let me hold you. for the last time. it's the last chance. to feel again.



; jag lovade att skriva om mina dagar i jönköping .. kommer att förkorta det. för annars hade ni bokstavligen. suttit och läst i tio dagar :P

; torsdag - kimberly hämtade mig på junoporten .. jag träffade alla. vi snackade lite. på kvällen skulle vi förfesta hos martin & francis .. därefter skulle vi ut till en skit härlig klubb ; slver . hamnade i tjafs/bråk gjorde vi mer eller mindre alla. det var ju så störigt folk som inte fattade ett skit . vi hade skit roligt iaf. och självklart skulle jag träffa någon som jag känner ; Semir Kozic från Vaggerryd! alla fick typ varsin stalker. vissa mer roliga än andra. med tanke på att bussarna slutade gå flera timmar innan vi stack hem. så promenerade vi hem till Martin & Francis. där vi alla sov. 6 st var vi .. och mitt i natten skulle vi käka kyckling & pommes. snacka om onormala :P

; fredag - vi skulle bara vara hemma. kolla på film & käka pizza. vi spelade kortspel . & gud vad francis fuskade sönder sig. kanske för att han nt förstod spelet men vann det halvt hela tiden ändå .. bubblan var ändå det roligaste den kvällen :) speciellt när vi bytte tecken hela tiden. :P grannarna kom för att klaga att musiken var för hög .. vilket den absolut inte var för en fredag vid midnatt. medan vi körde kortspel så kunde vi alla höra att någon var i köket . men var gång vi gick upp för att kolla så var det ingen där .. sen försökte vi komma på vad det var som fick ytterdörren att öppna sig när den ändå har självlås . då irma & martin skulle utforska det så blir martin rädd som bara den och sticker .. haha irma förstod inte ett skit. förutom det faktum att hon blev lämnad i sticket att dö ensam :P  jag var helt inne i min blogg men jag kunde höra att kimberly & francis inte kunde andas så mycket som dom skrattade ..

; sen hoppar vi några dagar , irma har åkt hem till familjen . nu är det martin . francis . kimberly & jag kvar. en kväll var till och med ibbe med oss. då spelade vi bubblan igen som vanligt. & ibbe tyckte att det smartaste en söndag var att sitta uppe hela natten för att kunna klara av tentan. morgonen därpå. visst gick det fint. francis somnade då provet började :P haha. men så går det när man lyssnar på ibbe .. sen fanns det kvällar då martin. francis. kimberly & jag var så rastlösa att vi körde charader mitt i natten . & än idag ångrar jag mig att jag gissade så snabbt på bög & strippa .. borde ha plågat francis. lite mer iaf .. förutom charader mitt i natten. så kom det en lite kladdkaka då & då :P är man en gottegris . så är man.

; tisdag - kimberly & jag åker hem till henne för att övernatta där för andra gången . det var nog dom enda gångerna vi sov där. men det blev inte mycket sömn inte .. hela natten fram till 5 på morgonen satt vi och pluggade. snacka om att vi förbannade just det folket! :) haha. mot morgonens slut så var vi så trötta .. att vi gapflabbade åt namn .. japp . övertrötta heter det :P

; onsdag - irma är tillbaka . för ett litet skolmöte .. samma kväll åker både martin & irma hem till familjerna .. nu återstod . francis . kimberly & jag . det är just här kaoset brakar loss. först bestämde vi oss för att fika. men ist så fortsatte vi hem till francis & martin .. där lagade vi mat .. och vi kollade på film. vi sov där. dagen därpå stack vi hem till kimberly. helt plöstligt får hon reda på att hon ska flytta .. francis klarar nt av att vara själv så han kommer & hjälper oss. jag .  EMINA AHMETOVIC. får köra flyttbilen. den största jag någonsin kört. & med tanke på hur trångt uttrymmet var. så är jag en JÄV LIGT BRA FÖRARE .. det kan kimberly & francis bevittna .. eller francis kanske nt vill med tanke på att jag körde på honom.. men inte allt det andra som jag trodde att jag skulle .. på två last fixar vi allt. från den gamla till den nya lägenheten . jag höll på att dö flera gånger .. bokstavligt talat dö. fick en riktigt spetsig kant mot halsen. trodde den skulle explodera så mycket som det pulserade. & kimberly kunde inget annat än skratta sönder sig som vanligt :P iaf . den kvällen skulle vi dra på bio för att kolla yesman. men vi handlade mat på chiki ma'ma ist . hyrde film & deckade hemma.

; lördagen - nu fick vi chansen att sova ut. vi la oss typ 7-8 på morgonen .. och ingen fick lov att vakna tidigt .. men klockan 10 på morgonen är martin hemma igen . för han tyckte att vi kunde julshoppa.. & det tyckte vi med. så vi stack till a6 som vandrande zombies .. haha. sjukt kul att se oss . kan jag tro. speciellt när vi ska ta bussen hem. vi springer allt vad vi kan. fortfarande francis fel för att vi missade den. sen stannar den vid trafikljus. & det fattade nt jag & kimberly . så vi sprang ännu snabbare. vi trodde att chauffören väntade på oss :P till vi såg trafikljuset bli grönt & han for . som aldrig förr. när vi kom hem så hyrde vi filmer igen .. blev nog i genomsnitt 2-3/ kväll .. självklart tyckte han i videoteket att vi var hans bästa kunder. martin åkte hem & vi slappade.

; söndag - francis sticker hem till sin familj runt 12 .. alla for åt alla håll & kanter med tåg. ibbe var hemma hos sin familjen vid denna tidpunkten också. men jag & kimberly beslutar oss för att stanna & städa hennes lägenhet. samt ta dom småsakerna vi glömde sist. så vi hyr en bil på OKQ8! städar sönder oss. vi hade två små last nu också. några lådor från källaren & sånt .. & för att inte nämna mina två bulor i pannan för att jag sprang in i ett skåp som kimberly hade öppnat. som vanligt stod hon bara & dog av flabb :( vi hade vår buss mot skåne 19.20. taxin skulle möta oss på OKQ8 kl. 19.00 .. men självklart skulle allt dra ut på tiden . & vi skulle bli försenade. chauffören tyckte att det var viktigare att smsa än att hålla koll på vägen. så vi körde nästan av vägen två gånger. men jag skrek som vanligt. ville nästan ta ratten. men han tyckte inte att jag skulle oroa mig. INTE OROA MIG?! jag har varit med om 11 bilolyckor .. och jag ska inte oroa mig .. iaf . vi kommer fram 19.19 till stationen .. ingen chans att vi skulle hinna .. nästa buss skulle komma vid elva .. men vi chansade & sprang som fan & vi såg hur den sakta började köra iväg .. jag fick flipp & började vifta med händerna .. han stannade .. så kär han var. den gamla busschauffören .. :D så underbar .. han lät t.o.m kimberly betala endast till helsingborg trots att hon skulle hela vägen till malmö .. alla hatade oss på bussen , för vi skrattade hela tiden .. men underbart var det .. sätter upp lite fler bilder sen :D

; det var nog allt i förkortning .. sen fick det nog massa saker som dom flesta av oss inte vill publicera :P haha men det var en underbar SEMESTER!!



; bilder på hur saker gick till när vi handlade mat . kim tyckte det var roligare att ha huvudet i korgen än mat :P så varorna fick jag bära på . bild på att jag tyckte att det var roligare att packa ner mig själv än kimberlys saker när vi flyttade .. hur vi packade .. hur mycket snöö det var .. min nya favorit dress ... hur francis målade mina naglar .. & kvällen då vi var ute =) OCH OM INGEN FÖRSTOD , SÅ FLYTTADE KIMBERLY & JAG , HEM TILL MARTIN & FRANCIS :P och förutom att bara vara oss själv & ha kul dom dagarna . så gick allting ut på att skrämma varandra .. & lättskrämd som jag är .. så kan jag säga att alla hade roligt med att skrämma mig . speciellt ibbe =)

I*M OUT / EEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0