ne zaboravi. usne sto bez rijeci kazu. da te vole. da ne lazu.

; cekam. cekam tu jednu jedinu poruku. gdje pise sve sto zelim "cuti" (procitati) gdje pise sve sto nas vodi na pravi put. gdje pise sve sto treba pisati. cekam. jer znam da ce jednog dana ta poruka stici. i nadam se da ce uskoro. jer ne zelim da kazem. ; mili, kasno je za sve. kasno je za kajanje. sanse su potrosene. oprostanja vise nema. ne. ne zelim to. jer nesto u meni zeli da si tu. da ostanes. gdje si i bio. tu gdje pripadas. gdje meni odgovara. nadam se. da ces sjesti jednog dana. i razmisliti o svemu. bas o svemu. i onda mi javiti. da li si ti spreman na sve. ako nisi. posalji jednu kratko jasnu poruku. nikakvog raspravljanja. nego. svako svojim putem. tako je najbolje. tako je najlakse.

; cekam. jer znam koliko jedna. i to samo jedna poruka. moze znaciti. koliko TA poruka moze promjeniti. zato je cekam. jer imam nadu. da ce mi ta poruka pokloniti srecu. da ce mi pokloniti radost. i novo povjerenje. jer trenutno. nemam ga nikako. nazalost. ja nisam zelila ovako da bude. kriva nisam ni malo. al znam da si ti. i priznao si. ne samo meni. nego cak i drugima. sad zivim u tisini. u tudjini. cekajuci te poruke. sto ima snagu da ubije ovu samocu. da ostvari nesto nemoguce, da bude ono., sto ni jedna poruka do sad nije bila. i znam da je jedino ti mozes poslati. jer nece ni u pola znaciti ako je neko drugi posalje. ja je cekam. da je primim. od tebe. najdraze moje.

; dani prolaze i noci mi kucaju na prozor. al navikla sam ja da zivim u mraku. mislila sam makar da si ti moje svijetlo. sto ga ugasi? minute su hladne i pretvaraju se u bezbroj sati (sahati). neopisivo prazno i bolno. ne. nema te kao nekad prije. izgleda haman da nikad nisi ni bio. bio si falican od prvog pocetka. al ja sam izbjegavala da vidim. izbjegavala sam. jer sam stvarala jednu sliku gdje je sve perfekt. al ti si mi dokazao. da si ti DALEKO od tog. nema. sta jest jest. nikad nece biti kao prije. ista sreca. ista radost. i isti osjecaji. NIKAD. bas NIKAD se nece doziviti ponovo. al sjeti se mili. nemora biti kao tad. nego uvijek moze biti bolje.

;
svaku noc bez tebe. dozivim kao uvredu. upisi sebi jos jednu pobjedu. a ja cu sebi znaj. jos jednu kaznu. za ovu dusu. prokleto praznu. ova noc bez tebe boli. boli. ubija. "ne vracam se" rekla si mi kad si otisla. volio bi da se drugom ovo desava. cekam jutro. a znam da mi bol ne rijesava. Nisi ona sto si bila. Nego ptica polomljenih krila. ; hvala za pjesmu .. upravu si. upisala sam sebi pobjedu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0