava.ti nisi vise. moja draga.

; koncert u malmeu 8/11 ,  u stockholmu 15/11 - jedino me smrt moze zaustaviti. nedaj boze!

;
kad alen zapjeva srce mi se gubi. bubrezi mi se jezu. a dusa mi pada unasvijest. kad melodija zasvira nosi mi mir zivotu. mir bez kojeg nemogu ziviti. - kad bi bio, bijelo dugme. narode!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra Emina! Du ska också vara stolt över det!

tackar, jag vet jag kunde inte heller något om blogg när jag skaffade den, så syrran fick hjälpa mig, nu kan jag så om du behöver hjälp eller har någon speciell ide samo se javi, jag ställer upp;D

2008-10-13 @ 15:26:07
URL: http://binela.blogg.se/
Postat av: MELA

Tack för din kommentar. It means a lot.

Det är svårt att vara stark, för att bara tanken på förlustena gör en svag. Men, man måste gå vidare och man måste kämpa. Hur svårt det än är.

Är ledsen för din farbror och din kusin..Neka im bude vjecni rahmet!

Tiden läker inte alla sår, men tiden hjälper oss att acceptera faktumet, vilket jag inte gjort än, men jag kommer att göra det, med tiden. Jag tror på det.

Ha en underbar dag! Och, känner du för att snacka någon gång så vet du vart jag finns.

2008-10-13 @ 16:30:52
URL: http://mylifewritten.blogg.se/
Postat av: elmY

tack för din kommentar o jag håller verkligen med om att de man mest tycker om e just de som sviker en.. men livet e tuff o jag har lärt mej att inte förvänta mej nånting av någon det är lättast så :S

2008-10-13 @ 20:52:21
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: LeJLoW

Kaf bi bio BIJELO DUGMEE.. jag röös i hela kroppen när jag såg att dem skulle komma =) joj de va årets koncäär fööra årett a den här kommer vara lika braa =D ako BogDa:D ehehehe.. du skriver jätte fin fortsätt ...Peacee<3

2008-10-13 @ 21:15:35
URL: http://lejlow.blogg.se/
Postat av: elmY

ma nema na cemu..



u pravu si mogu ti rec alla räknar med att man finns där hela tiden de är vana vid att man alltid ställer upp och utnyttjar dte till sin fördel..



en negativ sak är att man börjar tycka illa om alal mnänniskor och disar de innan man har gett de ne chans.. al to je för en egens bästa man vill ju inte bli sårad :S..





o jag läste din blogg om Bijelo Dugme evo bas slusam dne (ruzica si bila) i skrikam iz sveg glasa :D I just love Alen islamovic men även alla andra BD..



troligen kmr jag också se de i Sthlm isf får vi skrka tills halsen inte orkar mer HAHa



2008-10-13 @ 22:43:59
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0