i'll never make a promise, that i can't keep. that ain't me.

; selmic om ruzica si bila. jedna u mom srcu. <3:

hejsan gillar din blogg du skriver bra... du har en väldigt fin tatuering funderar själv på att göra en på samma ställer vad står det??

; Tudelu Selmic :) tusen tack för din kommentar. i och med att du inte lämnade en bloggsida. så får jag skriva till dig så här :) tack. min tatuering var inte mitt val. är emot dom. men det är bara att lära sig att leva med den. den går över hela ryggraden. översta delen står det ; jag finns alltid där för henne. hon finns alltid där för mig, Edina. (tillägnat till min syster) andra delen ; allt som är mitt bär jag med mig i mitt hjärta, Eddie. (tilägnat till min lillebror).

Enisa om sometimes we put up walls. not to block people out. but to see who cares enough to break them down.:

Ville bara påmina dig om hur mycket JAG ÄLSKAR DIG och saknar DIG :(

; Enoo. jag saknar & älskar dig också, hoppas att vi kan ses nu när både är i town och hälsar på! <3<3

-

; så det handlade om att återförenas. det handlade om att skratta. det handlade om minnen. som allid kommer att finnas där. ett samtal. oerhört trevligt. ett samtal. gav mig leende under varenda pågående minut. ett samtal. som varade i 4h & 30 min. ett samtal - och vi var tillbaka i det förflutna. vi var tillbaka där vi en gång stod.

; hej. var det enda som krävdes för att vi skulle minnas hur allt en gång var. hej. fick oss att lämna en värld. full av bekymmer. full av ansvar. full av allt & ingenting. vi gick bakåt i tiden. inte lite för den delen heller. vi gick bakåt minst 10 år. det var då vi kände varandra. det var då vi var med varandra. det var då vi förstod varandra. ett samtal så långt. kändes så andlöst kort. det fanns mycket vi ville påminnas om. det fanns mycket vill ville leva om. det var mycket vi fastnade i. just för att vi tyckte om dom stunderna. men hur var det med idag? skulle vi stanna kvar i det förflutna. eller hade vi ett steg framåt att se fram emot.

; vi skojade. en hel del. det är så vi var vana vid. vi blev förvånade, men ändå glada för varandras skull. när vi hörde hur vi levde nu. det var skönt att höra en gammal väns röst. det var skönt att ha någon att dela minnen med. det var skönt att bli bortrövad till en plats. då allt kändes så jävla underbart. bortrövad utav dig. visst hade vi minnesluckor. både två. men vi fyllde dom hos varandra. vi kompletterade varandras minnen. som förr i tiden. fanns vi bara där. och samtalet. det fortsatte sin väg.

; har funderat sen den dagen. hur mycket ett samtal kan betyda för någon. hur mycket man kan ta igen med endast ett samtal. ett samtal. kan få så mycket sagt. speciellt ett samtal. så långt. jag funderade då också. om ett samtal kan förändra så mycket. få två forna bästa vänner att återförenas. vad kan ännu ett samtal göra? men nästa samtal. var vanligt. precis som det skulle vara. precis som förr i tiden. som om vi hade varit med varandra 10 år. inte ifrån varandra. det var skönt. inga krav. inga regler. utan bara vi & våra samtal. var skulle dom leda oss?

; framåt? trodde jag. bakåt? insåg jag. allt vi hade. var ett förflutet. allt vi kunde skapa. var en framtid. men vi hängde inte med i varandras svängar. ingen press sas det. press blev det. jag behövde någon som förstod min situation. du sa att du gjorde. men gjorde du verkligen det? jag behövde bara någon att skratta bort det med. för om sanningen ska fram. så har jag aldrig skrattat under ett helt samtal. speciellt inte ett som varat i 4.5h. men ibland förstår man hur grym verkligheten är. hur bra det var för att vara sant. så det gick sin väg. några få dagar av skratt. sen var den resan slut. så jag antar. att vi stannar där vi alltid varit. i det förflutna. för att endast vara ett blott minne hos varandra. ett blott minne. som visade sig. att ingenting är omöjligt. - säg mig. är det så?

; keep in touch sometimes, M. keep in touch.

Kommentarer
Postat av: maida

hvala!



okej ne znam ja jos ni kad idemo haha. jeli ti ides dole btw? ne mogu se sijetiti ako sam te pitala :$

läser medie & kommunkationsvetenskap i halmstad :)



puss

2008-11-15 @ 15:15:12
URL: http://bjeleruze.blogg.se/
Postat av: Besima

Aaa ja obozavam stihove. al det ska vara såna kluriga znas inte allt för söta,jer to je malo glytigt za mene:phehe de ska betyda något å ska komma från hjärtat:-) Ja prije nisam nikad nikome slala stihove,Ko meni salje ija njemu saljem:-) . Pa znas sta, min data strula sada pa mi nedide nikako hotmail:/ jedva mi i internet ide:/ kan jag adda dig na msn pa ti mogu poslat tako?,ide puno brze:-):D. Pussaaa ! :*

2008-11-15 @ 15:53:06
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: mersiha

hehehe.. el hur... riktig tuffing han är. :) han vill börja igen.. ja vill inte att han ska.. såg du klippet, de blir fan sönderslagna... :( jaa ja pluggar också =) vad pluggar du för något ? :) puss

2008-11-15 @ 20:17:44
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: S.

hahahhahah jole macano, bolje ti je suti dok ti nisam tamo dosla i da ti pokazem live kako raggam HAHAHAH:P cuuj je "u misses me " aaww " i've missed u too hahahahahaa pah fiino to know:P hahahah

2008-11-16 @ 10:32:06
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: besima

haha aaa da :-) haha pa moram da pitam,tako sam se naucila:$(A) okii hörs där;-) I kako tebi vikend prodje?=) Pusss!

2008-11-16 @ 11:48:09
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: selmic

thanks för att du svara.

Måste säga att det var väldigt fint gjort av dig, dina syskon måste vara stolta. moram ti reci en gång till da preljepo pises en av de bästa bloggar ja läst

lycka till med allt

kram

2008-11-17 @ 00:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0