hi. my name is emina & my name is kimberly .. and we are shopoholics .. - HEEEY EMINA & KIMBERLY!

; sekunderna tickar .. & tickar .. tiden bara flyger förbi. kan inte få fram en siffra på hur många gånger jag har velat frysa tiden. stå vid sidan om. & kolla på .. kolla på det som sker i min verklighet just nu. tjugofyra timmar. det är allt jag får per dag. tjugofyra timmar är ingenting. jag hinner aldrig med allt. istället blir jag besviken. om & om igen.. för att jag aldrig blir klar i tid. oavsett hur tidigt jag än börjar. aldrig kan jag inse. att morgondagen är lika kort som idag och att idag inte är något längre än igår .. sekunderna tickar .. dagarna flyger förbi .. men jag står kvar. precis som då. precis som jag kommer att stå kvar framöver. utan att inse. utan att lära mig ..

; gårdagen var kall. gårdagen var smärtsam. både för min & för hennes del. lika förvirrade som vanligt. stod vi som frågetecken. & förstod ingenting. men det fanns ingen mening att grubbla över det som hade hänt. det fanns ingen mening att känna sig sårad eller ensam. nu var det vi två. så som alltid. & vi skulle hjälpa varandra genom det här. så som alltid. så precis innan vi bröt ihop. både två. kollade vi på varandra. höjde våra glas med redbull & skålade. vi skålade för dom .. vi skålade för oss .. vi skålade att vi stod på våra ben .. efter varje svek . efter varje utbrott.. efter varje hårt fall ..  efter varje gång dom hade sårat oss. och trott att dom har lyckats med att förstöra våra dagar / vårt liv! vi stod kvar & vi skålade .. i princip - hela kvällen! , we had fun & we did it babe.

; så medan jag står & kollar på ..  hur sidorna av mitt liv bläddrades vidare allt fortare och fortare . kapitel efter kapitel .. inser jag hur annorlunda allt ser ut när man står vid sidan om & kollar på det ur ett annat perspektiv. det är inte alls så som jag hade trott eller inbillat mig själv .. och det är absolut inte alltid så som man vill att det ska vara . men ändå . hur annorlunda det än var . så grund i botten. kunde jag känna igen min historia . mina val & helt enkelt mitt liv. & jag var nöjd .. så det sista jag gjorde innan tiden skulle börja som vanligt i min verklighet .. var att le mot mig själv .. och säga - man , i made it!

; för att ni ska förstå rubriken .. kimberly & jag var inte hemma förrän 5-6 på morgonen typ. därefter skulle vi sitta och snacka om hela kvällens händelser .. precis när vi hade lagt oss ringer klockan .. vi skulle upp för att besöka julrean! det får man absolut inte missa =) vi var helt beredda på att tackla ner sura kärrningar som ville slåss om kläder. men ist var det en riktigt lugn förmiddag =) vi blev förvånade .. men påsar fulla med kläder , lyckades vi ändå handla med oss hem . så som alltid när vi besöker butiker .. vi måste köpa ngt .. bara för att köpa ngt! =) but that's just us .. because - we are shopoholics.

- i'm out / E3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0