I ain't just half of what you need - I'm every little piece

; otroligt. hänsynslöst. känslokallt. och omoget. är några få ord jag vill ha sagt som beskriver dom som kommenterar ett inlägg anonymt. dom som skriver för att trycka ner någon. för att förstöra någons dag. och någons lycka. vi som bloggar har alla haft vårt anonyma vänner. jag har läst i flera blogg. att det pågår än. jag har också skaffat mig en anonym kompis. skilladen är att jag inte publicerar hans/hennes kommentarer. jag orkar inte lägga min energi på just den sorten. just dom personerna. som inte förstår någonting alls. för i mina ögon så är dom ingenting. ingenting man borde slösa varken tid eller energi på. anledningen till att jag bloggar om det då? jag ser att många av mina läsare tar åt sig. men vet ni vad. låt det glida genom händerna. läs inte kommentarerna. radera dom och gå vidare. för det finns alltid en som hatar att du ler. att du går framåt. och är lycklig. kommer du på vem personen är. och gör dig av med den. så kommer en annan knackande på din dörr. låt dom vara. ju mer du blir irriterad. desto mer håller dom på.

; för att inse hur det egentligen ligger till så borde kanske alla veta att det finns folk som är födda till att vara sådana. finns folk som är födda till att vara kapabla till att mörda. misshandla. sno. råna. samt trycka ner folk. utan dom personerna hade världen varit en säker plats. men det är den inte. och mer eller mindre så behöver vi några sådana också. människan som trackar ner en kan inte bättre. och har definitivt inte lärt sig bättre. skyll inte på föräldrarna. dom flesta har faktiskt försökt. ibland gör barn. sina egna val. och fastnar i den fasen han/hon känner sig trygg i.

; jag förstår då inte. hur ni som tycker att vi är patetiska. tråkiga och mytomaner inte ser det i er själva. för det är ju ni som läser en blogg vars en person som ni "hatar" skriver. det är ju ni som tar er tid att kommentera. och speciellt DU som läser min. du anstränger dig verkligen att läsa alla mina långa inlägg och ändå kommentera. CREEDS till dig. trots att du är en anonym idiot. men grattis. idag är det ganska svårt att vara idiot har jag hört. konkurrens är riktigt hård. men vad vet jag? men medan du kommenterar detta inlägg kanske du kan ta dig lite tid och skriva om det är så det ligger till? vi vill ju gärna veta lite om er också :)

; vill bara slutligen säga. kommentera hur mycket du vill. skriv precis vad du vill. dina ord berör mig inte alls. jag är lycklig. det är min familj också. tycker du jag är mytoman? visst. fine by me. hatar du det jag skriver? din ensak. finns folk som älskar mina ord. mitt ordval och mina texter. den negativa energin du planerade att sprida runt över min blogg. den kan du ta någon annanstans. för du kommer inte att lyckas. dina nedlåtande förnedringar. betyder ingenting för mig. för jag kommer aldrig publicera dina kommentarer i min blogg. som man hade sagt på bosniska ; taj film neces gledati. jag kommer inte anstränga mig att svara. och jag kommer vara det som stör dig mest. LYCKLIG. jag kommer att vara lycklig. jag kommer att le. och jag kommer att skriva som aldrig förr. just för att bevisa. att mig stoppar du inte. om det var det du hade i tanken. - vänd dig om och gå ifrån med stil. medan du fortfarande har huvudet högt. och glöm inte att vi kan se era IP-adresser. men ni är ju inte idioter för ingenting. ni tänker inte så långt ju :)

/ i'm out . E

; till dig min kära anonymare .. min rubrik är till dig. för jag har slutligen insett att jag är det du behöver för att klara av dina dagar. du behöver en dos av mina texter. dom berör dig mycket. och du älskar dom. och tar åt dig. trots att du skriver dåligt om dom. du har kommit fel. för jag ser positivt på allt. jag är och förblir optimisternas konung. jag är ett lejon. och jag kung av savannen :) - ME LOVE

Kommentarer
Postat av: S.

HHAHAHAHHAHA... bääääääääästa !

2008-11-17 @ 10:36:04
URL: http://senahida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0