srce nije kamen.

; kad pukne na dva dijela nije vrijedno. jer vise ne kuca kao jedno.

; ge inte upp älskling. jag står bakom dig. ifall du känner för att falla neråt för en stund. jag är glad att du tar tag i det. & styrkan finns inte i mina händer då jag bär på dig genom tunneln ut i ljuset. nej. styrkan finns inom dig. i ditt hjärta. your head says, fool for get it. your heart says don't let go. en människa kan leva dum. men inte utan sitt hjärta. så lyssna på det. det kommer aldrig att leda dig fel.

; jag har följt den här berättelsen i 4 år. & jag har aldrig tröttnat på att läsa den. även om samma saker utspelas ganska ofta & varje kapitel liknar varandra oerhört mycket. jag är glad för utvecklingen. vi utifrån kan se. men inte ni som är inlåsta. lås upp för er själva. slappna av och lev livet. och för vilket beslut du än bestämmer dig att ta. jag finns här och stöttar dig genom allt. & vet du vad. när du behöver en axel att gråta på. så har jag faktiskt två att erbjuda. en sann ängel? ja visst är jag. men det är du också. bara att din gloria har svartnat av hur ond du är. annars kan vi säga en djävul med genomskinliga horn. eller wtf. en riktigtsmart djävul som har fixat bra förklädnad som ängel. haha. förlåt. men var tvungen att få dig att skratta lite till. and btw. jag ser ljus :D

/ I love you baby. a lot. i'm always here for you <3

Kommentarer
Postat av: Edija

Joo fan de bäst såå... kada ipak neznam onu tacnu pricu som sagt.. jaa precis de verkligen synd men jebiga fan narod e som dem e :/... hahaha BARA 1.60:O.. uuh min lilla shoorty(A):P..du e då lika kort som min fader(A) haha.. and I suppose u like him then:P haha.. jaa fan eto vidis:P.. bice ti brat minst 1.85 a ti jos uvjek 1.60 (A)..

Nää necu ici:/ men jag vill fan gå:/ al niko nece ;O :(!!! ska du gå eller?:D bor du i malmö?



ha de, puss

2008-11-07 @ 07:41:07
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/
Postat av: Edija

ooh juste, fint skrivet du fick t.o.m mej o skratta(A) men de var inte mej du skrev till tyvärr:/ ahha:D.. vem handlar de om ? ako se smije znati(A)

2008-11-07 @ 07:42:10
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/
Postat av: Branka

Just därför så tänker jag åka, så att jag inte ångrar mig senare. Nema niste ljepse nege biti me sina släktingar över nyår, jeste i ljepo biti sa roditeljima, men de ser jag varje dag, ali mina kusiner ser jag en gång om året i några dagar.



Hehe drago mi je att det e någon som gillar min blogg och det jag skriver. Ja skriver bara direkt från hjärtat, och jag är glad att det finns nån som känner sig träffad av mina inlägg. =)



ne, nazalost necu ici na koncert, a jel ti ides?



kram på dig.

2008-11-07 @ 08:40:03
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: S.

" - Svakom je svoja muka najteza "



Jeste draga , puno tog sto kazes istina je , i to sto ja pisem upravo je tako . Al zasto.. ? Sure, det når ut till andra o många knr igen sig. Men vf ? När man väl börjara skriva om sin lycka e det nt ens hälften utav de som knr igen sig i din sorg som knr sig träffade utav din lycka:/ Svijet ovaj je tuzan, veoma tuzan. Ne veseli se danas kao ranije, onim malim stvarima , vec nesto ogrnomno mora biti da bi u nasim ocima bilo OK .. Vecina su takvi , ne svi. Al ok sure, kad si happy nepises svoju radost odmah , nego djelis je sa osobom sto te cini happy ( kao sto bi zlatan I. rekao ;D) nego zasto se nepise nakon malo vremena, zasto sto tuga obuzme tebe opet? Ima i tog gdje je Moja sreca, tuga tvoja.. Mozda nekog' boli to sto bi ja npr o sreci pisala.. Al mogu reci, zanimljivije je opet citati ono zalosno, iako je prokleto. Koliko tuge na ovom dunjaluku postoji da sam ljudi znaju radovali bih se onim malim stvarima nebi bilo potrebno da se svjet obide da se nekom nesto dokaze. Zalosno je moja Emina , samo to hocu da kazem . Drago mi je da je tebe obuselo pah ti se preokrenulo , pa nam o sreci pises ... Bas me obraduje citati sta ce next bit.. :D Sretna ti , sretna ja .I ako se neznamo , al milo mi bude jer previse smo mladi da se bavimo tom filozovijom o tugi .



Cuvaj se maco

2008-11-07 @ 12:14:32
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: maida

idem idem, i samo brojim dane. jeli i ti ides?

ma nisam bloggala zato sto sam imala puno u skoli i tako al sad ce opet poceti vanligt blogganje ;P



puss

2008-11-07 @ 12:35:57
URL: http://bjeleruze.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig Fredag! :)

2008-11-07 @ 12:43:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: senada

för att jag vill till thailand, så där ska jag hitta en elefant att rida på ;D

2008-11-07 @ 13:55:41
URL: http://aada.blogg.se/
Postat av: Mersiha

evo jag har precis kommit från bion.. den var inte så farlig, mest äcklig.. onödiga scener men själva tanken var ganska bra .. :)

2008-11-07 @ 20:56:49
URL: http://meal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0