they don't know what we been through. they don't know 'bout me and you.

; sena nätter som dom här. då sömnen är överallt förutom hos mig. sitter jag vid datan & knappar .. om allt & ingenting. men en "sen-kväll" favorit jag har är att sitta och läsa just en blogg. den är otrolig. den är djup. den har det lilla extra. med andra ord , är den helt enastående. den är varm. omtänksam. känslosam. & lite till. man kan läsa om precis allt. från tankar. känslor. åsikter & debatter. till en vanlig vardag. och aldrig att man känner sig ovälkommen där. nej. tvärtom .. hade nog mer sagt att man känner sig hemma där .. oavsett vem man är eller var man kommer ifrån .. tjejen har det varmaste hjärtat jag någonsin hört talas om .. det djupaste sinnet & den vänligaste personligheten .. YES , damer & herrar. det är Enidas blogg jag snackar om .. www.nidaa.blogg.se !

; kan inte räkna på fingrar hur många gånger jag har läst hennes blogg. om och om igen från början. & gud hjälpe den som börjar . för hon skriver inte endast perfekta inlägg .. hon skriver långa och inressanta .. så intressanta & gripande att man måste veta vad som händer näst .. Enidas liv har blivit som en lyckad trueman show. siffrorna ökar mer och mer för var dag .. men den som har följt hennes blogg , förstår nog vad jag snackar om .. hennes blogg kan framkalla alla möjliga känslor på en och samma gång. Ilska vid en debatt. Smärta & sorg när man läser om hennes saknad. glädje & lycka när man ser bilder på den underbart söta Esma =) yeah . vad du än känner , så har du kommit rätt. men du lämnar garanterar sidan antingen glad eller lycklig .. för hon förklarar livets gång så fint för en . att hon besvarar frågor man inte trodde det fanns svar på! du finner allt där. på en och samma sida. av en och samma person ..

; that's what i do .. när klockan passerat 04.00 . ville bara skriva det . och tillägna det här till henne .. för oavsett hur många gånger blondinbella eller kenza vinner "årets blogg" .. så är Enida nr 1 när det kommer till bloggandet =) bara att ni andra blundar för att se det .. keep it up girl! =) PUSS

en strof jag snodde från enidas sida som jag verkligen tyckte om ..

- "znas da su granice samo linije u atlasu"     , kom ihåg det folk .. kom ihåg .. <3

, I'M OUT / mini

Kommentarer
Postat av: Belma

Emina; Haha aa men det är faktiskt sant, spontana grejer blir oftast bäst, allt man planerar too much blir når aldrig upp till ens förväntningar haha. thanx(: detsaa:) hahah ingen fara!:) händer den här helgen dåå? :) puss

2008-12-27 @ 08:55:04
URL: http://belms.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Jag blev bara överrastkad men det är det som är det mest rolga:) fick tvål, en medaljong och till elgitarren fick jag ljudförstärkare, axelband och sladd. Mer fick jag inte.

2008-12-27 @ 10:43:06
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: D.

Yes, to je ona. :)



ja cu slaviti novu godnu s familijom, as usual. :) puss

2008-12-27 @ 11:06:35
URL: http://dzulzulejha.blogg.se/
Postat av: nida

tack emina :) haha, ta zalosna mala bor i samma stad som jag. hon kopierade fan min vardag haha naprmimjer ono om jordbävningen, ordagrant skrev hon exakt likadant, seriöst pitam se jel ta mala zivi svoj zivot il mora preko drugih.. haha!

2008-12-27 @ 12:06:14
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: manuela

Det var bara vita converse jag inte fick:(, haha.

Kul att du fick allt du ville ha:D

eftersom jag bor i gbg så finns det en kroatisk klubb som heter velebit där jag ska fira nyår:)

2008-12-27 @ 13:30:58
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: D.

Nema blogg, koliko ja znam, ali ima facebook, novaraja, kafic, itd. =P



Nej, jag vet. Men det blir alltid så för mig, vet inte varför.:) puss

2008-12-27 @ 15:16:58
URL: http://dzulzulejha.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: ja, precis jag är glad:D jag tror inte jag koemr ut på nyår, har inga planer och så men kommer väl bli nån egensydd klänning kanske. Har inga pengar just nu, men tyg finsn det gott om.

2008-12-27 @ 15:58:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0