and when i start to forget. will you help me remember?

; jag har blivit utmanad utav Elma (www.elmys.blogg.se) & Mersiha (www.meal.blogg.se

- regler:

* länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* berätta 7 saker om dig själv. både alldagligt & knäppa.
* utmana 7 st. i slutet av inlägget genom att nämna deras namn & länka till dom.
* låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

- you asked for it. so here we go.

; min favorit siffra är 3. utav tallöst många anledningar. den siffran talar till mig hjärta på ett unikt sätt. det är skrämmande hur hela mitt liv förknippas med siffran 3. ni som har sett filmen number 23. vet vad jag snackar om. har t.o.m 3 mjölktänder kvar. som jag olyckligtvist inte har tappat ännu. som också påminner mig om min glugg jag hade som barn. men min tandläkare Lars. ville meka lite. & helt plötsligt hade jag inte glugg. himmelrike. men pappa blev inte glad. det var ju vårt kännetecken :P sen dess har jag inte varit hos tandläkaren. tycker inte om dom :D

; jag är besatt av träning. i alla former. älskar att träna & älskar att tävla. hade jag hållt i gång med mina sporter sen tidigare. så skulle ni nog ha sett mig på tv. ett bra tag sen :P yeeah man. jag var duktig. jag var en riktigt kämpe. men det var då. nu får jag inte träna så mycket som jag vill. fast jag mer eller mindre gör det varje dag. men är inte en storätare. så förbränner endast mina muskler & min energi stupar ner. vilket jag inte är så förtjust i. jag är petig när det kommer till all sorts mat. äter inte kött alls. och kan överleva på minimalt lite mat. - vilket driver min mamma till vansinne.

; personligen kan ja erkänna att jag är en liten tönt av mig. en cool & populär sådan :P älskar skola. över allt annat. varav studierna leder till läkaryrket. älskar att spela piano. måla tavlor. dansa (balett är en av favorit stilarna) men sjklart andra stilar också. yeah. precis allt som ger min själ lung och ro. men personligen är jag ganska rädd också. har fobi för fötter. fobi för vatten. jag kan simma. men hade inte medvetet gått in för att bada. och minns nt sist jag kopplade av under ett bad hemma. vet nt varför. jag var ett riktigt havsmonster innan.

; jag dricker nt. jag röker nt. jag snusar inte. jag knarkar inte. jag är inte ett helvetes barn. jag är mammas & pappas dröm barn. någon måste ju vara det också. right? men df måste jag vara knas på andra banor. sen 6års åldern käkar jag inte som jag ska. käkar knappt ngt alls. & har sjukhuset som mitt mest besökta ställe. det finns alltid där. & är rent ut sagt mitt andra hem. konstigt nog har dom inte tröttnat på mig. & jag är fortfarande alltid varmt välkommen. vilket jag inte är stolt över alls. men olyckorna hamnar på mina axlar precis som regndroppar på vem som helst en regning höstafton..

; jag älskar att resa. mer än något annat. mitt största intresse. har besökt så många länder och städer på mina 20år så att det inte är sant. och mer ska det bli. nastavicu kao dosad. minst 1 resa mjesecno. ÄLSKAR ATT RESA & till varje resa så dundrar RUZICA SI BILA - Bijelo Dugme från ipoden. min favorit låt. jag klarar mig inte utan musik. jag duschar med musik. sover med musik. skriver med musik. andas med musik. kollar på film med musik. tränar med musik. MUSIK ÄR MITT LIV. och ja. jag är besatt.

; har alltid varit pappas son. ett tag ville pappa ge mig namnet eddie (min lillebrors namn) han fick väl en skruv lös då han försökte övertala alla att ingen skulle förstå att jag hade killnamn. till det svarade mamma ; njaa inte till tonåren. då hon inte har något dinglade mellan benen. utan på överkroppen ist. han tänkte nog nt så långt :P har alltid varit pappas högra hand. det går i cirklar. mammas högra hand är pappa. pappas högra hand är jag. min högra hand är eddie. och eddies högra hand är mamma. fast vi alla älskar varandra lika mkt.

; jag är en svår person att handskas med. riktigt oåtkomligt. har svårt för att älska. oavsett vem det gäller. riktigt känslokall & hjärtlös är jag känd för att vara. väljer mina vänner med omsorg. och kan kapa dom starkaste banden utan att blicka bakåt en enda gång och tänka efter om jag har gjort rätt val. jag klarar mig utan alla. för jag har förstått. att människans öde är - ensamhet. kärlek & vänner. är bara ett tidsfördriv. jag älskar att stå i centrum. precis som alla LEJON. jag livnär mig på beröm för jag vet att jag förtjänar det. folk kan få för sig att jag är kaxig och högfärdig. men å andra sidan är jag bara själsäker. okej. högfärdig på jordnära nivå. mina nära & kära vet att jag har hjärta av guld. men screw me once. det är över för din del. du är bortblåst med vinden. är helt ärligt inte en person du vill jävlas med. men jag skulle aldrig falla till någons nivå och skapa mer problem. jag vänder alltid ryggen till & går stolt iväg med huvudet högt i skyn med vetskapen att det inte var mitt fel. jag är allt du kan drömma om hos en vän. och allt du kan ha mardrömmar om hos en fiende. - jag är speciell. det är jag. det har jag alltid varit & kommer alltid att vara. / Emina Ahmetovic Hodzic.

; så nu fick ni veta lite om mig. hoppas att det var något intressant. men det var det. iaf ngt om nt allt :P haha. nu ska jag utmana 7 st :P får se hur intressanta deras svar blir. hittills har alla utmanade skrivit enormt roliga saker. go for it people. this is fun. :P hahaha

; http://bjeleruze.blogg.se - Maida
; http://dadabih.blogg.se - Amanda/Dada.
; http://lienes.blogg.se - Liene.
; http://alima.blogg.se - Amila.
; http://sssaannddaaa.blogg.se - Sanda.
http://eddeliinoo.blogg.se/ - Edija.
http://bemeg.blogg.se/ - Besima.

Good Luck Girls.

Kommentarer
Postat av: S.

hahahahahah mlada je dole , neznam dal se i dalje maskira :P hahahah ...ahhahahhhha jadna majko nije moja krivica ja ti rekoh pisat cu ti kad mi skriva ( mellan raderna , i kad ustanem :P ) ahahhahah



hmm week.. jag minns ej :S haahah petak ? hemma. lördag,m E. söndag ilahije.. et ;D yours ?:D pusam

2008-11-25 @ 09:25:17
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: ena.

sv; hvala :)



i to sto kazes sjukhuset ditt andra hem, vjeruj mi jag vet hur du har det. nije lako fan. =/

2008-11-25 @ 09:32:18
URL: http://lenciki.blogg.se/
Postat av: Liene

Vad synd att jag redan gjort utmaningen.

Intressanta saker man fick reda på om dig!:)

2008-11-25 @ 09:58:50
URL: http://lienes.blogg
Postat av: sanda

ingestspeciellt faktist, koda je spavala:P Uhh umro mi i ciko jedan neki dan:O det gå bra. Jag jobbade hela helgen ju och igår, pa sam ledig, jobbar fredag bara sen ledig igen =D pusss

2008-11-25 @ 11:31:08
URL: http://sssaannddaaa.blogg.se/
Postat av: sanda

usch eto uradila sam taj tvoj utmaning=D haha

2008-11-25 @ 12:14:09
URL: http://sssaannddaaa.blogg.se/
Postat av: Edija

hahaha jaa förfan jag verkligen ÄLSKAR barn så mycket!! .. oavsätt hur mkt dem gråter xD haha:D.. hahaha nemoj mene dirati :( gdje ces ovaku slatku curu skadati?(A) ahahah:D joh da imam ja mojih trix (H).. ma naravno za tebe uvjek ima bujruma draga:D samo ti dodjii :D:D





hahaha du sätter dig verkligeen i denna roll asså:D.. u like this förfan xD.. ja jedva nasla 7 saker o skriva om :O ahah:D.. men n¨ågot jag o du är väldigt olika om är när det gäller svek..

Min kusse svek mig en gång och jag förlät henne .. sen så svek hon mig igen i onda je odjebala..

jer jag tycker folk förtjönar en andra chans men sen henne så har jag verkligen kallnat. Men inte dock helt, but I'm gettin' better at it :)!!



PUSSSSSS

2008-11-25 @ 17:40:21
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/
Postat av: besiima

haha mah briga mene za svedsku fan :-D nista mi neznacu nit me interesuje njihova politika;-)

aww hvala, aa fan mörkt skall det vara:-D

PussPuss

2008-11-25 @ 20:26:51
URL: http://bemeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0