if i could love you forever. it still wouldn't be long enough.

; jag behöver inga ord. jag behöver inga förklaringar. jag behöver inte tacksamhet. från dig. allt jag behöver är vilja. motivation. styrka och dig. för att det här ska kunna gå. jag behöver att du är koncentrerad. jag behöver att du är fokuserad. jag behöver att du öppnar dig och visar dina mörkaste tankar & hemligheter. för endast då jag vet allt. kan jag hjälpa dig att komma över allt. - jag gör det för din skull. för att du har förtjänat att leva i lycka.


; when you try your best. but you don't succeed. when you get what you want. but not what you need. when you feel so tired. but you can't sleep. stuck in reverse. and the tears come streaming. down your face. when you lose something you can't replace. when you love someone. but it goes to waste. could it be worse? lights will guide you home. and ignite your bones. and i'll try my best. to fix you. and high up above. or down below. when you're too in love. to let it go. but if you never try. you'll never know. just what you're worth.

; tänk på det. du vet var jag finns. du kan mitt nr. och tills nu bör du veta - that i'm only, one call away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0