ruzica si bila. jedna u mom srcu. <3

  

; neznam sto dani ovako brzo prolaze. i neznam sto dan nema vise sahati. da je dan makar malo duzi. da nam bog pokloni makar jos sahat. da jos samo jednom cujem. svoju najdrazu pjesmu uzivo. jer kako stvari stoje. ruzica si bila. sada vise nisi.

; narod se pita sto neznamo objasniti osjecaj kad smo sretni. grijesi te. ja znam. ja mogu. i ja cu poceti. a vi hajte za mnom. da prekenemo zivot. u bolje dane. da nadjemo snagu da upalimo svijetlo. da pobjedimo ovu prokletu tugu. jer najdrazi moji. to sve mozemo. ako hocemo. mozda ponekad dode osjecaj da je to nemoguce. al u mojim ocima je jedino nemoguce da insan nevjeruje sam u sebe. ko ce drugi, ako neces ti?

; znam da sam zakasnila na koncert. prokleta bila ova zemlja. i ova trafika. al od prve sekunde u onoj velikoj sali. osjetila sam kako me je sreca obuzela. osjecala sam kako je moje srce preskakalo svako drugi odkucaj a s druge strane je i stalo .. u stomaku mi je lezalo nesto sto je se skupilo kao lopta. kad sam cula alenov glas. explodiralo je. i samo je pocelo po meni da plese. sva sam drhtala od dragosti. i proslo je dosta vremena. al jos uvijek sebi nisam bila dosla. oko mene sam vidila radost. srecu. osmijeh. sve ono najbolje. kako onda ja tu da stojim a da se nesmijem? ma bogami nemoze. i u toku moje srece. okrenem se. i vidim. vidim da tu ona stoji. pridjem i pitam je da li je to ona. ma da sam znala da jest. jer ta se ljepota nemoze dva put stvoriti. mora da je ona. i jest. bila je. bas kako mi je objasnila da ce biti. 1.80 cm visoka. crno crno crno i mozda nest crveno. drago mi je sto sam te upoznala Elma! nazalost nisam uspijela sresti Enidu. another time.

; svaku sam pjesmu znala. ni jednu nisam pjevala. nego sam se derala. i osjecala sam koliko moje deranje cijepa moje grlo. al znam da ce ova noc brzo proci. i da cu se sutradan kajati sto nisam bila sva prisutna. a meni prisutna znaci bas da se iz dubine duse derem uz svaku pjesmu. dok nemam daha al mi raja ona najbolja daje snagu da jos uvijek stojim na mojim nogama. onda mi dode on pred oci. i ne vidi me. nego prica s mojom sestrom. ja sam se okrenila da gledam alena. tifu. i bebeka. i onda sam se okrenila njemu. i kad m je ugledao. izgubio je se. nakon toliko vremena. tu smo opet. ja i on zajedno. nemogu izbrojati koliko me je puta u obraz poljubio. i koliko je puta rekao da me je pozelio. al to je moje trece plavo oko u fameliji. volim te rode. volim te alvedine <3

 ; onda sestra hoce da pusi. al ja kazem da ostanemo. kao da znam znala. kao da je dusa moja bila spremna. kad medju onoliko naroda cujem samo jednog. i cujem njegov glas. kad mome srcu rece : RUZICA SI BILA, JEDNA U MOM SRCU. ja sam toliko vristala. da su svi oko mene se okrenuli. i onda sam zaplakala. i haman pala na koljena. snimam. dok pjevam i placem. dozivljaj. se moze opisati s jednom rijec. SRECA. ako je druga potrebna: RADOST. to je moja pjesma. EMINE AHMETOVIC. i u mojim ocima je niko nemoze voliti kao ja. jer ona meni toliko znaci. toliko imam upomena i sjecanja vezani ovom pjesmom. toliko je tuge i radosti pomjesanjo. al ipak znam kad se trebam da smijem. i ako sam plakala. toliko da je se moglo jezero okupiti. moje srce je se smijalo. za svu raju okupno. jer to je bio moj trenutak srece. to je bila moja radost. i drustvo sto je bilo s mnom. znali su da su trebali samo korak od mene stati. jer to je bio moj tren. u svjetlu. i svaki put. ista velicina radosti raste u meni. svaki put. isto sretno zaplacem. i kad bi klekla na koljena. znala bi da sam pala. SAMA ZBOG SEBE.

; i kad je pjesma prestala. ja sam se okrenila. ugledala sam svoju sestru i njenu drugaricu. osmijeh im je bio od uha do uha. onda sam osjecala mir u dusi. i opet sam osjecala ljubav. srecu. i radost. sto u meni raste. i dok sam tu stojala. znala sam. osjetila sam. da je sve moguce. jer nisam bila jedina. sto je ovu radost osjetila. i ma da nekom znaju biti sivi dani. osjetili su tu srecu sto je bila u atmosferu. svi smo je disali. i svi smo je poklanjali dalje onom sto je stojao pored nas. i tako smo svi bili sretni. jedne predivne novembarske noci.


: ja pomisljam na najgore. kad vidim da te nema. mozda je tako najbolje. na poslednje se sprema.

     

- KAD BI BIO BIJELO DUGME. <3


Kommentarer
Postat av: S.

awww fino si ovaj osjecaj opisala tako da sam se cak i najezila.

2008-11-10 @ 08:44:54
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: Besima M

Jaha oj:$ puno hvala! , Jag börja blogga för nån vecka sen faktiskt,malo sam slaba na uppdateringen:-).. Pa jesmo se igrali kad smo bili mali hehe cak imamo i neke slike i nesto snimato,vi firade nyår ja mislim:p , memories haha..babo mi se zove Memija a mama Cebira :-) A kolko ti sestra ima godina?:) Vidjela sam ti sliku od mene ti, kako je ona? znam da je imala problema sa rukom,bila je na bolovanju. Jel joj ista bolje sada? :-) ..Kramiisar !

2008-11-10 @ 14:50:13
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: nida

kao sto sam napisala i elmas kommentarer.. stvarno mi je zao sto se mi nismo uspjele vidjeti :( samo mi nije jasno kako ako si elmu vidjela.. pretezno sam bila s njom cijelu vecer! :/



a koncert je bio haus!!!

2008-11-10 @ 23:47:35
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: selmic

hejsan gillar din blogg du skriver bra... du har en väldigt fin tatuering funderar själv på att göra en på samma ställer vad står det??

2008-11-12 @ 21:47:00
Postat av: Nejra.

Vilken Alvedin menar du, vilken stad bor han i?:D

2008-11-19 @ 23:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0