danas sam ok. danas mi opet sunce sija.

; ibland förstår jag inte meningen med dom här listorna. al et man får ju veta lite om personerna. ni har ju frågat en hel del :) Så hoppas detta besvarar några utav era frågor :) VARNING! listan är lång ..

; VEM VAR DEN SENASTE..
; du sade någonting till: Maam.
; du hade ett seriöst samtal med: Maam.
; du ringde: Schmuk.
; som ringde dig: Mersiha.
; du bestämde träff med: Mikaela.
: du fikade med: Edina & Maam.
; du skrev till på blogg: Edija.
; du fick sms av: Fatmire.
; som fick dig att gråta: Alen Islamovic då han sjöng Ruzica si bila.
; som såg dig att gråta: alla på Bijelo Dugme koncert. till låten Ruzica si bila.
; du fick en komplimang: William & Selma.
; du kramade: Eddie <3
; du bråkade med: Edina.
; du skrev till på msn: Nihad & Besima.
; som var i ditt rum: jag såklart.
; som fick dig att skratta: Schmuk.
; du kysste: honom.

DE SENASTE 48 TIMMARNA - HAR DU..
; gråtit: nej
; köpt någonting: absolut. en hel del.
; varit sjuk; definiera sjuk.
; sjungit: yes my dear.
; träffat någon ny: ingen intressant. men en hel del faktiskt.
; saknat någon: saknar många.
; kramat någon: absolut. hela familjen :)

SENASTE..
; låt du hörde: Dino Merlin - da sutis.
; film du såg: Nights in Rodanthe.
; sak du stal: Edinas batteri till kameran då mitt dog under Bijelo Dugme koncert :)
; mat du åt: grekisk sallad.
; låt du laddade ner: karl wolf - africa . tack Muamer.

DAGENS..
; låt: Bijelo Dugme - ruzica si bila.
; ord: vänskap
; väder: regn
; tv: vänner
; mat: sallad.
; ångest: att jag inte gjort allt jag borde.
; humör: kallas inte optimisternas konung för ingenting.
; måste: dra i handbromsen & vila lite.
; kommer inte att göra: sova förmodligen. som alltid. hittar ingen tid till det.
; film: någon dansfilm. vilken det blir får mitt hjärta avgöra senare.
; bok: Flyga drake.
; djur: min lillebror.
; möbel: soffan.
; pålägg: Chokladkräm.
; dryck: varm choklad med tanke på vädret & kylan.
; teknisk pryl: mobilerna.
; önskan: att åka bort. till precis det stället jag tänker på nu.
; känsla: lycka & längtan.
; ros: Edina. idag har du varit allt för underbar.

DEN ENA ELLER DET ANDRA.
; tåg eller buss: beror på vart jag ska.
; shoppingresa eller chareter: beror på vilket land.
; skola eller jobb: skola så klart. men skadar aldrig med extrajobb.
; solarium eller brun utan sol: helst inget. men solarium isf.
; storstan eller landet: i sverige? storstan. annars kan landet också vara skönt.
; svenska eller amerikanska idol: simon says :)
; krogjobb eller polis; polis. men krogjobb över helgerna ..
; fisk eller kött: äter inget utav det.
; räkor eller kräftor: äter inte det heller.
; jeans eller tights: beror på mitt humör. favoriter både två.
; mörka eller ljusa jeans: höst/viner - mörka. sommar/vår - ljusa.
; slappt eller tight: enligt kroppens passform så tight. men en kombination av både skadar inte.

; väska eller ficka: väska.
; uppsatt eller utsläppt hår: helst utsläppt. men med dagens klippning. ett bestämt UPPSATT.
; bröst eller rumpa: med tanke på att jag inte har bröst. har jag vant mig vid att ÄLSKA min kända rumpa :)
; mest musik eller bilder på datan: jag tror dom konkurrerar lite :)

ALLT OCH INGENTING
; fyllekäk: dricker inte. så neznam.
: bakiskäk: samma svar. jag vet inte.
; favoritmat: all sorts sallad. och kakor :P mums.
: kaffe: dricker inte.
; favoritfärg på kläder: svart. vitt. rött.
; hårfärg: mörkblont. men färgat till svart.
: vad använder du för smink: sminkar mig inte. så ingen alls.
; skulle du påstå att du är feminin: helst inte.
; har du någon gång varit i ett rum där någon har haft sex: inte medvetet.
; vart vill du flytta: från 1-5. USA. paris. italien. autralien. brasilien. ( ako Bog da).
: klipper du dig ofta: hatar frisörer lika mkt som tandläkare :)
: skulle du kunna jobba gratis för välgörenhet: har gjort & kommer fortsätta.
; kan inte leva: utan Eddies röst eller leende.
; den högsta summa pengar du har hittat: en lagom stor faktiskt.

SNABBKOLL
; ditt fullständiga namn: Emina Ahmetovic Hodzic.
; ålder: 20 somrar.
; hobby: måla. dansa. shoppa. fotografera eller bli fotograferad. spela piano. träna. RESA.
; favoritfärg: svart. rött. vitt.
; favorit siffra: 3
; favorit låt: ruzica si bila - Bijelo Dugme.
; något som du vill att alla ska veta: jag älskar mig själv.
; något som du vill förändra i världen: världen i helhet kanske?
; en dag du alltid kommer att minnas: då eddie föddes & då eddie klarade av sin hjärtoperation.
; en vän som vet mer om dig än någon annan. Scmuk :)

FRAMTID.
; vill du ha barn: slipper jag bli påhoppad om jag säger nej? annars minst 2.
; kommer du nå dina planerade mål. så som du lever nu: till och med mer.
; var vill du bo: inte i Sverige. var det planerat.
; hus eller lägenhet: hus.
; vilken bil vill du köra: min röda Mazda rx-8  så klart. byter inte ut min DUSA för ngt.
; hur ser du dig själv om 10 år: lyckligare än någonsin förr.
; något du vill undvika: mina 3 hemligheter.

KÄRLEK
; tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut. bara inte när det gäller mig.
; tar du kärlek på allvar: för mycket ibland.
; tror du att man kan leva med samma partner livet ut: absolut.
; har du varit tillsammans med någon och trott att ni en dag kommer att vara gifta och ha barn: det har jag minsann. för det var våra planer.
; vill du vara tillsammans med någon: vill vi inte alla det?
; har du älskat: ja en gång.
; slutade det lyckat: det kan jag inte direkt påstå
; är du rädd för att älska: har alltid varit. därav inte lycklig slut. jag berättade aldrig.
; älskar du kärlek: nej men jag älskar känslorna som kärleken bringar.

RÄDSLA
; känner du att någon går för långt ibland: definiera för långt.
; har du känt av att någon förföljer dig: yes box.
; har du blivit överfallen (misshandlad) någon gång: dessvärre ja.
; går du runt och undrar över att hemska saker ska hända dig: nej inte precis.
; är du rädd att folk ska uppfatta dig fel: lönt att vara rädd. folk missuppfattar hela tiden ändå.
; en rädsla: mina 3 hemligheter.
; något som skrämmer dig mest: att något ska hända min familj.
; rädd för att förlora någon: inte rädd. det händer ju i vilket fall som helst.
; rädd för framtiden: inte alls. den ser jag fram emot.
; rädd för livet: absolut inte. varje dag får vi en ny chans att börja om. kan man begära mer?

LYCKA.
; endast en fråga. är du lycklig : varje dag. inte en hel dag, varje dag. men varje dag.


Kommentarer
Postat av: Edija

mohahaha jag finns med (H)! .. hahha jag svara samma " djuer: lille bror" ahahha:D.. finns inget större djur (H) ahah:D..

2008-11-20 @ 10:45:12
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0