on je samo jedan. sto nije bio vrijedan tvoje ljubavi.

; haj da i ja pratim trend. vidim da svi rade ove liste pa i ja cu. al posto raja iz bih cita. i narod u svedskoj sto nezna svedski dobro (stariji) onda cu je prevesti na BiH.

; jesil zaljubljena: nebi rekla da nisam.
; kad ustejes ujutru; pretezno , 4-6. 
; ko zna najvise o tebi; realisticno Bog. a inace maam.
; volis li se tuci; ko to ne voli?
; sta ces veceras; trebala bi uciti al pisem blogg.
; kad si zadnji put bila pijana; ne pijem pa nesjecam se :)
; jesul ti roditelji (inozemni ili strani, tako kaze lexikon); kako ja znam. trebali bi biti.
; gdje te boli sad; grlo posle Bijelo Dugme koncert sinoc <3
; jel fino bojis/naslikas; picasso jr ..
; koga si zadnjog zagrlila; brata, Eddie <3
; za sta ceznes; viditi bracin osmijeh kad se probudi.
; imas li vozacku; vec 2 god.
; jutarnji horoz ili nocna ptica; i jedno i drugo. (morgonpigg nattuggla)
; stedis ili trosis; stedim al obozavam da trosim.
; imas li homoseksualno drustvo; imam bogami.
; kino ili setnja; pretezno setnja.
; jesil skakljiva; nisam. al imam slabe tacke kao svako.
; bojis li se buba; nebojim. 
; smatras li ti da si jaka; nisam dzabe babin sin :) 

; nemoj te se smijati prevodu .. makar se trudim :P haha. haj treci inlägg za danas. ipak mislim da je dosta. sad mi knjiga pjeva. i moram da se vratim. vi sto znate kako je. håll e tyst minut för mig. izlgeda da kad zaspim. dröjat ce tills jag vaknar igen :)


Kommentarer
Postat av: Mersiha

hehhe.. ja har lite svårt och skriva mycket om mig i bloggen.. :) ne pisem om typ sad times så mkt i tako, helst skriver jag om något kul och ignorerar det dåliga, tako da nikad ne avslöjam allt.. lite dåligt al et sån är jag.. :( Juu de kul me bilder =) puss

2008-11-10 @ 10:33:22
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: Mersiha

förresten, vilken grym prevod, är det direkt översatt eller? :P puss

2008-11-10 @ 10:35:51
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: Besima M

hehe , mah det konstiga är att jag ALLTID znam ko su ljudi a ljudi neznaju ko sam ja:p. är det något jag har så är det BRA MINNE:-D.. A to za filosof neznam,så mkt som jag vet så har han inte den utbildningen al ima druge:p hehe al dobro jest pametan,varit med i föreningar itd...Ma nije lahko se sjetit ako se neobilazi znas,..Pa najstariji brat mi je 26 god, i drugi brat mi je 22 god pa ja i onda mali brat je 12 god, i mala sestra 9 godina:p hehe ima nas, al dobro vi är bara 3 hemma nu,jos samo da ja izselim i eto:p.. A kolko ti je tvom malim bratu godina?,han är yngre än min lillebror jel?...Pa den skadan som din mamma har,Jel se to desilo na poslu negdje ili?:-)

Puss&KRAM!

2008-11-10 @ 17:16:57
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: Besima M

Pa ima jedna stranica zove se bemuf.org,ett ungdomsförbund, tu pise vise o cemu je se bavio,Znaci han åkte runt å ordnade aktiviteter za ungdomar i da eto pridruzi nasu raju za Islam,i da neupadnu u lose drustvo i tako dalje, i takodje za borenje protiv droge:-)..hehe ma nesjecam se nija tolko puno bas al kad uvijek prepoznam roditelje i odma znam ko su hehe=) . Hm okej bas cu potrazit malo slika pa cu poslat ti na e-mail. Ma necu ja jos se izselit,akoBogda jedan dan. A jel ti studiras sad ili ?:) ..PUSS&KRAM!

2008-11-10 @ 18:59:36
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: Mersiha

juu det är ju bra att man försöker i alla fall.. bilo bi gore da zaboravljas och att du inte gör något åt saken.. :P jaa, det var faktiskt riktigt skojj på födelsedagen.. :) sve zavisi om vilka som är bjudna.. :P där var alla som känner varandra, riktigt kul =) puss

2008-11-10 @ 20:51:56
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: elmY

haha znam jarane v'rsta zirafa :P haha när vi stod där framme alla bara idi pozadi du e lång hahah o såna korta killar fick hoppa över mej (skoj)..



hahah znaci min röst var inte dne enda folk undvek den natten hahah i oko mene su ljudi mijenjali mjesto haman cim ja otvorim usta :(:(:(..



jarane dte var sjukt bra verkligen ingen alkohol jag menar man ska gå dit för musikens skull inte för da se nappije plus kao sto si vidjela inga bråk den kvälle typ första gången eveeeeer..



cudi me da nisi ugledala enidu hon var med mej hela kvällen od pocetka do kraja imala je i ona crveno na sebi :P..



nääw tack, jag har svårt att ta till maj komplimnager bara :S men snällt sagt..



a ti cuti jag tyckte dne svarta merlin monroe var skitsnygg :P höhö..



jodå ja sma stigla zdrava i ziva o nu e plugget igång IGEN efter en dags vila typ :S..

2008-11-10 @ 21:26:22
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Harisa

Låter som en bra helg :) Oh bijelo dugme:D Nej var inte malmö ligger lite långt borta från mig, men ska nog gå nu i helgen i Stlhm:D kram :)

2008-11-10 @ 22:13:39
URL: http://harisa.blogg.se/
Postat av: Harisa

Låter som en bra helg :) Oh bijelo dugme:D Nej var inte malmö ligger lite långt borta från mig, men ska nog gå nu i helgen i Stlhm:D kram :)

2008-11-10 @ 22:15:11
URL: http://harisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0