ima nesto vrednije od zlata. to su tvoje ruke oko moga vrata.

; idag har känner jag mig starkare än igår. inte för att jag vill. jag känner att jag måste. jag vaknade upp och beslöt mig för att lägga allt åt sidan. och bara unna mig själv något gott. något som ger mitt hjärta frid. igår lovade jag mig själv att aldrig klicka upp hennes blogg igen. imorse med tomhet i ögonen. satt jag bara och stirrade på skärmen. jag kunde inte läsa hennes blogg om igen. men i min ensamhet stirrade jag på orden som talade till mitt hjärta igår. för er andra är det kanske bara ord. för mig var det min livshistoria. jag vill inte säga att jag vet hur hon känner. men jag kan lungt säga att jag inte är långt ifrån. igår såg jag svart. jag andades svart. jag levde svart & somnade i svart. allt var svart framför mig. framför mina ögon. och jag kan bestämt säga, att det aldrig har varit så underbart att vara ockuperad utav - mörker.

; jag kunde inte sova. jag kände inte ens av hur snabbt tiden flög förbi. jag satt och tänkte. i timmar. och jag kom fram till mycket. jag fick svar på mina frågor. jag fick veta, det som var gömt. jag hade er med mig.. ni hjälpte mig, och det vet jag. jag är tacksam för varje sekund. då jag tänker på er. jag är tacksam för alla gånger. ni har funnits där. jag är er evigt tacksam. nu som då. - jag älskar och saknar er. är alla mina ord. jag älskar och saknar er. mest på denna jord.

:
ostala sam uplakana. na mezaru vas dvoga. ispratila sam najdraze. ostala sam bez doma. svaki odlazak vas. znaj, boli me. zaviri te u srce moje. da vas volim vidice te. stezala sam svoje srce. nisam dala da zaplacem. kad je vrijeme bez vas prolazilo. suze su mi lile jace. u glavi mi vase zadjne rijeci zvone. bar ponekad mi se javite. i ako vas nema. znam da me voli te. - nedostaje te mi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver så fint, och dina ord berör..

Men jag måste fråga, är det någon som gått bort eller handlar det om nåogt helt annat?



kram

2008-10-02 @ 07:17:28
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: Emina

tusen tack. jag svarade på en annan kommentar. men det ligger något annat i det också. nog med frågor som jag ska besvara. varför är du anonym?! lite skumt ha. =)

2008-10-02 @ 11:33:37
URL: http://ahmetovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0