you're the first. the last. my everything.

znam te dobro. i znam sta trazis od zivota. i nadam se. za tvoje dobro. da ce ti zivot pruziti. sve sto trazis. zelis i zasluzis. nadam se da ces voljeti i postovati. sve sto imas. i da ces se boriti za ono sto zelis a nemas. nadam se da nikad neces biti bez hrane na stolu. al se ipak sjetiti, kako je imati samo da prezivis. cak se i nadam da nikad neces. ni jedan udisaj u tvom zivotu. uzeti zdravo za gotovo. Bog nece nikad dozvoliti da te ljubav ostavi. prazne ruke. uvijek ce ti dati ono sto ti je potrebno. da ides dalje.

; nadam se da se jos uvijek osjecas mala dok stojis pored mora. jer ponekad trebas da shavtis. da uvijek ima nesto u zivotu. sto je vece nego sto si ti. nadam se da ce ti se jedna nova vrata otvoriti. kad god se jedna stara zatvore. Obecaj mi. da ces vjerovanju dati jednu veliku sansu. i kad god osjecas da se vjerovanje gubi. obecaj mi ponovo. da ces se boriti. kad ti zivot pruza izbor da biras da sjedis ili da pleses kroz zivot. ja se nadam. s svim srcem. da ces uzeti. da pleses.

; nadam se da se nikad neces plasiti oni planina u daljini. jer ako se boris. mozes ih stici. ziviti zivot ponekad znaci. da moras rizikovati i uzimati sanse na koje nisi bio spreman. ali nemoj se nikad zaliti. jer je svaka sansa bila vrijedna truda. voljeti nekog pretezno zna znaciti. da se pogreske radu. al svaka pogreska ima svoj razlog. i poslusaj prije nego sto odlucis. jer mozda je i pogreska bila vrijedna neceg. nemoj nikad dozvoliti da zbog nekog zamrzis zivot. i kad god osjecas da si haman prodana dusa. sjedi. i razmisljaj. i uzmi novi korak u zivotu. zivot je jedan veliki tocak. sto se uvijek krece. ko zeli da gleda zivot u proslosti i pitati se gdje godine nestaju. pruzaj zivotu uvijek vise. nego sto on pruza tebi. jer je zivot jedan veliki krug. i sve se vraca. sve se placa. ako skrojis svoju sudbinu kako treba. mozda nemoras placati. mozda naplatis. al se sjeti. kad dobijes izbor da biras. uvijek plesi. nemoj nikad da sjedis. jer to zna svako. al plesati kao ti. to zna samo tvoja dusa.

;
moj prvi. moj zadnji. moje sve. imam puno snova. i na svakom si ti odgovor. ti si moje sunce. moj mjesec. moja zvijezda danica. ti si centar moje duse. mom zivotu putokaz. znam da ima samo jedan kao ti. jer nema sanse da je takve srece da su uspjeli da se stvore dva. zbog tebe zivim. zbog tebe padam. i znam da cu tvoju ljubav cuvati u sebi. dok sam ziva. cak i duze. moj prvi. moj zadnji. moje sve. u tebi sam nasla. toliko stvari. sto bas meni i mojoj dusi odgovaraju. u tebi sam nasla. ljubav. tako jaku i sretnu. ljubav. koju samo ti mi mozes pokloniti. zar nevidis kako mi krasis zivot. zar nevidis srecu i radost u mojim ocima. ti si kao najljepsa jutarnja rosa. vidim da imam bezbroj razloga i nacina na koji te mogu voljeti ja. svaki dan. dok sam ziva. ti si moja stvarnost. ma da sam jos uvijek izgubljena u snovima. jer ti si moj prvi. moj zadnji. moje sve.                      

Kommentarer
Postat av: Branka

haha neej inte hela bloggen, utan bara de senaste inläggen, som hade kommit under natten :P Hmm.. nää nevjerujem att kum o kuma köper ringarna... neznam haha :P Ibland när jag läser mina inlägg, så förstår jag hur förvirrande det är haha. Inte ens jag själv förstår vad jag har skrivit ibland :P Jaoo kako nemozes biti den romantiska typen, jag är sådär överromantisk haha.. ÄLskar romantik :P Ali to nije ni bitno, bitno je att ni delar ömsesidig kärlek, sen hur man visar den och hur mkt man älskar romantik, hör inte till saken. Ja stalno brojim dane do ljeta, da vidim svog dragog. Det tär på mig verkligen. Men men.. jag måste stå ut... puss

2008-11-03 @ 09:23:17
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0