i'm rather unhappy with you. than happy without you.

; idag var det en speciell dag. idag var det en underbar dag. idag blev det annorlunda. idag förändrades mycket. idag blev allt så mycket lättare .. just för att det var 21 dec.

; mina ögon dom tårar. mitt huvud det pulserar. mina händer dom skakar. och hela min kropp. känner av smärtan och tröttheten som dom här tio senaste dagarna har bringat. trots allt det så är lycka det enda jag sannerligen känner. allt det andra har jag lagt åt sidan för en annan dag.. för idag, så känner jag. att jag inte har tid med något annan än att bara vara lycklig ..

; för knappt en timme sen så försökte jag smyga mig in hos föräldrarna. efter den långa resan så förtjänade jag en god & ordenlig sömn . speciellt med tanke på att jag knappt har sovit dom tio senaste dagarna .. just dom tio dagarna har varit så underbara. så stressfulla. så omväxlande. så perfekta. & vi har varit allt från flitiga till dom värsta som finns. lovar att skriva om dom tio dagarna sen .. men ska ta den senaste timmen nu ..

; jag slog upp dörren. resväskan i ena handen .. tre påsar med julklappar i den andra handen. mobilen håller jag med fingertopparna för att iaf se vart jag ska gå så jag inte snubblar och väcker alla. jag hann inte ens ta första steget över tröskeln förrän jag hörde någon ropa ifrån mammas & pappas rum ; hon har kommit. hon har kommit. hon är här precis som hon lovade .. sen kunde man bara höra dom underbara barnastegen närma sig allt mer .. och runt hörnet kom mitt hjärta med världens leende . DU ÄR HÄRRRR !! ÄNTLIGEN , ropade han .. jag bara släppte allt jag höll i händerna och böjde mig ner för att möta hans öppna armar med mina .. han kramade så hårt, och åter igen var det samma ramsa .. ; varför kom du inte för en vecka sen dom du sa. du lovade mig detta. du lovade mig detta .. lämna mig aldrig .. åk aldrig bort från mig igen .. jag har saknat dig . jag älskar dig & vad har du i påsen som är till mig :) haha .. självklart snackar jag om mitt hjärta .. min lillebror .. min DUSAAA! mitt liv .. ooooh , dina djävulska blåa ögon fick mig att drunkna i dom .. och jag ville nt bli räddad. utan jag ville stanna i dom föralltid .. DIN LYCKA .. DIN GLÄDJE .. fick mig att bli född på nytt igen .. inga problem. inga bekymmer. bara kärlek. saknad & lägntad .. redan imorn ska vi börja med att sätta igång alla planer .. jag har saknat dig såå mycket. kan inte säga som aldrig förr, för jag saknar dig alltid överdrivet mycket .. ändå känns det som om det aldrig är nog ! men jag saknar dig . och jag älskar dig .. och DU ÄR DET ALLRA BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG!  ; jag älskar dig eddie ahmetovic. jag älskar dig.

; igår firade familjen lite saker. igår firade kimberly & jag ettårshatet .. det är ett år sen hon kapade mitt hår .. idag firade jag något stort & speciellt .. lyckliga dagar :P kim , tack för att du gjorde resan så mycket roligare. TACK för att du skrattade åt mig när jag halkade. som straff fick du ett riktigt fint sms :P återigen tack vare mig  .. för om det nt var för mig så hade du kanske nt skickat för att fråga .. och så kanske du nt hade fått ett svar .. osv.osv. resten vet du själv .. men TALLÖST MÅNGA TACK för dom senaste tio dagarna .. skriver mer om dom imorn ..

/ i'm out ..


Kommentarer
Postat av: senada

syskon är det bästa i livet. utan dem är det kaos :)

2008-12-22 @ 13:07:19
URL: http://aada.blogg.se/
Postat av: besiima

Hahaaa jaa det var super :D:D



; haha hmm ma nisam ja tako snabb:p

; jasså,? a gdje si ti to bila?:D:D

hehe ma nejverujem da ti njima smetas,njima super mogu zamislit:dhiihh , Pa dobro sam hvala Bogu,eto malo umorna, radim hela denna veckan,aal za ovaj jul pa dubbelt betalt:D hehe..i helgen nemam pojma, anntingen jobba eller samo se odmarat:-D A stas ti za vikend ? ..PUSSAAAM!(K)

2008-12-23 @ 21:34:36
URL: http://bemeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0