sometimes we put up walls. not to block people out. but to see who cares enough to break them down.

; citam. i sutim. jer blogg ove cure nije los. citam kako pise o bosni. koliko bosnu voli. i da se samo u bosni osjeca kuci. ima nas mnogo. sto bi to zeljeli reci. ima nas mnogo sto to vec govorimo. al ja stojim iza svog. bilo to ovdje. bilo to u bosni ili cak na drugoj strani svijeta. mnogi se mozda ne osjecaju kuci zbog svedskog sistema. nit zbog njihove kulture. mozda im jezik smeta a mozda cak i narod. sad se ja pitam? jel moras prihvaititi svedski sistem samo sto u svedskoj zivis? jel moras ziviti pod svedskom kulturom? kako ti moze jezik smetati? jer sto vise jezika znas. bolje po tebi. al razumijem kako je starijom narodu. sto su navikli na nas nacin. na nas sistem. na nasu kulturu. nas narod i na nas jezik. razumijem da je njima tesko. jer su se oni borili za svoj zivot u bosni. nisu imali sta da jedu. al su odvajali pare da kupe zemlju. da je dalje daju dijeci svojoj. i da tako njihova dobrota ostane da zivi u nasem prokletom svijetu .. stariji narod je volio sistem u bosni jer su se borili za sebe i za svoji porodicu. u svedskoj je isto kao u bosni i u cijelom svijetu, iz pidzame u radno odijelo. iz radnog odijela u pidzamu. al u BiH im nije smetalo. jer su radili sami za sebe. u svedskoj narod radi za racune. i da se drzavi plati porez i te djavole. al zbog tog. sto narod placa drzavi. zbog tog je svedska pod boljom ekonomiom. i starijem narodu je krivo sto nemaju vremena da s nekim sjednu i popricaju. da se pohvale kako su im dijeca dobra. jer u BiH su sve imali. i kad je bilo siromasno kao bogato. imali su sve sto im je trebalo. i kad im je dragi Bog i jedan prokleti rat sve oduzeo. osjecali su da nemaju snage dalje da se bore. jer jednom su dali sve. pa izgubili. sad nemaju mozda da daju da ponovo izgube. jer uvijek je receno. baci na sto koliko si spreman izgubiti. al nikad nemoj ostati da ne bacas. jer ako nikad nerizikujes nikad neces znati dali si barem nesta mogo pobjediti.

; znam da je se tesko naviknuti. i znam da nas zelja vuce nasoj zemlji. nasem domu. i slusam dok mi otac govori kako su mu noge u svedskoj a dusa u bosni. i slusam kako mi prica da ce se vraititi. kad tad. ceka svoje vrijeme i svoj trenutak. al se vraca. to mu je plan. ja ipak sebi govorim; u bosni smo diaspori. u svedskoj smo stranci. nigdje nismo sto posto bosanci. i nikad necemo biti. jer svedi pretezno u nama vide propalice. i nece da priznaju da izbjeglice drze ovu svedsku na nogama. jer niko se nece boriti na poslu kao sto se borimo mi. i niko nezna sastaviti rijec kao sto znamo mi. nit zna narod biti pametni i izmisliti nesto kao sto znamo mi. zbog nas je ova svedska ziva. caj nam je i najbolji igrac u fudbalu nas. zlatan ibrahimovic. i drago mi je bilo cuti kad je moj rodjak Alvedin Nezirovac. Amar Muharemovic. Ajsel i Emir Kujovic. bili primljeni u landslaget. cak nam je i Ajsel igrao u Holandiji pa se vratio. to su nase genie. nasa pamet. i nasa fantazia. i zbog nje u ovom svijetu postoji igra. fudbal. posla i zivota. znam ja to. al dokazi sada nekom sto hoce da stiti i brani svoju zemlju od izbjeglica. isto kao sto bi mnogi bosanci cuvali svoju zemlju od srba i hrvata. znam da nekom daju tezak zivot u svedskoj. al prvo stavite sami sebe da hodate u njihovim cipelama. i onda kad shvatite da smo svi isti. onda ce vam mozda olaksati dusa. jer ako otvori te oci. primjetice te da oko vas postoji toliko bosanaca i stranaca da mozete naci makar jednu dusu da odete kao sto bi u Bosni, nekom na sijelo. moze te se prikljuciti u neko druzenje gdje se koristi nas jezik. gdje postoji nasa kultura i gdje svi prate nas sistem. jer niko nas ne tjera ovdje da zivimo. svi se mozemo vratiti kad god pozelimo. al kako stvari stoje. u BiH je fino dok se ima para. i cisto sumnjam da bi velicina nas ostala da zivi u BiH. bez plate. i bez para. i da vidi kako je tesko zivot ziviti. ma da si presretan kad odes na putovanje. al i u BiH se moras boriti isto kao i u svedskoj. samo sto u svedskoj imas vise mogucnosti da ostvaris vise od svog zivota. i naravno da su manje vise svi primjetili da nas narod gleda kao da nam pise banka ili milijoner na celu. svi te vole al ipak te svi i mrze. i sta jest. jest. uvijek je tudje sladje. i zato mi uvijek zelimo da budemo u BiH. a narod iz BiH zeli biti negdje drugo.

; nadam se. da me niste pogresno skontali. ja stojim iza svog. bilo sta to bilo. ne branim svedsku. al nam je ona otvorila ruke svima kad je bilo da niko nije imao gdje drugo otici. primila je koliko je mogla. cak i vise. i nudila je izbjeglicama skolu. hranu. kucu. jelo i posao. isto kao sto je svedima. al znam da svedi ponekad hoce da pokazu da su bolji. i neznam sto al mi izbjeglice se moramo duplo truditi ma da smo bolji dok se ni malo ne trudimo. i mnogo puta zelimo da nas prihvati i ponekad stvaramo sliku koja ne postoji. i ostanemo da zivimo u snovima i u fantaziji. samo da bi nas oni primili. znam da mnogi zive svoj zivot u lazi. kad sretnu nekog novog lazu o zivotu kojeg zele da imaju. pricaju o stvarima sto ni ne postoji u njihovom zivotu. samo da bi se toj drugoj osobi svidilo kako ti zivis. da se tebi divi sta si ucinio od zivota. nakon nekoliko vremena. toliko si lagao da se neznas iskljuciti iz lazi. ponekad i sam povjeris nit se sjetis kako istina zvuci. jer si nalagao toliko. da sam neznas kako je upravo bilo. al ti je fino ziviti taj san. dok ti ga neko ne izda. jer istina uvijek ide pravim putem. i stigne te kad najmanje ocekujes. ma da si je probavo izbjegavati. ne. nemoze. nezove se djabe - istina.

Kommentarer
Postat av: Branka

Duu mina tår är fortfarande svarta. Det går inte att tvätta bort. FÅr skrubba igen ikväll när jag duschar haha.. Livet är som en berg och dal bana. Det går upp och ner. Vi alla möter motgångar, och då är det viktigt att vår älskade följer med oss på den vägen. För livets väg är inte enkel. Vi behöver n¨gon som hjälper oss och stöttar oss. :)

Jag tror att man tillsammans klarar av alla hinder, och älskar man varandra på riktigt, tillräckligt mycket, så finns det inga tvivel om att man klarar allt.



e sad odo u skolu.. haha a umorna kao pas! kram

2008-11-12 @ 07:35:49
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: S.

Ah ,taj upis je bio rodzaku mom :$ :D

hahaha jesil se nagledala :P jole najela sam se pojela sam malo pite i tårte 4 ya too ;D



Moram ti reci dina inlägg , damn grl hahaha feeeeeeeeeeettt långa , pah mi ovo bijelo po crunom pah se lahko izgubim pah moram da trazim gdje sam stala ahhaha;D A onaj prosli inlägg m musiken, nej , nisam bila na koncertu (slabo slusam zabavnu) Nego onaj osjecaj nosim sa sobom kad god odem na koncert.. tjs biram dobre pjevace ( po mojoj dusi, volji) tako da ono drhtanje, pjevanje (deranje) iz dnu duse , upravo mi je tako . ;D



pusa

2008-11-12 @ 10:48:44
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: Mersiha

hehe.. den där var bra.. :P kan vara da nesmiju erkännati.. :P haha... bra inlägg förresten.. =) ja saknar bosnu.. :( el bosansku prirodu .. :$ da se jos jednom istrcim po livadama :D puss

2008-11-12 @ 12:10:43
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: S.

jok jok.. DALEKObilo moja ti... Nego mi rodo dole zivi:/ all min släkt e daleko od mene... Ona blizna rodbina dvs.. imam i ovdje ono al nemogu ti opisati e nt tajt m ngn utav de.. Neg kao i da nismo fam. :S A rodu samo saknam som fan.. pah malo se se izpisem kao sto kazes kns bolje ! .. ahhaha cuj pite nejded .. a sine , jesil mi dobro ? HAHAHA... u know what.. hahah killen me zvao a ja nisam hinnala svarati ( a para nema da mu skickam sms) i sad ja na msnu reko u called hun) prode malo vremena svekriva mi pise.. hahahahah JOLE ubijam se! hahahahhaha

2008-11-12 @ 14:54:16
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: S.

Mah sta ces.. a taj kuse sto si nära me , gdje on zivi ? mah jole sta ces , ono .. ima freke neke.. ne zelim ovako da pricam o tom , al iako smo robina gledam ih kao obican narod i tako mogu reci biram skim cu bit. jer ipak iako je robina nemora znaciti da on/a zeli ti najbolje ! NAZALOST.

hahahahhahahah nae ;O hahahahhahah PIIINSAMT hahah .. ja sam bar na eng napisala hahah "bebo u called " ahhaahhahahha .. a ti hahhahah gdje si bebo hahhahahaha ubi se ! ... Jole jako mi pise nadam se da ti nije bilo dosadno reko jok obrnuto ,zabavno;D bas je cool fan;D



2008-11-12 @ 15:20:49
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: Mersiha

hahah.. jaa de skulle va roligt ifall de föreslog jean claude van dame, onda bi se znao razlog ;) pah neznam, jag bodde ju där fram till 1998, jag tyckte att det var bra då också, även ifall man inte hade så mycket pengar i fickan, okej, ja kanske inte hade pengar som intresse just då, al opet, det var bra tider, som jag ofta kommer ihåg på ett positivt sätt =) ja sam ti svaki dan na livadi trcala, to mi je davalo en god natts sömn (A)puss

2008-11-12 @ 15:36:42
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: S.

hahahhahahahhahahahhahh din ääger juh fan! a od otac mu baci dobar komentar takode hahahh

2008-11-12 @ 15:37:21
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: Besima M

haha cuj hatar småbarn?! svasta sta rece:p otkad sam postala tetka OBOZAVAN djecu i sto vise mislim na djecu i sve:-) jer to nas svihu ceka hehe:) cuj to opeet nisi za bröllop? hahaaha..ja bi se sutra vala udala da imam nekog ko zeli sto ja:p. al naravno nemislim ja na svadbu vec na ZIVOT zajedno:-) hehe ..



Dobar ti je inlägg,stvarno fenomalnoo pises!, al imam par komentara : där du skrev att u Bih je sve fino dok se ima para" To je za mene pogresno misljene,narod se nevraca u bosnu zbog para, Znam ja par osoba koji su se vratili dole i pare uopste nisu u pitanju za njiha, Znaju a i mi znamo vrlo dobro da njihova ekonomija nije bas najbolja al narod ipak ZIVI,TO je najvaznije da se zna zivjet.jer kad to znas onda znas sve.nema veze da imas malo ili puno para narod se snadje kako god. Folket i sverige är så FIXERADE vid pengar att de har en rädsla inom sig,rädslan för pengar. De känner att de inte skulle kunna klara av livet där nere utan pengar.Ovdje mi jedino radimo za racune zar ne?.jer mi svaki mjesec moramo platit racune,htjeli mi to il NEhtjei.A naravno mi smo se navikli ovdje i to PREVISE.i kao sto se kaze: navika je losa stvar,i tesko se obiknut. Vidila sam kako osobe bukvalno bacaju pare na bezvezne stvari!,Det enda jag tycker är synd är att man inte åker till sitt hemland,att man glömt vart man kommer ifrån i mislim da se prije ili kasnije pokaju. Jag kan säga för mig själv, meni je zao sto ja znam vise svedski nego bosanski,al naravno nije to nasa greska. I upravu si kad kazes da je dobro da znamo mnogo jezika al netreba se zbog toga zaboravit odaklen smo i NAS jezik . :) ( halali blev inte så kortfattat som jag trodde det skulle bli:p ) .. PUSS &KRAM!

2008-11-12 @ 17:26:22
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: Branka

Jag gav upp en gång tidigare, och nu kommer jag inte ge upp mer. Sad razumijem kad neko kaze, prava ljubav i da je to neopisljiv osjecaj. Znam kako se osjecam, i znam da je prava ljubav. I boricu se do kraja. Inget ska få stå i min väg ;)



E sutra e det kursavslut på sjukvård, i ima da skuttam cijeli vikend :P Ali poceo mi novi kurs i psykiatri, tako da någon frihet från plugg blir det inte :D:D Men psykiatri e skitkul! Sta ti ucis??

kram

2008-11-12 @ 19:58:06
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: MELA

Gillade ditt inlägg, och jag håller med dig till 100% .

Det var väldigt långt, i lahko se izgubim..hehe..men du har rätt i varje ord, i varje mening.

Ta hand om dig .

Puss

2008-11-12 @ 20:16:59
URL: http://mylifewritten.blogg.se/
Postat av: Besima M

Haha otkad sam prvi put drzala malo djete odma sam se zaljubila u djecu , Al to samo enbart MALU DJECU VOLIM, znaci de ska inte växa upp:p tad su najgori hehe nejtaack ! :D .. Da znam håller med, å jag syftade mest också på den yngre generationen i mitt inlägg. å det är precis det jag menar,de är totalt hemma ovdje da neznaju dole zivjet al mislim da bi mogli kad bi ih nuzda tjerala al eto som du säger det är kul,al å andra sidan bas nije men men niko nezna kakva nas buducnost ceka;):) Kako tebi ide ljubav? :-D PUSS!!!:*

2008-11-12 @ 21:17:35
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej fan de hela handlar ju om att man ska visa upp sig, att man har pengar och sånt.. zato sto mi njima idemo efter att vi har sparat en längre tid tror dem da je ovde sve med i mlijeko, da pare rastu na drvetu.. det är vi själva som har gjort da oni dole imaju takav uppfattning.. själv anser jag att det är dåligt... att de väntar sig att man ska bjuda hela tiden, köpa saker åt sig själv och även åt dem.. :S hur ska ja som inte har något jobb kunna betala åt dem.. :P haha.. ja ska inte plundra min mamma va fan za njihov racun.. :P men, ja brukar inte umgås me dem som bor i bosnien... neznam sto, al radje sam sama .. :( puss

2008-11-12 @ 21:19:30
Postat av: Harisa

Jag bor i Tidaholm ligger i mitten av Sverige typ :) ahaa okeey . Jag ska nog åka dit på konsär men inget är säkert än haha. Kanske ses där :) Kram!

2008-11-12 @ 22:54:07
URL: http://harisa.blogg.se/
Postat av: Besima M

Någon speciell jag tänkte på? menar du mitt inlägg eller det jag svarade till dig?:/

Haha nevjerujem da sam sama sto voliim djecu,jag läste en blogg innan vilken är populär, 17-årig tjej å har redan 3 barn!!! Snacka om att ha bråttom:p hehe,Nebi ja nikad mogla imat djecu kad bi bila 17 god,kad pomislim samo sam djete bila al vremena se promjenuju,Folk är äldre än vad de egentligen är:-) ... PUSSS!:*

2008-11-13 @ 08:08:52
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: S.

ahahahh snääällla :P a to za semsu .. halloo ba(A9 hahahhaha moras ti mene cuti live (H) ja kontala on ce mene sad da pohvali kako i made her day a ona MENE nasla zajebavati;O svasta i ove danasnje omladine.. kukuu jadna ja HAHAHHA

2008-11-13 @ 09:45:22
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: S.

hahaha sto sta fali ? Imat ces VJECNU uspomenu od MENE , covjece moze zamisliti .. Nosit ces sådan hörapparat vec u mladim godinama hahahah.

jaojao,, jok ,ja te uopste nisam mobbala ;O (A)hahaha:D:D:D

jole suti, nebi ljudi rekli da mi je samo 19 god hahaha pitaj moje drustvo HAHAHHA alla e dem starije od mene , al som sagt nebi se reklo, tu smo ja i ti draga(A)

2008-11-13 @ 10:43:19
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: S.

haaha cuj je .. kakve ti imas ?

hahahaha daj ba .. sta ti znas mozda bude sudbine pah nekada uskoro (2-3 godine ) ahhahah

pah snälla.. nisi mi rekla u koje vrijeme ces se vratiti pah da te nastavim raggati (A) .. ahhaha .. al slabo ja budem inne de senare tiderna (kan ej sova om nätterna senare ):S ..

2008-11-13 @ 11:29:54
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: Edija

haha, jadna ti stick on 1,59 ;O faan känner mig stolt bona da sam 1,69 (H) hörde igår da nisam 1,70 så blev ledsen :( men sada sam glad kada znam da ti mkt kortare än mig(H) ahha:D.. faan vaad kuul:D hahah vadå ångra mig ääässh det komemr fler såna bona:D du vet man ska aldrig ha några ångest i livet (H) me font have it :D eller joh nån enstaka men det kan jag leva med :P.. al glas ti je bolji sada right?:D.. kul o höra att koncerten var så lyckad:D .. Jag längtar efter Dino Merlin ;O!! puss

2008-11-13 @ 14:24:20
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/
Postat av: Besima M

Aha den,det är den första dikten jag fick av mitt ex i bosnien,dagen efter att vi träffades,tad su mu znacili puno a i danas mi znace,Usparala sam SVE stihove,i vjeruj da ih ima mnogo:p. :-)...Hehe aa hon blev vuxen FÖR tidigt...hehe vjeruj ja se nikad nepravim da sam yngre, nekad se osjecam kaoo 30 god:p Bogamii, tyvärr men sant hehe:-D

PUSSPUSS

2008-11-13 @ 15:35:20
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah.. ja vet, al de gör ju inget.. nikad se nezna gdje mozes zaraditi sevapa :D pluggar du? =) puss

2008-11-13 @ 18:59:03
Postat av: Enisa

Ville bara påmina dig om hur mycket JAG ÄLSKAR DIG och saknar DIG :(

2008-11-14 @ 13:23:01
Postat av: S.

a din töööönt.. nema te ovoh dana ;O

2008-11-14 @ 19:01:48
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: Neira (norway)

ovo je predobro, stvarno extra napisano. svaka cast :)

2008-11-15 @ 14:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0