izgubljen slucaj.

; ne. nemogu da spavam. izgubljen sam slucaj. i opet neki misli trgaju mi san. cak mi je prije jedno 45 min Niclas H. pokucao na vrata. hajvan nema gdje da spava a pijan kao letva. al stas sekin je stan. sekino je drustvo. odluka nije moja =) haha gledam kako jadnik spava na kaucu. a ja sjedim pored njega i smjeskam se pomalo. al ni to ne pomaze. jer kako stvari stoje. ne. nemogu da spavam. gdje si sad? moje srce te pita. nestajes iz te sobice u mom srcu gdje si nekad bio. nema. sve se mjenja. sve prolazi. haman nije sta smo mislili.

; krivo mi je. jer nemogu da spavam. gusi me. i muci me. tiho cujes kako muzika se provlaci kroz zvucnike. tv sam smanjila. ma da pratim film. sjedim. i mislim. pa se smijem. onda se okrenem na tu stranu. za hvalim se Bogu. i nastavim. plazma keks je zakon. s cokoladom. to mi je dorucak sad. nisam ga nikad jela. i mislila sam da bas necu. al uvijek ima : prvi put. mislim da nikad nisam bila na blogu kao danas. haha. smijem se. jer danas. bas nemam zivota :P

; NE NEMOGU DA SPAVAM.

Kommentarer
Postat av: nida

haha JEDVA vala.. znas od kad se nakanjujem da odg na pitanja.. folk började få damp på mig så jag var verkligen tvungen igår :P haha. idem idem, cuj i ti ces u malmö? :)

2008-11-02 @ 11:02:19
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: elmY

Ja det är sant hvala Bogu da covjek ima roditelje i drustvo ovdje så man har nåt som håller en kvar annars hade jag poludila :(..



haha omG så bäst :) då är vi lika nördiga jag brukar heller inte tröttna på föreläsningar o jag älskar seminarier (imam veliki jezik, pricam puno) haha..



Supeer masAllah nek je vama srecno så skönt o ha honom där kod sebe.. ja kontala da on zivi u BiH.. eto imacemo en egen läkare o advokat :P haha..



ja jag har också någon sen 13 månader t-bax i tiden..

2008-11-02 @ 13:30:21
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Harisa

sv; Hahah . Znam kako je ija sam cekala da prode orka med tandläkare får rysningar när jag tänker på dum hahah :)

2008-11-02 @ 13:42:37
URL: http://harisa.blogg.se/
Postat av: Branka

Imam kumu, imam kuma, samo nam fale burme, ali to ce mo na ljeto srediti! Ali eto mozes bitii hedersgästen! :D ja det e sant, alltid är det lättast att prata av sig med nån man inte känner, för då e man inte på något sätt rädd för att säga precis allt, man är inte rädd för att den här personen ska döma en för ens tankar och känslor. E sad sam citala ala dina inlägg, du skriver väldigt vacker, och den historian om förlovningen, är bara för söt =) jag hoppas att jag kommer få uppleva det oxå, så vackert..

2008-11-02 @ 15:21:13
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0