in a life of dreams. i see you. next to me.

; countdown : 4 days.



; dagen börjar närma sig. hjälp oss att finna styrkan inom oss. hjälp oss att lägga rädslan bakom oss. hjälp oss att försöka att inse. att du inte längre finns till. dagarna känns frukstansvärda. kvällarna känns enormt kalla. & nätterna är oerhört långa. finns det något slut? finns det någon värme? vart leder det här oss? kommer vi någonsin all slå oss till ro. kommer över chocken och fortsätta att leva? säg mig. ser du ett leende. ett ärligt leende. på familjens ansikten. i framtiden. gällande dig. gällande det här. gällande livet? säg mig. ska jag hoppas. eller borde jag ge upp? kommer vi att en dag lyckas att övervinna smärtan. kommer vi att lyckas att leva med oss. så som vi är? i sorg och mörker. eller finns det ett ljus. på andra sidan tunneln. som leder oss. mot bättre tider. mot klarare tider. kommer vi någonsin se dig återigen? höra din röst. eller känna din värme? säg mig. finns du runtomkring. som du lovade att du skulle finnas? eller bör jag alltid gå tillbaka till ditt rum. på sjukhuset. för att känna av att du fortfarande andas. gör som du brukar. flåsa mig i nacken. och låt mig känna kyla. då du närmar dig. visa mig att du finns. jag lovar. jag kommer inte att bli rädd. jag finns här för att möta dig. mot alla odds. jag finns här för att hjälpa dig. för att lätta på din saknad. som tär oss alla i små bitar. snart fem år har gått. och än idag gör det lika ont som 5 december. 2003. nej mitt hjärta. vi som har upplevt det. vet att. tiden aldrig läker några sår. tiden dämpar bara smärtan lite. och får en att inse. men tiden är oändlig. vilket motsvarar en oändlig framtid av det vi upplever just nu. för man vet aldrig. hur lång tid det tar. jag saknar & älskar dig. är alla mina ord. jag saknar & älskar dig. mest på denna jord. <3 A

Kommentarer
Postat av: S.

Rahmet mu dusi i da mu Allah olaksa!

2008-12-01 @ 08:37:56
URL: http://senahida.blogg.se/
Postat av: elmY

Hvala (L)



ma jag undrar själv ibland om jag lever, ovog vikenda sma radila hela helgen danas imam hemtenta o jag kmr skriva den dag o natt fram tills onsdagen sen har jag ett grupparbete som också skall göras o redovisas i veckan, ingen sömn, ingen vila Gud vet hur länge jag kommer orka men men :(..



sta se to tebi priblizava ovih dana? tenta eller?



eh mene i ne pitaj kako sam du kan märka det.. Familijija je elhamdullilah dobro, kad su oni dobro dobro sam i ja, jag har ingen tid o spendera med dem :( idem rano u skolu kuci dodzem kasno vikend il pluggam il radim :( ko da ne zivimo u istj kuci :(.. a za dane sto kazes neki dobar neki los kod mene su samo losi il jos losiji dani naisao tako grozan period :S



kad je taj night cup jag hade verkligen velat?

2008-12-01 @ 09:23:31
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: besiima

hehe ma nemam ja puno sminke faktiskt:p i ono sto sam imala poslala dole u bosni jednoj curi:-) allt oanvänd,slabo se ja u to razumijem, koristim samo mascara p malo puder:) A ljus är jag förälskad i !!!:-D



- haha aa ija isto tako samo kad se u nesto zagledim onda je gotovo:p hehe älskar känslan när man blir borta för en stund men sen snabbt vaknar man till å inser att det är verkligheten!:-) jag önskar ibland att verkligeheten kunde vara mer i färger för då är det som vackraast ! :-)



-haha upravu si trebale bii nekad bakat zajedno hehe, mah ja ti nikad negledam tv helt seriööst:S hehe känner da nemam vremena,radim i kuci spavam hehe,a å andra sidan moji gledaju tv 24/7:p haha stas sta ce drugo:-D . Ah vikend mi brzo prodje faktiskt, al fino je,nisam imala vremena da se odmorim bas,mislim ono svoje vrijeme i tako to=) al eto dobro je proso. Kako je tebii vikend proso då? :-D PUSSS!

2008-12-01 @ 15:00:36
URL: http://bemeg.blogg.se/
Postat av: mersiha

pah.. kan vara för att det har gått nästan 20 år sen ja föddes.. 10 år sedan jag kom hit till Sverige... fastän det känns som igår som jag var där :( hehe .. :P puss

2008-12-01 @ 19:27:33
URL: http://meal.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Ja, haha, det blev en massa till mig, eller bara 3 saker iofs:P



2008-12-01 @ 19:56:56
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0