i hear your voice. when no one is around.

; in a moment. everything can change. feel the wind on your shoulder. for a minute. all the world can wait. let go of your yesterday. can you hear it calling. can you feel it in your soul. can you trust this longing. and take control. fly. open up the part of you. that wants to hide. you can shine. forget about the reasons. why you can't in life. and start to try. cause. it's your time. to fly. all your worries. leave them somewhere else. find a dream. you can follow. reach for something. when there's nothing left. and the world is feeling. shallow. and when you're down and feel alone. just want to run away. trust yourself. and don't give up. you know you better than anyone else. in a moment. everything can change. but you have to let go of your yesterday.

; found myself today. i found myself and ran away. something pulled me back. the voice of reason. i forgot i had. all i know is. you're not here to say. what you always. used to say. but it's written in the sky tonight. so i won't give up. no i won't break down. sooner than it seems. life turns around. and i will be strong. even if it all goes wrong. when i'm standing in the dark. i'll still believe. someone's watching over me. seen that ray of light. and it's shining on my destiny. shining all the time. and i won't be afraid. to follow. everywhere it's taking me. all i know is. yesterday is gone. and right now. i belong. to this moment. to my dreams. it doesn't matter. what people say. and it doesn't matter how long it takes. believe in yourself. and you'll fly high. and it only matters how true you are. be true to yourself. and follow your heart.

; tillägnat till dig mela (www.mylifewritten.blogg.se) , jag beundrar dig. var stark. ge aldrig upp. <3


.

Kommentarer
Postat av: MELA

Thank you draga..

But yes, i feel like i cant trust nobody..everyone around me are strangers, even if i knew them once..

alla som jag trodde kännde innan, är nu främlingar..nu är det bara jag mot världen, känns det som.

It´s hard to be brave..it's so fucking hard! vet inte hur jag har klarat dom här 4 månaderna..och jag vet inte hur jag kommer att klara dom som kommer nu..I don't know..ja nista vise ne znam.

2008-11-26 @ 17:55:55
URL: http://mylifewritten.blogg.se/
Postat av: mersiha

deamn.. 2 år reedan :D hur gammal e du?? ja trodde att du va 89? el? :D mah neorkam, inte än i alla fall :D puss

2008-11-26 @ 19:14:21
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: MELA

Thanks again .. tack för att du lägger ner tid på detta..tack.

evo ti msn..om du känner för att prata där.

meeela@hotmail.com (understräck efter meeela) ;)

2008-11-26 @ 19:20:32
URL: http://mylifewritten.blogg.se/
Postat av: sanda

haha jahaa ja dem vanliga:P nej. alla tvåor måste ha fem veckors praktik på vårdboende nu på höstterminen, sen på vårterminen har vi sex veckors praktik inom vår inriktning, jag kommer ha hos tandläkaren=D

2008-11-26 @ 19:25:57
URL: http://sssaannddaaa.blogg.se/
Postat av: S.

Hvala Bogu pah ja nevbidim da imas skrivstil:S jadna citam taj rukopis pogotov na kompjuteru cp ju ! stisne sva slova jätte tätt uuusch !



mah trening mi je suuuper (H) nit se umorim a godi (H) hahahahha

2008-11-26 @ 20:01:03
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: elmY

eh pa jag e likadan kad nesta zapocnem i läggam tid på det jag vill att det ska bli bra jag vill klara av det.. jag lånar inte heller nisam luda varför tror du jag pendlar 3 h om dagen?



jag blev nästan avtängd från skolan idag jag hamnade i bråk med honom.. jag jämförde min tenta med G elevernas tenta o deras e inte i närheten bra av min så jag gick dit o höll på att strypa den jävla bögen..



det är inte första gången han gör så mot mej o mian nerver fuckas varje gång så idag exploderade jag, rektorn e dessvärre inte bättre än han, klart så var hon på löärarens sida o sa att jag skulle vänta på omtenta.. jag hatar det nisma nikada ranije radila omtenta så plus znam da förtjänam VG a ne G.. al nema veze ska bacit min stolthet o göra om skiten fast om han gör samma sak denna gången så är dte väldigt synd om honom..



sta ces ti u Tbg bona? ides kod mog dragog a :P?

hahaha jole ja da sma bila ti dala bih joj killen (t din lärae då) pa bi ti imala VG i allt hahah..

2008-11-26 @ 21:30:26
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: ahah, jag avsöjar nog redan rtt mycket om mig själv på bloggen:P klart du inte kunde veta det eftersom det var rätt längesen med den utmaningen.



Älskar de texterna av HIlary!:D





2008-11-26 @ 22:02:35
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: besiima

haha ett ord za tebe , UGGLA:p haha:-D



jao jaoo nemoj ni ti sadaa me zezaat:p haha nisam trebala to avslöjat:p hehe

hehe jelde samma här fan,barem smo u svedskoj då skall det vara svenska pengar jer ako budemo imali euro neznam dal cu se moc snac onda:p hahaha al eto jag håller tummarna att vi ej får dem!:D:D:D:D



ahaaaa wow va kul , eeeh da bar imene tako uhvate kad shoppam, hahahha ska leka där värsta modellen da me narod zapazi :p hahahaha omg desperat:p haha

(K)(K)

2008-11-26 @ 22:30:35
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: besiima

haha eller huur, el eto barem så kommer vi ha dem svenska köttbullarna kvar än :P hehe al mozda i onii nisu svenska ko zna:p haha:D omg ..

- haha woow to je stvarno bilo sudjeno tako da ti se desi ;-) tror inte det händer så ofta, mkt sällan haha:-D pa håller du på me dt fortfarande eller? :-)))

- eller hur den är den bästa serien som nånsin skapats!!, onaj lucaaas omg, finns en kille som är KOPIA av honom, aldrig sett att 2 killar kan likna så mktttttttt omg, Så otroligt fin ncncnc :p

PUSSSS!

2008-11-27 @ 08:35:17
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: besiima

haha pa vad kuul !!:D:D

- ma han bor i borlänge fan:p haha aa hes Irresistible!! to samo jednom majka rada:p hehe

- mah nema na cemuu, ser duuu ?? man man väl sätter igång så vet man hur man göör:-D al din stilmall är mkt annorlunda än min haha,jag blev helt förvirrad, navikla se na svoj du vet :p ...jag har själv försökt å lägga in egen bild na headern al lyckas inte:(:( du kanske kan hjälpa mig sad kad ti znas hehe?:-D

2008-11-27 @ 08:55:45
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: ena.

hahah jaaaa, 'jedina moja´', to mi je omiljenaaa pjesma i ovaj 'kap po kap' älskar jag:D ma ja obozavam alla deras låtar ;P hehe.

2008-11-27 @ 09:39:59
URL: http://lenciki.blogg.se/
Postat av: besiima

haha pa tamo zivi bona:p aa znam ga dobro:p hehe aa som plus i kanten ha ja tyckt om han:p hehe:-D

- aha okej aadå, samo reci sta så hjälper jag dig:-D sta ima kod tebee?,kakvi su ti planovi za vikend?:-)))))(K)(K)

2008-11-27 @ 18:34:44
URL: http://bemeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0