i don't want to go to bed - mad at you!

; baby i know sometimes it's gonna rain. can we make up now. cause i can't sleep through the pain ..

-
jag vill bara att du vänder dig mot mig och ler. ler som förutom. visa mig genom ett leende att allt är som det en gång var. för vi kan fortsätta för all framtid framöver. att vara så här kalla mot varandra. att såra varandra. och bete oss dåligt mot varandra. enda skillnaden är att jag alltid vet & får alltid reda på att du får ont utav det här. men du kommer aldrig att få veta hur ont jag har. för jag berättar det aldrig. till någon .. och därför vinner jag i slutändan. även om jag gav upp redan i början. vilket du inte vet om. nej. jag är inte så stark när det kommer till dig. men det räcker med att försöka trycka ner mig. om du tror att det var ett sätt att få dina ord hörda. så har du valt fel metod. jag kommer hålla kvar. precis som nu. utav principer. som du har lärt mig. men snälla. vänd dig om. och le. låt mig få veta. att vi släppt ner stridsyxan. att vi med ögonen kan säga hur mycket vi älskar varandra. för som du en gång sa ; eleven visar sig alltid vara bättre än läraren i slutändan . - kom bara ihåg att det är jag som eleven & du som är läraren .. jag kommer inte att ge upp. så att du vet om det. jag kommer aldrig att låta dig vinna .. hur ont jag än har .. hur mycket det än sårar mig & hur mycket den är drar oss isär .. på utsidan klarar jag mig ändå alltid bäst .. det vet du!

;
 judge a book by its cover. and you'll never know the story ..

; do you ever look at a picture of yourself, and see a stranger in the background? it makes you wonder how many strangers have pictures of you. how many moments of other peoples life have we been in. were we a part of someone's life when their dream came true or were we there when their dream died. did we keep trying to get in? as if we were somehow destined to be there or did the shot take us by surprise. just think, you could be a big part of someone elses life, and not even know it.

Kommentarer
Postat av: D.

Ozbiljno? =P haha, bas je svijet mali.

Viken ide dobro, samo sto sam ja nesto pokisla. Humöret är inte på topp =P a tvoj vikend? imas sta roligt u planu? puss

2008-12-26 @ 22:54:11
URL: http://dzulzulejha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0