kada se jedno rastavi na dvoje.

; kad ponos ljubav ubije. i kada sveto i prokleto se spoje. kad sutra nam ne osvane. i kada se jedno rastavi na dvoje. tek tada sebi priznaces da sam ti bila ; tvoja radost, tvoja snaga i tvoja sreca. kad sunce kisu donese. i kada svijece se prislone uz cvijece. kad ostane sto nestane. i tuga bude na korak ispred srece. - hej prokleta zoro. ne svani nikad. ostani gdje si. koliko mozes. da znam da smo tu. i da uzivam u zadjim minutama. ove srece. ove radosti i ove ljubavi.

; TI NISI TI VISE. i sto mi je NAJBOLJNIJE. nikom na svijetu kao meni nije. liju mi hladne NOVEMBARSKE kise. a TI NEPITAS KAKO MI JE. jer TI NISI TI VISE. kazu. da me varas. kazu da me ostavljas. kazu mi da si zavoljela drugog. i da ti nista moje drago nije. a TI nepitas. kako MI je. godine prolaze. laste mi ne dolaze. ne mirisu zumbuli. A TI ME IZNEVJERI.

; Odavno vec srca nasa. ne kucaju kao jedno. sve smo vise odvojeni. odvojeni a zajedno. prelile se tuge case. sve je vise sve svejedno. a ni zora nije nasa. i to nam je odvojeno. najteza je samoca u dvoje. niti venes. niti cvijetas. cak i kad se usne spoje. laz na njima sve procitas. odavno se samo sluti. suvisne su nama rijeci. najlakse je kad se suti. laz sa usne da se sprijeci.

; kad se dragi na mene naljutis. znam da ce te ljutna brzo proci. inat tjeras. dva tri dana sutis. al ces ipak meni da se vratis. ima nesto od nas dvoje jace. sto nas uvijek jedno drugom vraca. kad svi misle da je vec svrsetak. vracamo se opet na pocetak. i ja tebi kroz prste progledam. na sastanak kada mi ne dodjes. jer te volim i nikome te nedam. ne daj dragi za drugog da podjem. svadjamo se i mirimo cesto. kao svi drugi zaljubljeni mladi. i na staro vracamo se mjesto. kao leptiri na cvijetnoj livadi.

; neke pjesme nemoras objasniti ili o njima pisati. one imaju neku moc u sebi sto pricaju same za sebe. ma da ih ja ponekad malo i promjenim. jer ni jedna pjesma nemoze svaku rijec da potrefi. al sta jest, jest. nebi mogla zivot smisliti bez muzike. jer muzika mi olaksa dusu kad sam u naj vecoj tugi. znam da jedino ona razumije. a cak mi otvara dusu. kad sam u jos vecoj sreci. muzika te zna. svaki komad tebe. i opet ostaje uz tebe. jer ona nema gdje. nema drugog doma. osim u srcu mom! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0