it's been to long. and i'm lost without you.

i have trouble to accept the fact that you're gone. so i won't. but i can understand why God would wanted you close to him. because you were a true angel on earth. i love you. i miss you.

;
come back to me. come back to me. come back to me.

; sjecam se kako sam svakog dana ulazila u tvoju sobu. kako sam sjedila na cosku tvog kreveta, po cijelu noc. bas svaku noc. sjecam se kako sam gledala tvoju svakodnevnu borbu. tvoju neopisivu bol. haman nisam znala. da ce bol biti veca nego sto sam mogla podnjeti. al jos uvijek cujem. tvoje zadnje rijeci, sto si rekao meni. znam da je raj tu u blizini. znam da nije daleko od mene. i ako se potrudis. mozda me mozes i naci. znam da je raj tu u blizini. zato nemamo razloga da kazemo ; zbogom. zamolila bi te da ne places. jer ja cu uvijek biti tu. pored tebe. isto kao prije. kad sam sjedila na tvom krevetu. jednog dana si samo izblijedio. rasirio si kirla i odletio si. odletio si u nepoznati svijet. imam jednu zelju. zelim da bi te mogla vratiti samo na dan. samo na tren. uvijek si mi u mislima. kidam sama sebe u komade koliko placem. al ne zalim. jer ti imas posebno mijesto u mom srcu. zauvijek. i kad god krenem da legnem. kad god krenem da spavam. cujem tvoj glas. cujem tvoje rijeci. nemogu zaboraviti. al cu dopustiti. da me zauvijek prate. da mi zauvijek pricaju pricu. dok ne zaspim s osmijehom.

; kao da sam jucer vidila tvoje lice. rekao si mi da si ponosan. al ja sam samo okrenula ledja i otisla. da bi znala tad. sta danas znam. cuvala bi te u svojim rukama. sklonila bi svaku tacku mog bola. hvala ti za sve sto si ucinio. oprostena ti je svaka greska. nema sta nebi uradila. da samo jos jedan put cujem tvoj glas. neznas koliko te puta zelim na zvati. al znam da se neces javiti. jer nema te. izvinjavam se. izvinjavam se sto sam krivila tebe. za sve sto nisam mogla uspijeti ja. slomila sam samu sebe. uvrijedajuci tebe. ponekad osjecam da sam sva u komadima. cak i u dubini duse. al to nikad necu priznati. ponekad se samo zelim sakriti od ovog prokletog svijeta. jer zbog ovog prokletog svijeta. ti meni nedostajes. nemogo ti opisati kako je dusi tesko reci ; zbogom. gore je meni. jer ja sam ostala da zivim. ja sam ostala da se sjecam. ja sam ostala da patim. za tobom. al tesko je reci zbogom. kad dode do ovog. kad dode do tebe. ako bi me opet vidio. ako bi me opet ikad sreo. bil mi rekao gdje grijesim? bil mi htjeo pomoci da razumim? uzmes li ponekad vremena da pogledas malo na mene odozgo? jesil ponosan jos uvijek? nema sta nebi ucinila. da bi imala samo jos jednu sansu. da pogledam u tvoje oci. da ti kazem koliko te volim. al nebi trazila od tebe da vratis. nego bi samo htjela da me pogledas. i u tvojim ocima bi ja vidila sve. nasla bi svaki odgovor. da bi imala jos samo jedan dan. rekla bi ti koliko mi nedostajes. od kad si otisao. opasno mi nedostajes. skrenulo je s puta. probam da vratim vrijeme u proslost. al nece. i stim moram da zivim. moram se pomiriti s tim. znam da moram. samo neznam kako?

;
nedostajes mi. volim te.

; cijeli zivot s bolom u srcu. pamticu tvoje oci. pamticu taj dan.


Kommentarer
Postat av: S.

izvini sto pitam, men jel preselio na ahiret?



i så fall nek mu je rahmet dusa i nek mu Allah dz.s podari lijep dzennet.

2008-10-13 @ 09:55:35
URL: http://senahida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0