jos te krijem u sebi. tvoju dusu osjetim. nemogu da te ne volim.

; långt bort. mitt i ingenstans. bortom det jag kan se. bortom det jag kan känna. stod jag. helt ensam. med tusen beslut. som bara slet mig i bitar. som var oroväckande för min själ. som föblindade mina ögon. som krossade mina väggar. väggar av trygghet. väggar av ensamhet. väggar som innehöll hela min historia. inkl. mina hemligheter. allt krossades. mitt framför ögonen på mig. och jag stod där. helt förbluffad. utan styrkan inombords. att göra något åt det. förutom att kolla på. och se mig själv. falla mot marken. och slå emot. hårt. hårdare än förut. det var okänt. men ändå så gjorde det inte ont. var det en vana att känna av det här? att vara inlåst. här. mitt i ingenstans. hade jag markerat mitt revir. hade jag mitt område. och vägarde att lämna det. även om det var. mitt i ingenstans. med en förkrossande ensamhet? kommer jag att fatta rätt beslut. kommer jag att ta mig härifrån. men återigen. vad är rätt beslut. för mig. mitt liv. och min ensamhet?

; jag lyckades nästan. att börja älska det. jag lyckades nästan att fälla tårar. jag lyckades nästan att spika fast lyckan i mitt liv. jag fick mig själv att tro. att allt hade blivit annorlunda den här gången. men jag. precis som alla andra vet. att nästan inte räknas. i verkligheten. jag lyckades nästan att säga. att jag var fullkomligt fri. allt som saknades inom mig. kunde jag finna på min väg. men jag visste att jag inte kunde nå himlen. endast halvvägs ifrån marken. för jag. precis som alla andra vet. att nästan inte räknas. när man är fast i sin ensamhet. jag kan inte fortsätta att leva som förut. med endast en fot utanför dörren. och jag kan inte ta beslut med mitt hjärta. som aldrig förr riktigt varit säker. på hur saker och ting egentligen ligger till. jag kan inte fortsätta att försöka. att ge mig själv mer än vad jag har. och jag kan inte kräva mer än det jag egentigen kom för. återigen. vad är det jag vill. vad är det jag kräver och vad är det jag kom för att hämta? skulle det möjligtvist förändra min syn på hur världen skulle se ut?

; jag var tvungen att finna. en sida inom mig. som inte är rädd för att låta allting gå. som inte är rädd för att finna nya spår. och följa allt. med styrka. med glädje. med stolthet. jag måste hitta sidan inom mig som inte river ner min mur. som inte drar ner mig mot gropen så fort jag har byggt upp mig själv igen. en sida som inte är så kritisk.  för jag precis som alla andra. vet. att nästan inte räknas. i en situation som min. i en förvirrande och förkrossande. men ändå så lugnande. tröstande situation.. kanske. kommer jag att vara ledsen för hur jag har handlat. kanske kommer jag att ångra mig och bli deprimerad. kanske kommer jag att bli mer kall än vad jag redan är. men en dag kommer jag att förstå. hur jag vill att saker ska vara placerade i mitt liv. då kommer jag att springa tillbaka till mitt förflutna. och tänka efter om mina handlingar hade något med mina rätta val att göra. för i den här elaka världen. kan man inte stå ensam. och nästan fick jag mig själv att tro. att jag alltid kommer att stå fri. att jag alltid kommer att finnas där. men jag precis som alla andra vet. att nästan inte räknas. då man inte är säker. då man inte vet.

; så kanske. förblir jag som jag är. kanske förädras jag. vilka beslut jag gör. vet jag inte riktigt nu. men jag vet att jag kommer vara nöjd. om inte idag. så en dag. men jag vet att min hjälp. finner jag inom dig. i dina ögon. du förändrade mig till en bättre person. och jag saknar dina händer. jag saknar dina kramar. dina tag. & din kärlek. den är sällsynt. och den är enorm. jag älskar att jag är en del av den. jag älskar att jag vet hur jag är i närheten av dig. du. betyder så mycket. och det betyder mycket. att du vet om det.          - jag älskar dig. 

 / out.

Kommentarer
Postat av: manuela

bjelo dugme ärr såå bra:D älska!

2008-12-12 @ 17:44:34
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: vesna

aaaah :)



ja ska pluggapluggaplugga & städa typ :) uu?

2008-12-12 @ 19:52:00
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
Postat av: besiima

da da takva nam je sudbina:)..



Dobro sam hvala evo na poslu idem kuci jos malo:)bas skönt:).. hehe, aa za vikend cu se najvise odmarat, neradim pa je sköönt:D:D:D , kako sii ti bonaa?? stas ti za vikend ? :D PUSSSAA!!!

2008-12-12 @ 20:16:31
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: sanda

ma super sam ja, gledam idol faktist. Kako si ti? sta radis? puss!

2008-12-12 @ 21:35:26
URL: http://sssaannddaaa.blogg.se/
Postat av: miinela

haha, ja har varit i malmö hos en kompis i helgen. dudå? <3

2008-12-14 @ 16:04:53
URL: http://miineela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0