Grattis, min älskade. Må vägen alltid vara fri för dig <3

; folk väljer att kalla henne shorty, candy, kim, kimi, kimsan - ja ett kärt barn har många smeknamn. men jag väljer att henne antingen Kiribiri eller Schmuk, cause that's my baby.

 
; igår natt skickade jag ett sms till min älskade Kimberly Walsh. där grattulerade jag hennes för att idag den 6 november, har hon haft körkort 365 dagar. och tro mig, hon har varit en fara för trafiken genom alla dagar & inte mindre än det så har hon svurit åt allt som kommit i hennes väg. men jag har sagt. har ingen blivit påkörd hittills. så lär ingen bli det heller. i smset skrev jag också att hon ska låta körkortet & vägarna ta henne till hennes drömmar. & finner du hinder kiribiri, så ta tag i dom som hittills. för mina ögon har aldrig mött en starkare 88:a än dig. - jag beundrar dig.


; men idag vill jag även tillägna ett Grattis till Dajana Nesic. Min syster, Edinas bästa kompis som har tagit körkort. Tyvärr ni äldre, ni segar enormt. vi yngre lyckades ta körkort innan er. Jag firar 2 år. Kiribiri 1 år. Edina snart 1 år. & stackaren Dajana 1 dag, eller för att vara ärlig - endast några timmar :P Men jag är riktigt glad för din skull. jag är glad att du tar tag i ditt liv. Du fick ett riktigt bra avslut på -08. Jag hoppas att allt går enligt dina planer, och att allt flyter på. Jag hoppas verkligen att du dyker upp imorn biti för att käka frukost. så vi kan fira lite :P men med tanke på att jag inte är framme i Landskrona förrän 11.00 kanske. så tar vi en sen utländsk frukost :P haha!


; kad mi tuga pokuca. kad mi srce zajeca. ko s neba, dobri andjeo. uvijek s mnom si ti. <3

     

Kommentarer
Postat av: elmY

jag kan inte sakrit min envisbarhet de flesta som läser bloggen känner mej höh så de vet hur jag är.. jag är alltid en helvete som syster, som flickvän ma alltid stvarno se pitam hur folk orkar ibland al eto ima nesto od srca do srca I gues..



jarane pitacu ga vad han gick för linje nemam pojma I gues nesto inom dataskit för han är vår ITsupprost på skolan..



de flesta av mian kusiner är runt 20 nårra e 20 ? o nårra 20_ al tu negdje..



höhö ja bih voljela da e pratis stope da mi ljubis cekam te da mi pjevas (izadzi an pet minuta pruzi ruku onoj sto luta ) haha

2008-11-06 @ 23:43:02
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0