en fråga. ett ord. en känsla.

; Emina är född till vinnare. skulle hon förlora. skulle världen hamna ur balans.

posle tebe kao lav se borim. sjecanja me lome. hocu dusu da otvorim. ali nemam kome. posle tebe venem u samoci. postala sam senka. na kraj svijeta mogu poci. meni nema lijeka. gdje da ode zena bez adrese. sto nesretna luta. zena sto je samo jednog covjeka. voljela sto puta. gdje da ode zena bez adrese. osudjena da pati. nju moze samo jedan covjek. u zivot da vrati. posle tebe kao lav se borim. da zeljecim rane. cekam zoru. al bez tebe. nikako da svane.

; opet sam se pozelila ludo. opet bi s tobom snove snila. opet bi da budem. ona sto sam nekad bila. vrati me u zivot. oprosti mi grijehe. poljubi mi. daj mi utjehu. zagrli me. reci mila. podsjeti me sta smo bili. opet su te pozelile ruke. opet su te zeljne moje oci. zelim te kao nikad. cekam. da li ces doci? ne pitaj me gdje sam do sad bila. ne pitaj za one prosle dane. vrati me u zivot. izljeci mi rane.

; hvala ti za ove rijeci (sto su napisane ispod ovog teksta). jos uvijek se sjecam mjesta. dana. i osjecaja. sjecas li se ti? sjecas li se tuge? jer takva se tuga. tesko zaboravlja.

; legao sam da spavam. a san
ne dolazi. moja tuga majko. nikad ne prolazi. ponjela je suze. da zaplace jako. kroz plac mi je rekla. mora biti tako. moja prva ljubav. vise nece doci. prolazi mi zivot majko. u samoci. hocu al ne mogu. bez nje da se snadjem. i da novu srecu. u zivotu nadjem. htjeo sam da sanjam. moje srecne dane. i da zaboravim. ove teske rane. ranila me tamo. gdje najvise boli. takva zena majko. do smrti se voli. ; nedeljko bajic baja - moja prva ljubav.

;
ja necu voljeti. posle tebe ni u snu. zapisano je u vremenu. ti si kralj srca mog! nedostajes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0