if you dont stand for something. you'll fall for anything.

; jag vill först be om ursäkt till alla mina läsare. jag är medveten om att jag inte har bloggat på en hel vecka typ. men jag har bra förklaring. och utan minsta anledningen eller behov utav att förklara mig för er. så känner jag att det är det enda rätta. för det första har jag varit på sjukhus. därefter så har det varit tufft hemma med tanke på ett tidigare dödsfall inom familjen. när allt kommer på en gång. så har man ju inte alltid styrkan att komma upp dit var man en gång var :)

; i stojim na kraju puta. kao neko drugi. kao treca osoba. prazno tijelo. prazno srce. bez i jedne rijeci. ne razumijem sta radim tu. sto stojim kao kip. sto sam izgubljena. sto sam prodana. sto sam razocarana. jer znam da si mi nekad ti. drzao ruku. ovim putem. koji nigdje ne vodi. znam da si bio tu. al srce moja pita. gdje li si ti meni sad? jesili sretan? i jel te dusa prestala da boli?

; znam da sam kriva. ma da znam da nisam. srce mi je bilo u bezbroj komada. ti si bez vida. skupljo te komade. i ponovo ga sklopio. da bude jedno. kao nekad. kao prije u sretnim danima. na dusi mi lezi teret. kao da sam ja kriva svemu. ma da znam da to nije istina. al ta me laz. psihicki obara. ta me laz lomi. i guli mi kozu. bas zna sta da radi. da me ono nesto. najvise boli. al jedan glas u meni govori. da sam jaca. da li ja da to slusam sad?

; srce moja je isjeceno. od ovog prokletog svijeta. kao da je bilo sudjeno da se isjece i ispece. da gori i da pati. jer kako ja ipak vidim. tesko je naci srce koji ispod bezgresne fasade stoji cijelo kako treba. da kuca i da zivi. da se smije od srece i radosti. jer svi znamo sta je fasada. svi znamo sta su maske. al niko nezna. kako biti jedan s maskom. jedan poput srece.

; i dok sam sjedila. i drzala ocevu ruku. osjecala sam svaki njegov nokat u mome dlanu. osjecala sam bol dok sam gledala u njegove oci. a cula sam strah u njegovom dahu. jer ipak je moj otac. jedan od mnogi. sto je izgubio nekog. koga voli. na proklet nacin. sudjen. od naseg dragog Allaha. i ne nemozes da krivis Boga. i ne nemozes da se ljutis na Boga. al mozes ga uivjek pitati. da bude s tobom. kraj tebe. i da ti pomaze na putu. kojim nigdje ne vodi.

; i kad je dan prosao. kad je noc pokucala na prozor. on je jos uvijek izgubljen. on je jos uvijek zalostan. al ipak je uzeo sliku. poljubio je nju. i rekao. drago mi je brate. sto ti se dusa danas smije. i drago mi je brate. znati da zivis. ma da ne zivis. i drago mi je brate. sto uz moje srce. kuca i tvoje. jer osjetim da u meni zivis. i zivices. sve dok ne umrem. a mozda cak i dalje. jer brate mi smo jedne kosti. jedne krvi. i jedne duse. mi smo brate. jedan isti. jedan najbolje. jedan najsretniji. i blizu smo. ma da to oci ne vide. srce moje osjeti.

; i sad ja pitam svoja cetir zida. dali imam snage. da se vratim u svijet. da se vratim tu gdje sam nekad bila. ma da zidovi nemaju usta.  ma da nemaju glasa. znaju reci. istinu. i ako boli. al ces se ipak nekad pomiriti s tim.  kao sto i znate. zidovi nisu odgovorili. al su mi dokazali. da snaga nikad nije nestala. da je uvijek bila tu u meni. samo sto sam ja izabrala da je smanjim. jer tako ja radim kad probam da prebolim. tako ja radim kad srce i dusu lijecim. tako ja radim. jer to je meni najlakse.

; i neznam kako su docekati sutradan. dali kao prosli bajram. hocu li opet cekati da me ti A . a i ti A. ponovo nazove te. hoce li dusa opet biti prodana. neznam. al znam da zivim po jedan dan. sutra cu tek znati koliko ce me dusa da boli. al makar danas. makar ovu nedelju. bit cu sretna. zbog sebe. zbog tebe. i zbog nas. jer znam da sam zasluzila. i znam da negdje u dubini duse. da osjecaj moj se nece nikad da mjenja. sve isto je. ma da nista isto nije ..

/ out .

Kommentarer
Postat av: senada

du skriver så vackert :)

2008-12-08 @ 20:52:01
URL: http://aada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0