kakav god si ljubavi. moj si.

; ne. nemoram razmisljati. znam da nikad nisam bila zaljubljena. uvijek sam sanjala o ljubavi i uvijek sam se pitala sta je to i kako je to. al sad sam sve razumila. jer ti si mi objasnio. ti si mi olaksao da skontam. s ponosom volim reci da sam tvoja. i da samo tebe volim. obecavam da te nikad necu uvrijediti. da te zaboli. da zaplaces. ne. nikad. to nikad neces doziviti s moje strane. obecavam da nikad nebi digla ruku na tebe. prije bi umrla nego tebe udarila. znam da si siguran kad si s mnom. znam da te moje ljubav grije. i znam da ti jedino ja mogu zadovoljiti na taj nacin kojo tebi najbolje pase. jer izabrao si mene da budem tvoje jutarno sunce. da budem sve tvoje kad padne mrak. rekao si mi sta si htjeo. sta si zelio. sve sam ti dala cak sam i stvorila ono sto ti je trebalo. trudim se da bude nama bolje. meni i tebi. al nikad necu obecati nesto sto nemogu odrzati. jer to nisam ja. mozda bi i ti tako trebao poceti. ne. nemozes nikako obici nas. nego si tu. i ostaces s mnom. jesil znao da ce ti se sve kretati oko mene. da cu ti ja biti tvoj zivot cijeli? ovo je samo pocetak jedne predivne ljubavne bajke. koja nema kraja. jest da nije pocela kako treba. al doce i nama vrijeme. mozemo dijeliti cijli svijet. ako ti pristajes na to. jer ovo je nas pocetak. ovo je nasa godina i nasa ljubav, otvaras li vrata nasoj sreci? Ljubavi, ja cu biti tu pored tebe, samo mi daj svoju ruku. da znam da pripadas meni. i da si samo moj. pruzam ti svoje srce. da ga volis. da te voli. tvoja zelja je moje naredenje. pusti me da te odvedem na mijesta gdje nikad prije nisi bio. jer obecavam. da uskoro. ce biti sve kako treba. do tebe je. u tvojim rukama je nasa buducnost. Jer ja kad obecam nest. to i drzim. i znam da nemam sta da gubim. kad imam tebe. imam sve. i zato ti predajem sve svoje. predajem ti sav svoj svijet. jer ti si predao svoje. i sad je vrijeme da postanemo jedno. za bolje il gora vremena? reci mi. gdje ti stojis? prisajes li?

; tuzno leto - toma zdravkovic . . slusaj . uzivaj . osjecaj. <3

Kommentarer
Postat av: Branka

Ja, som du säger,bakom de isagde orden, finns de djupaste känslorna. Jag kommer absolut aldrig kunna med ord att beskriva min kärlek och mina känslor. Men jag vet hur jag känner och att det jag känner är äkta. Och det är sorgligt att vissa vänner inte kan se det, de förstår inte, och de kan inte säga "drago mi je zbog tebe" även om de skiter i vlket, hade det betytt lite om de sa att de var glada för min skull. Men sta da radim. Ja sam prosla krzo mnogo toga sto se tice momakao i prijatelja, så jag börjar bli van.

Anledningen till att det är lite mystiskt är att jag inte skriver alla detaljer om oss två här i bloggen :) hehe.. :)

Ali vidim da i ti imas momka,bor han i bosnien eller?



och, du skriver oxå väldigt bra. Jag gillar dina texter, många gånger känner jag igen mig själv.



Puss på diig

2008-11-01 @ 12:10:40
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: Branka

Exakt, vissa saker bör bara han höra, allt kan man ju inte dela med sig till alla :) Ja ibland känner jag att de inte är glada för min skull. Men men.. Nije vazno, vazno je att JAG ÄR LYCKLIG. =) E pa draga, bas mi je drago da on zivi kod tebe. Nema nista bolje od ljubavi, och att man bor nära varandra. Mene boli nemoguce sto je on tako daleko od mene. Da, det är inte ens egna ord MEN man kan känna igen sig. Ja, du, den låten stämde mycket bättre, haha =) Bra och fin var den. pussas

2008-11-01 @ 12:48:17
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: Branka

haha ma da, jag är gift, utan att själv veta om det :P roligt att veta liksom haha. Ja prcis, kad izgubis nadu, kad ti je najteze, så får man ett sms, det där smset som gör att man återfår snagu da kämpas :) nä men jag är säker på att jag och han kommer klara detta. Det känns så i alla fall. Puss

2008-11-01 @ 13:19:51
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: Branka

haha ma kakva svadba, orka med sånt ståhej :P Jaoo, ma tako je, folk vet allt.. mer än vad jag själv vet haha. Så är det bland oss juggar. Upravu si to sto kazes. Men jag tror verkligen på vår kärlek, jag tror att den är så stark att vi kommer klara av det. vi har fått stå ut med mycket, och nu är vi här, tillsammans, men ändå så långt ifrån varandra. Men vi har lovat varandra att vi ska göra allt för att få det att funka, vi ska kämpa tillsammans. Och jag tror att vi kommer fixa det. Även om vi bara träffas en gång om året. Men jag vet att efter nästa sommar,kommer allt bli bättre. Planirano je da se uzmemo ljeto 2010, och då kommer allt vara fulländat!!

2008-11-01 @ 14:13:22
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: Branka

haha jooj, ma de e klart jag ska ha svadba. I tek kavka ce biti, njegova rodbina e skiiitstor, den NÄRMASTE släkten e bara runt 100 pers, i tek mojih närmaste isto ima odrpilike toliko, o sen alla andra, bit ce BIIIIIIIIG wedding! :D ako bog da! Det är sant, det finns få riktiga äktenskap och förhållanden idag. Treba zato cuvati svog voljenog i dati sve od seba da to bude pravo i iskreno. Ja mislim da ste i ti i tvoj decko prelijep par, att det ni har är äkta i stvarno vam zelim sve najbolje. Isto tako kao i ti, volim vidjeti kad je neko sretan i kad mu dobro ide. Jag kommer kämpa för min man svaki dan, do kraja zivota, Nikad se necu predati. I kad budem svaki dan bila pored njega, tad cu se jos vise boriti. Jer moja ljubav prema njemu je jace od icega! jag la till dig på msn, jag hoppas att det är ok!

2008-11-01 @ 17:21:08
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: senada

vackert :)

2008-11-01 @ 17:35:43
URL: http://aada.blogg.se/
Postat av: senada

kamelerna va det bästa som jag har gjort under hela mitt liv, asså lätt att jag vill sitta på en kamel en gång till. you should try ;D

2008-11-01 @ 21:32:37
URL: http://aada.blogg.se/
Postat av: elmY

pa da valjda je neko proklestvo att amn får spendera sina bästa år nånstans där man iegentligen inte borde vara.. så sitter man o tycker synd om sig själv :S men till slut e man nog van eller så inser man att det finns inte så många andra allternativ..



det är sant man ska visa människorna hur mkt dem betyder innan det är försent.. men dessa dagar verkar springa förbi bara.. svaka sekunda je vazna..



masAllah ima ce nas ko da lijeci u buducnosti samo ti tako dte viktigaste är att man trivs med sin utbildning pa iako je tresko det går undan.. meni je dosta tesko och invecklat dte är så mkt som händer i politikvälrlden o det historiska men det är verkligen kul jag njuter av varje föreläsning "nördvarning"..

gdje ti pluggas??



nema na cemu du verkar vara en fin o snäll tjej i sigurna sma da zasluzujes da budes srecna.. bor din kille där nere eller?

2008-11-01 @ 22:04:59
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Branka

Exakt, det är det handlar om, att vara älskad och älska. och just nu känne rjag mig oerhört älskad. Ibland behlver man faktiskt skriva av sig lr prata av sig med en person man inte känner. Det känns riktigt skönt, faktiskt. :)

haha da da, mitt stora serbiska bröllop blir det i såna fall :D ahaha.. bjuder dig med hehe =)

2008-11-02 @ 01:53:18
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0