ask me no questions. and i tell you no lies.

;

... om someday. one day. this day.:


jag måste säga att du har utvecklats sen vi gick i 4:an ihop och sanningen är att dina tankar är bra och vältänkta.Tänk att lilla emina som gick på rörstorpskolan skulle bli såhär bra på att blogga.Jag måste säga att jag är imponerad, men du har alltid varit speciell på ditt sätt så jag har alltid vetat att du är en riktigt bra person med många bra sidor. //En gammal vän som inte glömt dig:)


selmic om i'll never make a promise, that i can't keep. that ain't me.:


thanks för att du svara.
Måste säga att det var väldigt fint gjort av dig, dina syskon måste vara stolta. moram ti reci en gång till da preljepo pises en av de bästa bloggar ja läst
lycka till med allt
kram




; M. tack för din kommentar. förlåt att jag läste den så sent. måste ha missat den. förlåt tusen ggr om. visst har jag utvecklats. det gör vi alla. man är inte tio år längre. bra på att blogga? ja men blogg tar mig ingenstans i livet. blogga gör jag för min egen skull. det är en hobby. och dom har jag minsann många utav. men jag vill tacka för din tro. och för dina enormt mjuka och glada ord som värmer något otroligt. kanske för att jag just känner dig. jag vill dessutom tillägga att jag är stolt över vad du har kommit att bli. hur du lever och hur du har valt dina steg i livet. vi är väl alla speciella och unika på vårt eget sätt. jag är glad att vägen för oss mer eller mindre tillbaka på något sätt. En gammal vän som inte glömmer dig heller. Mitt godis. tänker du tillbaka tio år. så förstår du med tanke på smeknamnet! :)

; Selmic ; Mina syskon är glada för det. dom fick ju vara med och välja texten & så. vill tacka för dina oerhört snälla kommentarer angående min blogg. har du någon egen så skriv gärna adressen så jag kan läsa lite om vad du har att säga också. annars brukar jag tänka längre än vad näsan räcker och tro att det är någon vän/bekant som skriver till mig under ett annat namn för att muntra upp mig. så bevisa att du finns. msn. eller blogg. det hade varit roligt. är glad att få höra sådana ord. fortsätt läsa & enjoy. är allt jag har att säga. förutom tack så klart :)

Kommentarer
Postat av: selmic

ja finns på riktigt hehe skrev min msn i e-post rutan

2008-11-18 @ 14:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0