a true friend is the one who walks in. when the rest of the world walks out.

; countdown.                      -   24h kvar till Bijelo Dugme.

 pappas lilla pojke :)

; för att gå från en sak till en annan. för att få er ur balans. så vill jag bara säga att jag älskar min pappa. han skickade verkligen världens sötaste sms till min mamma. & inte nog med det så hamnade det vackraste smset i min inkorg idag runt halv 3. men babo. en sak du verkligen äger för är att du blev vän med henne. du förvånade oss alla. men du gjorde oss överlyckliga. jag vet att det var tufft. att gå emot sin stolthet. men hon kan inte bättre. hon kan inte säga förlåt. eller förklara varför hon gör som hon gör. hon ändras inte. så sluta plåga dig själv. det gör ont hos oss andra. jag är stolt över dig. och tack för att du älskade alla mina presenter. dadd , jag älskar dig är alla mina ord. jag älskar dig mest på denna jord!      - Zulfo Ahmetovic <3

; you make me happy. you're real. you're honest. and you're loving me for me. du är min bästa vän & jag är glad att jag insåg det i tid. jag vill aldrig göra något emot din vilja. jag vill bara se dig leva i lycka. med ett leende på läpparna varje dag. för babo. jag har saknat att se dig le. att höra dig skratta. men mest av allt. jag saknar att sitta i ditt knä. där hela världen är en säker plats. där det inte finns några problem. denna stjärnklara himmel. kollade jag upp mot skyn och började namnge var och en stjärna för varje anledning jag hade att älska dig. allting gick perfekt. tills jag insåg att stjärnorna tog slut. förstår du babo? jag kollar upp mot denna ändlösa stjärnhimmel & insåg att min kärlek, den är större. jag älskar att du vet när du är behövd och när du ska finnas där. jag älskar allt som har med dig att göra. jag älskar ännu mer att just du är min pappa. för bättre hade jag inte kunnat skapa själv. - du är min dröm. du är min verklighet. du är min pappa. & jag älskar dig, zivote!


Kommentarer
Postat av: Mersiha

jaa det blev den tidiga versionen :$ vissa av tjejerna kunde inte gå på den senare tiden så det blev den tidiga.. :) jaa de segt me alla uppföljare, ifall första filmen blir lyckad förstör de allt med uppföljarna, uppföljarna är aldrig lika bra. Njaa, de blir nog bara sitta hemma.. :) pratar med alen, sen plugga, verkligen tråkigt... ska du på konceren i malmö eller? puss

2008-11-07 @ 22:27:10
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: Branka

Jag brukar oftast bara kolla runt på youtube, och sen tittar jag ibland på www.tekstovi.net efter låtar som jag tycker passar in på mig =) Pa naravno da je lijepo vidjeti rodbinu, i odlucila sam se, jag ska åka, kosta vad det kosta vill. Ali sen tänker jag, fan när jag åker till österrike kan jag ju åka ner itll Bosnien istäöllet!! Ali opet det handlar om en vecka.. Vill ju träffa min älskling, men vi har stått ut länge utan varandra så jag tror vi står ut ett halvår till!

Jag gillar o läsa din blogg med!Man förstår inte allt, men det är ändå liksom lagom info åt oss alla!

Pa i ja tako i zelim da pisem. Jag vill inte skriva ner bas ALLT, men ibland så blir det väldigt detaljerat.. Pa nemogu ici, ingen som vill dit o så, jebiga :P hehe puss

2008-11-08 @ 09:37:50
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: S.

Mah sta ja znam , popelo mi se na vrh glave ta tuga i te muke itd.. hahaha im sry sto ti skrati onaj inlägg i nisam isla po redu sta si pisala. Al jarane, we don't have to ! Idemo dalje ;D

Neznam , happy sam ovih dana , kao da se vracam na svoje staro ja , det kns underbart , nemogu ti opisat hahaha (seru , osjecaj underbar nemoze da se opisi) men otompotom , sve je super , iako je vrijeme katastrofalno i ako je sve malo gore dole ipak , ja se osjecam predivno, Nesto u meni vristi od srece . A mogu i zamisliti da si mi i ti danas happy ides na koncert ,ooopa



Kad me spopadne tuga i zalost onda cu imati snage da ti pisem detaljno. Al sad trenutno pokusavam da njutam utav denna underbara känsla :D



puusam

2008-11-08 @ 11:44:23
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: Mersiha

hehe, jaa de killen, vi prata i telefon.. han bor i halmstad och jag i norrköping.. :( vi har vart tillsammans i ett år och snart en månad, den 9e.. imorgon =)jaa fan, hemma är det bäst, ikväll ska jag till en kompis, hon firar sin födelsedag.. :) neej ja ska inte på bijelo dugme, men alen ska.. =) har du nån kille eller? :) puss

2008-11-08 @ 13:02:01
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: elmY

hahah bit ce na koncertu pa ga pitaj kako te zna :P... a za moje rodzake hmm oni su u L-azivjeli samo 5 godina iaf 4 av de så de e ganska nya där ändå mozda ih zato neznas :P..



haha znam da sam skrenula pomahnitala kako god hoces :D al det är roligt ibland jag kan inte låta bli o ställa till det :P..



hahah cuti bona ako ista bude na koncertu ti nas nepoznajes inace ces biti skyldig till medverkandet :O haha



nadam se da cemo se vidjet veceras leta efter en 1.80 com lång pers i svart svart svart kanske lite rött nånstans.. höh

2008-11-08 @ 13:17:46
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Harisa

Hahah jo jag vet. Men värst är det när dom ska slipa o grejer och man hör den där apparaten fuuj! Btw riktigt fin text om din pappa :)

2008-11-09 @ 02:20:18
URL: http://harisa.blogg.se/
Postat av: maida

ja dom vet vart dom ska sikta och i uvijek najvise boli för man förväntar sig puno vise od njih! idem 27 dec, mislim sa topturist, ti?

ma ja bolan, skola ubija, al sta ces :P pluggar du också?



puss

2008-11-09 @ 14:30:06
URL: http://bjeleruze.blogg.se/
Postat av: Mersiha

jaa vi förlovade oss ganska snabbt efter att vi blev tillsammans.. :) men det är inget jag ångrar =) de är alen som var på konceren bijelo dugme, jag var hos en kompis, hon fira sin födelsedag.. :P så de han som har alla bilder fr konceren.. :) ja kan säga nek te adda i nek skicka :D jaha, hur länge har du och din kille vart tillsammans då? =) puss

2008-11-09 @ 18:26:52
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: Branka

Da, rodbina je rodbina, a ljubav je ljubav. Znam da mou ptici na dan ili dva, ali mozda ce on doci do austrije, för han har oxå släkt där :) Inace så får vi vänta till sommaren. Det står vi ut med. Jer prava ljubav, sve moze da izdrzi. A nasa ljubav je bas ono pravo, tako da se nesikiram. Men visst känns det jobbigt. Ajooj, jag ångrar att jag inte åkte, ali nema veze :P hehe Jg kommer få en till chans säkert!! Kraam p ådiig

2008-11-09 @ 19:46:37
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: Besima M

Hej ! Fin blogg du har i bas fino pises !:-)



Bas sam bacila pogled na sliku tu sto imas i fick sån tanke "ahaaa" mi se znamo hehe,Alltså våra föräldrar känner varandra dobro,Imi smo zivjeli u landskruni tako da smo bili male al sjecam ti se roditelja , Bas smo bili jednom tu kad ste imali onu pizzeriju :-) Sad neznam dal si ti ona starija ili mladja :p ...



Kramis !

2008-11-09 @ 20:49:32
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: Edija

jo jo dt sant, de kmr alltid finnas sånt folk.. o tro mig ja to znam jer tyvärr har jag en i närheten av mig som verkligen hatar o se mig lycklig den personen skulle göra allt för o se mig falla...



hahaha wiiie narastla nam emina jedan cenimetar mashAllah i to je nest makar:D. haha aah kan nog förstå det hööru :P.. yeeah u does love him (H) haha:D.. uuh uuh han kmr växa snabbt vidjeces du kmr va kortast i familjen :P. jag veeet alla sa att de var jätte braa :(.. men kako je tebi bilo dåå?:D.. jesili se provela ljepo ?:D .. naawe men det var gulligt skrivet fan (= ahha de sant bona xD .. puss

2008-11-09 @ 20:49:33
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/
Postat av: Mersiha

det var faktiskt jätte kul.. jag kommer att skriva om det i imorgon.. =) och lägga in bilder.. :P alen brukar ju inte uppdatera så ofta, det var jätte länge sen han gjorde det.. :D tack tack, kul att du och din pojkvän också är förlovade =) puss

2008-11-09 @ 21:35:54
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: elmY

ehem han var med mej vid ett par tillfälle igårkväll han e ganska kort :P jag e längre då (H)..



ma haman je bilo super juce nisu alkohol proavali zato smo aj i enida bile mirne (noot).. jag svär vi e värre neg oni sto piju..



hahah jarane nije mene omöjligt nac jag är huvudkändisen där efter BD zar me nisi cula kolko sam se drala hahah e helt hes i halsen idag kan INTE snacka ens :(.. meni je ilo super hvala Bogu uz Enidino drustvo var dte ännu bätter o det blev ännu ännu bättre när du kom fram TACK..



hvala men söt e jag inte :( du däremot va det :P rekla sam att din blivande man borde vara rädd för min konkurans (H)..



i ja se nadam da cemo se vidjet uskoro opet men lite mer nästa gång insAllah..



jesil stigla kuci ziva i zdrava? puss

2008-11-09 @ 21:57:08
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: Harisa

Haha ja men dt var bra skrivet iaf:)Helt okej haft en myshelg :) haha sj då ? kram:)

2008-11-09 @ 23:18:37
URL: http://harisa.blogg.se/
Postat av: Harisa

Haha ja men dt var bra skrivet iaf:)Helt okej haft en myshelg :) haha sj då ? kram:)

2008-11-09 @ 23:18:45
URL: http://harisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0