things we try to avoid. things we don't want to understand.


; så det kom fram. att jag är den jag alltid har sagt mig vara. jag bad om en ärlig beskrivning efter att ha slutat umgås med människan. och endast då kan man få ett uppriktigt svar. under tiden man fortfarande är vänner. är man förblindad utav vänskapskärleken. men det visade sig. att jag är den. den kalla emina. som får alla att känna sig så små runt omkring mig. nej jag har inte förändrats och jag kommer inte att göra det. jag kapar mina band snabbt och smärtfritt. som vanligt. this is what i do. this is who i am. / Out.


Kommentarer
Postat av: Belma

Åh det låter bra det:D Vilket år går du? Pluggar ekonomi, i Borås. Haha ja man får ju hitta lite tid till fritid ändå haha:) Jo, helgen var helt okej, det var nåt slags balkanparty i Gbg som vi var på, annars har det bara varit lugnt haha:) Hur har din helg varit? Puss

2008-12-17 @ 13:42:29
URL: http://belms.blogg.se/
Postat av: manuela

haha jaa man får hoppas:P gdje zivis?

vikend mi je super prosao, puno prijatelje i tako:D

a tebii? kramm!

2008-12-17 @ 14:19:31
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: D.

Jag ser ingenting dåligt i det i alla fall, att du kapar band snabbt och smärtfritt. Människor kommer in och ut ur våra liv, titt som tätt. Man måste vänja sig vid det och det enda sättet att överleva idag, är att vara kall. Att inte vara beroende av någon, för när som helst kan den personen hugga dig i ryggen.



2008-12-17 @ 18:44:15
URL: http://dzulzulejha.blogg.se/
Postat av: D.

macbeth och al dino = good stuff :)



You're welcome babe! Det lärde jag mig den hårda vägen. Idag prioriterar jag familjen först, det är de som är dem viktigaste som man ska värna om och älska. Det bandet är svårt att kapa. Men vad det gäller vänner; hellre en handfull bra vänner än 100 ytliga.



Puss! :)

2008-12-18 @ 09:24:32
URL: http://dzulzulejha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0