you're the worlds greatest.

; tillägnat till dig min vän .. du vet vem du är. om du tänker lite längre än vad näsan räcker. så kommer du att känna dig träffad .. <3

- you're that star up in the sky. you're that mountain deep up high. hey you made it. - YOU'RE THE WORLDS GREATEST .

" Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta, att alltid kunna.
; Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller vilja mest.
; Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas.

; Att vara stark är att leva livet som det är, att acceptera dess kraft och ta del av den.
; Att falla till botten, slå sig hårt, och alltid komma igen.
; Att vara stark är, att våga hoppas när ens tro är som svagast . . . "



; i am a giant. i am a eagle. oh. i am a lion. down in the jungle. i am a marching band. i am the people. i am heavin head. i am a hero. if any one asks you who i am. just stand up tall. look them in the face and say : emina , the worlds greatest.


Kommentarer
Postat av: elmY

hej snygging, nästan så jag anmälde dej som saknad :( nema mi te nigdje..



znam taj osecaj, tesko je isto kad nekada kontas da ti je neko prijatelj i da postoji pored tebe u dobru i zlu al na kraju uvidis da je to iluzija, men de få vänner riktiga vänner som finns där för en mej/dej de kan verkligen göra skillnad..



jos svadba var kulkulkulkul verkligen samo bila slappnala av mot slutet, igrala, pjevala budalesala se :).. Jag var mkt nöjd med outfiten iaf.. mpånga tyckte om den (H)..



Blago meni nek si ti dosla, ja ovih dana radim do 27 sne kom jag va ledig till nyår al nadam se da cu navratit bar jedan dan ako nista vi kan ta ne fika dok si tu.. nisi mi tu svaki dan..



<3

2008-12-23 @ 23:09:21
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: mersiha

jaha okejj.. :D:D mah evo jag var i dzamija idag.. hade typ proba inför hidzretska nova godina.. :P mitt lov har officiellt börjat :D idag znaci ;) vad händer hos dig då?? =) puss

2008-12-23 @ 23:22:06
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: sanda

hemmafest=D..

puss

2008-12-23 @ 23:31:01
URL: http://sssaannddaaa.blogg.se/
Postat av: D.

Daaaankeee =) Ja sam dobro, samo sto me je uhvatila prehlada. Pa hodam ko zombie. A ti? :) Pussss

2008-12-24 @ 00:08:17
URL: http://dzulzulejha.blogg.se/
Postat av: miinela

haha okej, vet ine..;s allt e stängs idag:( ska sova hos min kusin. haha<3

2008-12-24 @ 13:30:32
URL: http://miineela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0