jag har blivit känd. för min torra humor ..

; plavu pismo sinu.

; dragi sine.

, pisem ti ovo pismo, kako bi znao da ti pisem. ako dobijes ovo pismo, znaci da je dobro stiglo. ako ga ne primis, javi mi, tako da ti ga ponovo posaljem. pisem sporo, jer znam da sporo citas. neki dan je tvoj otac procitao u novinama da se, po statistikama, vecina saobracajnih nezgoda dogada 1km od kuce. tako da smo se nedavno i mi preselili malo dalje od kuce. kuce je preljepa. imamo cak i ves masinu, ali ne znam da li radi. juce sam stavila ves da se pere, povukl vodu i vesa vise nije bilo. ovdje vrijeme i nije tako lose. prosle nedelje samo je dva puta padala kisa. prvi put j trajalo 3 dana. a sledeci put 4. u vezi one jakne koju si zelio. tvoj ujak pjer mi je rekao da, ako budemo slali, da skinemo dugmad. posto su dosta teska, jer to bi vise kostalo. tako da smo skinuli dugmad i stavili ih u dzep. napokon smo sahranili tvoga deda. pronasli smo njegovo tijelo kada smo cistili kucu. bio je u ormaru od onog dana kada je pobjedio, dok smo se igrali skrivaca. pre nekoliko dana eksplodirala je boca plina u kuhinji tvog oca i mene je izbacilo van kroz prozor. koji osjecaj. nakon toliko godina, otac i ja smo prvi put izasli napolje zajedno. posto vec spominjem tvog oca. dobio je novi posao. jako je ponosan. ispod njega se nalazi oko 500 ljudi. zaposlili su ga na gradskom groblju. odrzava travnjak. tvoja sestra julia. znas ona koja je se udala za svog muza. napokon je rodila. neznamo jos pol. tako da neznam da li si postao tetka ili ujak. ako bude curica. tvoja sestra ce je zvati po meni. cini mi se malo cudno da svoju cerku zove "mama". tvoj rodak pol se ozenio. po cijeli dan se moli pred zenom. jer je djevica. i da znas da vise ne vidamo tvog ijaka isadora. onog koji je umro prosle godine. ada ne govorim o tvom bratu zanu. on je grozan. zatvorio je vrata od auta. a unutra su ostali kljucevi. morao se vratiti u stan. kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao iz vozila. katastrofa. dobro sine. necu ti napisati adresu, jer neznam koja je. porodica koja je ovdje prije nas zivila. uzela je kucni broj sa zida i ponjela ga s sobom. ako vidis margarit. pozdravi je. a ako je ne vidis, nemoj joj nista govoriti.

/ mama koja te voli.

p.s: htjela sam ti poslati nesto para. ali sam vec zatvorila kovertu.

; HAHAHHAHA. jag skrattar lika mycket varje gång jag läser det här :P HAHAHAH!

; jag tackar inte naturen för att jag existerar. jag finns för att Gud har känsla för skönhet. du finns för att. nåväl han har väl känsla för humor också.. - klockren är den. :) HAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0